Sztomel Zgłoś #21 Napisano 7 Czerwca 2012 Jedno jest pewne - turbo trzeba zdemonować i wyczyścić w nim zmienną geometrię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak Zgłoś #22 Napisano 8 Czerwca 2012 jutro dzialam :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak Zgłoś #23 Napisano 9 Czerwca 2012 yurbo wyczyszczone 5h walki log po czyszczeniu prosił bym o info czy jest ok Grupy: 003,011,008 - http://vaglog.rtnet.pl/spajdiman_87814.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #24 Napisano 9 Czerwca 2012 Efekt słaby jak na czyszczenie. Sam czyściłeś czy komuś zleciłeś ? Na przyszłość loguj maksymalnie po dwie grupy łącznie a tu aż się prosiło by dać tylko sam log 011 dynamicznie oraz statycznie w trybie Basic Settings. Gdybym to ja uzyskał takie wahania ciśnienia po czyszczeniu to zabrałbym się za to jeszcze raz ale tym razem porządnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak Zgłoś #25 Napisano 9 Czerwca 2012 (edytowane) sam czysciłem i powiem Ci ze wszytskie kierownice chodziły bardzo luźniutko i gładko , dlatego czyszczenia jestem pewien. w nastepna sobote musze wymienic wszystkie wezyki podcisnienia i wyczyscic EGR, N18 oraz przetestowac N239 bo juz nie ma błedu przeładowania ale czasem wyskoczy blad N239 Edytowane 9 Czerwca 2012 przez pajak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #26 Napisano 9 Czerwca 2012 Jest tylko jedno ale - stan i szczelność wężyków podciśnienia oraz N18 i N239 nie ma żadnego wpływu na przeładowanie a takowe u Ciebie nadal występuje zwłaszcza w niższym zakresie obrotów wału silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak Zgłoś #27 Napisano 9 Czerwca 2012 (edytowane) wiec turbo do wymiany ? czy n75 ? powiem Ci Tomku ze jak rozbierałem turbine to kierownice były zasywione ale chodziły Edytowane 9 Czerwca 2012 przez pajak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #28 Napisano 9 Czerwca 2012 A jaki był stan bieżni wewnątrz muszli gorącej ? Jeśli były na niej wżery i rysy od kierownic spalin i nic z tym nie zrobiłeś to efekt taki jaki widać w logu 011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajak Zgłoś #29 Napisano 13 Czerwca 2012 Wnętrze muszli gorącej miało trochę wzerow ale zeszlifowalem je delikatnie tak jak w opisach na forum jest ze było praktycznie idealnie płasko. tleraz czekam i spróbuje podmienić n 75 ale auto teraz jeździ zupełnie inaczej. Nie łapie notlaufa. Zero błędów na vagu (raz wywaliło błąd n239). Jedyne co jest nie tak to tak jak by nie za każdym razem turbo zaskakiwała po wciśnięciu gazu do dechy. Ale wystarczy odpuścić i dodać ponownie i wszystko jest ok. jakieś pomysły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #30 Napisano 13 Czerwca 2012 Podmień sobie N75 i ponownie zloguj dynamicznie samochód ale zapewniam, że wyniki będą takie same jak te wcześniejsze a to nasuwa tylko jeden wniosek - nadal wina leży po stronie turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach