Skocz do zawartości
pajak

Prosba o analize logów 1.9 ATJ 115 KM

Rekomendowane odpowiedzi

Jedno jest pewne - turbo trzeba zdemonować i wyczyścić w nim zmienną geometrię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro dzialam :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Efekt słaby jak na czyszczenie. Sam czyściłeś czy komuś zleciłeś ? Na przyszłość loguj maksymalnie po dwie grupy łącznie a tu aż się prosiło by dać tylko sam log 011 dynamicznie oraz statycznie w trybie Basic Settings. Gdybym to ja uzyskał takie wahania ciśnienia po czyszczeniu to zabrałbym się za to jeszcze raz ale tym razem porządnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam czysciłem i powiem Ci ze wszytskie kierownice chodziły bardzo luźniutko i gładko , dlatego czyszczenia jestem pewien. w nastepna sobote musze wymienic wszystkie wezyki podcisnienia i wyczyscic EGR, N18 oraz przetestowac N239 bo juz nie ma błedu przeładowania ale czasem wyskoczy blad N239

Edytowane przez pajak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jedno ale - stan i szczelność wężyków podciśnienia oraz N18 i N239 nie ma żadnego wpływu na przeładowanie a takowe u Ciebie nadal występuje zwłaszcza w niższym zakresie obrotów wału silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec turbo do wymiany ? czy n75 ? powiem Ci Tomku ze jak rozbierałem turbine to kierownice były zasywione ale chodziły

 

IMG_20120609_090858.jpg

IMG_20120609_085545.jpg

Edytowane przez pajak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki był stan bieżni wewnątrz muszli gorącej ? Jeśli były na niej wżery i rysy od kierownic spalin i nic z tym nie zrobiłeś to efekt taki jaki widać w logu 011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze muszli gorącej miało trochę wzerow ale zeszlifowalem je delikatnie tak jak w opisach na forum jest ze było praktycznie idealnie płasko. tleraz czekam i spróbuje podmienić n 75 ale auto teraz jeździ zupełnie inaczej. Nie łapie notlaufa. Zero błędów na vagu (raz wywaliło błąd n239). Jedyne co jest nie tak to tak jak by nie za każdym razem turbo zaskakiwała po wciśnięciu gazu do dechy. Ale wystarczy odpuścić i dodać ponownie i wszystko jest ok. jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień sobie N75 i ponownie zloguj dynamicznie samochód ale zapewniam, że wyniki będą takie same jak te wcześniejsze a to nasuwa tylko jeden wniosek - nadal wina leży po stronie turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności