Skocz do zawartości
makaveli25

Szarpał.....teraz zgasł i nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec tak po krótce historia zaczyna sie tak pare miechów temu padła cewka-----została wymieniona-----ale zanim została wymieniona ruszany był aparat zapłonowy wiec zapłon nie został 100 % dobrze z powrotem ustawiony pojawiły sie starzały gazu....ale jaki miesiac tak jezdziłem pare razy strzelił czekałem na kaske azeby wymienic porzewody kopolke i palec i swiece i sie nie doczekałem...........od pary dni podczas jazdy podczas dodawania gazu pojawiły sie drobne szarpniecia .....zaczeło to narastac........az wkoncu dzis po kolejnym kichnieciu.....zaczał bardzo szarpac i po 50 km gdzies stanął mi na swiatłach i juz go nie uruchomiłem.............scholowałem po dłuzym chechłaniu odpalił bardzi nie równo chodzactakjagby na 3 gary.....ale w momencie dodania gazu gasnie................jedyne cio to zajrzałem do klapy anty strzałowej jest zblokowana ustawiłem ja na otwarcie odpalił ciezko ale to samo........od czego mam zaczac??przepływówka poszła????bylo troche tych strazłow--jak sprawdzic czy ona jest walnieta???????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aparat zapłonowy wiec zapłon nie został 100 % dobrze z powrotem ustawiony pojawiły sie starzały gazu

Norma, ustaw na znaki rozrząd, zdejmij kopułkę, środek palca musi wskazywać odsłoniętą kreskę (plastikowa nakładka pod palcem)

Jak strzela to zapłon jest zbyt późny a jak po GMP to nie dziwne że sterownik zgłupiał po czasie i jest jak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis u mojego starego stąło się coś dziwnego. W czasie ajzdy - jechał około 140, wyprzedzał, zjechał na swój pas i po pewnej chwili zwolnił, bo było skrzyżowanie i coś strzeliło w wydech, zgasł i nie odpala. Iskra jest, świece suche. Nie odpala ani na benzynie ani na LPG. Wiec o co kaman? Auto - passat B4 1.8 AAM + LPG.

 

EDIT//

 

Wyjaśnione :D Przeskoczył rozrząd w czasie jazdy. Ale jak to możliwe, skoro 3 tygodnie temu był wymieniany. Wymieniono pasek i napinacz jakis. Cos tam jeszcze jest? Bo ja nie pamietam juz, co w B4 idzie do rozrządu a stary niekumaty jest, zeby powiedzieć co i jak.

I czemu to przeskoczyło? Czego to wina?

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniono pasek i napinacz jakis

W którą stronę jest napięty napinacz...bo powinien być w prawo....czyli bardziej zbliżyć pasek do koła wałka rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanik sprawdzał i podobno jest wszystko ok - naciąg paska i mocowanie elementu. A można napinacz odwrotnie zamontować? :hmm No chyba nie bardzo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie z innej beczki , który znak na kole zamachowym w silniku 2e powinien byc ustawiony ta kreska wycięta czy takie wydrapane 'o'?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kreska z "0" jest od ustawienia rozrządu druga kreska jest od ustawienie zapłonu....np. mrugamy na nią lampą stroboskopową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sorki z góry że zmieniam temat (Ale nie mogę założyć własnego tematu) Mam problem z moim pasiakiem. B4 1,9TDI (AFN) Mianowicie od jakiegoś czasu mi gaśnie. Odpala normalnie, problemy pojawiają się w różnych konfiguracjach. Np Stoję na światłach, i nagle zapala się mi kontrolka grzania wstępnego, obroty najpierw idą w górę (do ok. 1500) po czym nagle spadają i samochód zdycha. Nierzadko jest także problem z ponownym odpaleniem.

Uwagi poboczne (proszę traktować jako dodatkowe, ale nie koniecznie związane z powyższym)

Czasami, gdy włączę dmuchawę, uchylę szybę (elektryczna) obroty spadają i dzieję się to samo co powyżej) (napięcie i ładowanie w normie)

Podjeżdżam na stację tankuje i nie chce czasem odpalić, grzanie etc wszystko w normie (świeci się jak zawsze i gaśnie normalnie) ale autko kręci i ma problem. Odpala po wielokrotnych próbach. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

 

I jeszcze raz sorry za robienie burdelu (jeśli istnieje możliwość wydzielenia to ślicznie proszę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być jakiś kłopot z czujnikiem obrotów, albo coś się w pompie dzieje. Generalnie jak zapala się kontrolka to znaczy, że coś jest nie tak i komputer powinien to zapisać w pamięci. W tym przypadku zacząłbym od podłączenia do komputera i tam poszukania jakiejś podpowiedzi co to jest lub gdzie szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie coś z elektryką...być może przetarte kable, wtyczka na pompie, słaby styk w skrzynce przekaźników....uwalony któryś przekaźnik...słaba masa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje ślicznie koledzy. Wszystkie opcje sprawdzę jak najszybciej się da. Z początku nie zauważyłem wzrostów obrotów i palącej się kontrolki grzania i potraktowałem to bardziej jako syf w baku (objawy podobne do krztuszenia się syfem przez pompę etc szczególnie że objawy pojawiały się po np pokonaniu jakiegoś zjazdu o znacznym nachyleniu no i te niezapalanie tuż po tankowaniu). Więc duża szansa że i pompa. Szerokości Panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności