Skocz do zawartości

makaveli25

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O makaveli25

  • Urodziny 08.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    seba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    opole

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a wiec tak cewka wymieniona---i wszystko gra----skonczylo sie szarpanie i przerywanie .....szkoda ze tyle czasu mi to zajeło..........ale cóz za to mam nowe kable inny aparat zapłonowy nowa kopółe nowy palec ,nowy filtr powietrza-odmę wymieniłem bo była pęknieta aha i nowiuske swiece ngk....teraz mam nadziej juz tylko jezdzic i sie delektowam moim passkiem....pozdro i dzieki za rady....szcegolnie dla lebowa......
  2. panowie juz chyba wiem na 99 procent co u mnie było...................cewka zaplonowa.....................przypadek sprawil ze kupel ma taką samą cewke i ma problem z odpalaniem poprosił bym mu dał na chwile swoją i on sobie sprawdzi on montował moją a ja mowie dla pewnosci wsadze jedzo do swojego auta i zobacze bo tez mi nieraz ostatnio dziwnie palil rano,,,,,,,,,,,,,,i co............jemu dalej nie odpala to nie cewka a ja mówie ze sie przejade,,,,,,,,,,,,,,,,,,i wszystko zaczelo chulac.............ani jednego szarpniecia---zeby sie nie podniecac..............mowie pojedze przejechalem jakies 30 km robilem cuda nie widy redukcje z jedynki na 2 z miejsca i wszycho gra rzadnego szarpniecia auto zywe i rownno pieknie chodzi..................zamowilem cewke bremi w poniedzialek ja bede mial to sie okaze czy to to napewno ale powiem tak wsadziłem swoją cewke spowrotem i nie zdąrzylen ruszyc i juz jechalem zabką.......to chyba nie przypadek............... ---------- Dodano o 22:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:39 ---------- to i by sie umnie zgadzało...................w poniedzialek sie okaze ale nie moze byc inaczej
  3. jak w temacie przy energicznym dodaniu gazu-silnik przyszarpuje jakby chodził na 3 gary-ale nie zawsze tak jest raz jest raz nie ma----na benzynie podczas jazdy jest to nie odczówalne----tylko jak na luzie przygazuje to to czuc tak jaby sie nie mógł wkrecic na obroty dobrze ale przy gazie to juz tragedia---szczegolnie na pierwszym i drugim biegu----jak sie przydławi to masakra zaczyna szarpac silnikiem nieraz zgasnie poprostu sie nie wkreca na obroty------tylko co najdziwniejsze ze tak nie jest cały czas-----nieraz jest pare km spokoju i nic sie nie dzieje a nieraz jest tak ze sie ruszyc nie da------swiece wymienione palec kopółka nowa kable wn tez filtr powietrza tez nowy........przepustnica????? ---------- Dodano o 14:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:38 ---------- zreguły jak jest zimny chodzi rowno----gorzej jest jak sie juz zagrzeje........na pb sporadycznie czuc lekkie przyszarpniecie------ale na gazie to sie wszystko mnozy razy kilka tragedia-------gas mam chyba 2 gen mikser w dolocie + silnik krokowy ale teraz mam srube wstawiona bo na srubie jeszcze jakos jezdzi ale na krokowym juz nic-------spalanie gazu 18 l na 100 czy srube rozkrece czy skrece spalanie takie same-------zaplon ustawiony..............czujnik temp wymieniony bez zmian
  4. aparat ma 2 jestem umówinony na zmiane i ustawienie zapłonu bo ostatnio jak byłem i mi ustawiał to ci pisałem ze krecił aparatem i mówi ze nic nie reaguje i ze prawdopodobnie cos z czujnikiem halla w nim jest wiec wymienimy na inny i sie zobaczy co jest
  5. czyli teraz czy dobrze rozumiem-----vag mi nie czyta obrotów silnika-----i ja sie doszukuje własnie w tym czujniku tego wszystkiego............a problemy mam typu szarpanie silnika i ciezko pali jak jest zimny.............
  6. czy on może się jeszcze nazywać czujnikiem prędkości obrotowej silnika- to to samo ?)
  7. Czujnik położenia wału korbowego gdzie on sie znajduje w moim aucie silnik agg?????
  8. witam podłączam vaga i daje w blok danych wyskakuje temperatura obroty /min napiecie sondy lamdy i czas wtrysku: temperatura pokazuje 24 stopni jak dodam gazu do rosnie do 70-80 silnik rozgrzany na blacie pokazuje 80 stopni czy to normalne wskqazanie???? i 2 rzecz obroty silnika pokazu 100 i sie prawie nic nie rusza jak gazuje tez sie nic nie dziej????o co kaman?????z tymi obrotami i temperaturą???sonda lambda pokazuje od 0.2 do 1.2 v i czas wtrysku chyba 24 ktos cos pomoze????>?
  9. Jak w tytule ---gdzie macie zamontowany mikser czy miedzy filtrem powietrza a przepływką czy przy samej przepustnicy???????oczywiscie pisze do posiadaczy owego silnika albo kogos kto sie zna--niech pomoze??pozdrawiam
  10. a wiec tak po krótce historia zaczyna sie tak pare miechów temu padła cewka-----została wymieniona-----ale zanim została wymieniona ruszany był aparat zapłonowy wiec zapłon nie został 100 % dobrze z powrotem ustawiony pojawiły sie starzały gazu....ale jaki miesiac tak jezdziłem pare razy strzelił czekałem na kaske azeby wymienic porzewody kopolke i palec i swiece i sie nie doczekałem...........od pary dni podczas jazdy podczas dodawania gazu pojawiły sie drobne szarpniecia .....zaczeło to narastac........az wkoncu dzis po kolejnym kichnieciu.....zaczał bardzo szarpac i po 50 km gdzies stanął mi na swiatłach i juz go nie uruchomiłem.............scholowałem po dłuzym chechłaniu odpalił bardzi nie równo chodzactakjagby na 3 gary.....ale w momencie dodania gazu gasnie................jedyne cio to zajrzałem do klapy anty strzałowej jest zblokowana ustawiłem ja na otwarcie odpalił ciezko ale to samo........od czego mam zaczac??przepływówka poszła????bylo troche tych strazłow--jak sprawdzic czy ona jest walnieta???????????
  11. a wiec tak przekaznik załozony----znalazłem jeden kabelek w ktorym sie łacza wszystie 4 plusy z wtrysków okiazalo sie ze jakies 10 cm po wyjsciu z wtrysków wszystkie 4 koloru czrnego łacza sie w 1 czerwony juz troche grubszy ale ze to wszytsko bylo izolowane tasma wiec nie bylo widac ale z nudów odizolowalem i znalazłem ale fuksior szybko podlaczylem sterowanie na cewke wzielem z reduktora i wszystko pieknie dziala wtryski odciete sa juz na przekazniku.......podziekowania dla lebowa
  12. próbowałem znalesc gdzie sie łącza wszystkie plusy z wtrysków schodza sie do takiej duzej złaczki kolo kopułki zapłonowej(kupe kabelków tam wchodzi i z 2 strony wychodzi) wydaje mi sie ze ona jest rozdzielna ale ja jej nie umiem rozdzielic boje sie ze cos uszkodze---wiecie czy da sie ja rozłaczyc i zobaczyc gdzie tam sie to schodzi wszystko??????
  13. wlasnie taki doslownie kupie...bo na taki patrzylem.dzieki
  14. ile amper musi miec taki przekaznik?????azeby ogarnac te 4 wtryski???
  15. sprawdzilem 2 wtyczxki te co był latwy dostep jest 6 volt to chyba nie dobrze??????oczywiscie był na lpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności