pietrek_g Zgłoś #2041 Napisano 18 Lipca 2016 Nie koniecznie. Ja z zatartym kompresorem zrobiłem ponad 500km i pasek przeżył gdyż jest jeszcze sprzęgło elektromagnetyczne, które załącza i rozłącza prace kompresora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #2042 Napisano 18 Lipca 2016 No fakt ale na krotko go podlaczalem i obracal sie bez zaciec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2043 Napisano 18 Lipca 2016 No fakt ale na krotko go podlaczalem i obracal sie bez zaciec Na jakiej podstawie twierdzisz że jest gaz w układzie ? Jakie są ciśnienia HP i LP ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #2044 Napisano 18 Lipca 2016 Kumpel z pracy mi sprawdzal i gaz jest w ukladzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2045 Napisano 18 Lipca 2016 Jeżeli masz gaz to odpal kompresor mostkujac presostat Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2046 Napisano 18 Lipca 2016 Kumpel z pracy mi sprawdzal i gaz jest w ukladzie. Jak to sprawdził? Opisz co zrobił i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #2047 Napisano 18 Lipca 2016 Wsprawdzal w tej rurce do ktorej nabija sie gaz. Manometrem.sprawdzał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #2048 Napisano 19 Lipca 2016 Witam ponownie. Jak u was jest z climatronikiem, chodzi mi o to, że jak włączę Auto t o nie mogę zmniejszyć dmuchawy poniżej trzech kresek bo się wyłącza Auto i mam pusty ekranik, nawet ECON się nie włączy. Mówię o tym bo na trzech kreskach jakoś mocno dmucha. I jeszcze jedno, co odpowiada za temp w środku auta gdy włączamy klimatyzację? Bo mi się wydaje, że mam coś zepsute bo wieje cały czas zimne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2049 Napisano 19 Lipca 2016 Na auto nic nie zmienisz bo to właśnie klimatyzacja automatyczna, sama dozuje siłę i temp nadmuchu. ECON to to samo lecz z wył konpresorem klimy. Jak cos zmienisz jakimkolwiek przyciskiem to wtedy przychodzisz na sterowanie manualne. Za temp. odpowiada czynnik temp wewn. lecz nie wiem gdzie się on znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2050 Napisano 19 Lipca 2016 Wsprawdzal w tej rurce do ktorej nabija sie gaz. Manometrem.sprawdzał No to manometr mu nie pokazał ile jest gazu a jedynie ciśnienie.Widziałem już przypadki że ciśnienie było prawidłowe a gazu zero.Podłącz na krótko kompresor /zapodaj plusa na cewkę / i obserwacja co się dzieje.Sprawdź wtedy temp. rurek HP i LP oraz w środku czy panel wieje chłodem. - - - - - aktualizacja - - - - - Za temp. odpowiada czynnik temp wewn. lecz nie wiem gdzie się on znajduje W panelu klimatronika jest za kratką lewa strona. Warto przedmuchać z kurzu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #2051 Napisano 19 Lipca 2016 Dobra w wolnej chwili tak zrobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #2052 Napisano 19 Lipca 2016 Witam, podepnę się pod temat jak włączę Auto to nie mogę zmniejszyć dmuchawy poniżej trzech kresek czy w trybie "Auto" minimalna siła dmuchawy to 3 kreski ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2053 Napisano 19 Lipca 2016 Tak, a później tryb auto sam dobiera siłę nawiewu aby utrzymać żądaną temperaturę wnętrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaganilek Zgłoś #2054 Napisano 19 Lipca 2016 Witam Potrzebuje wymienić panel klimatronik w moim pasku i nie wiem czy mogę kupić pierwszy lepszy czy jest jakaś różnica między silnikami benzynowymi a dieslem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #2055 Napisano 20 Lipca 2016 WitamPotrzebuje wymienić panel klimatronik w moim pasku i nie wiem czy mogę kupić pierwszy lepszy czy jest jakaś różnica między silnikami benzynowymi a dieslem. Wersja silnikowa nie ma znaczenia. W panelach z FL jest już np. komunikacja również po CAN. O ile się nie mylę w Twoim roczniku modelowym możesz mieć już ograniczoną komunikację CAN (sterownik silnika, zegary, ABS), ale klimatornik możliwe, że nie... Jak chcesz mieć w 100% pasujący to dobieraj po numerze z tylnej części panelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #2056 Napisano 21 Lipca 2016 Podlaczajac kompresor na krotko widac ze sprzęgło zalacza kompresor ale chlodem nie wieje za to dzisiaj jak sprawdzalem bledy to pojawil sie blad 25b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2057 Napisano 21 Lipca 2016 Podlaczajac kompresor na krotko widac ze sprzęgło zalacza kompresor ale chlodem nie wieje Czyli czynnik się wyprowadził z układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2058 Napisano 21 Lipca 2016 Albo kompresor już nie daje odpowiedniego ciśnienia Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2059 Napisano 21 Lipca 2016 Czynnik jakby się wyprowadził to dodatkowo powinien błąd 318 wyrzucić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2060 Napisano 21 Lipca 2016 Błąd 318 oznacza niskie ciśnienie w układzie więc chyba jednak powinno wyrzucić go. Chyba że ubytek jest naprawdę niewielki ale wtedy klima chłodziłaby normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach