Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Do klapki tylko poprzez demontaż deski i wtedy masz dostęp do. Wszystkiego. Generalnie gruba zabawa... A co się uszkodza ciegna zebatki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sproboj przed wylaczeniem klimy na off ustawic temp na lo i wtedy zobacz jakie powietrze ci poleci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki Panowie :) Sprawdze najpierw z tym ustawieniem na LO.A co do rozbierania deski to trzeba wywalic kompletnie cala czy da sie jakos rozebraz srodek od dolu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety wszystko trzeba wywalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzies czytalem ze do klapki cieplo zimno mozna sie dobrac bez zdejmowania dechy tylko trzeba odkrecic chowek pasazera i silniczek regulacyjny jest tak jakby za radiem - dostep parszywy ale chyba da sie zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzies czytalem ze do klapki cieplo zimno mozna sie dobrac bez zdejmowania dechy tylko trzeba odkrecic chowek pasazera i silniczek regulacyjny jest tak jakby za radiem - dostep parszywy ale chyba da sie zrobic.
http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem i może ktoś już takie coś miał. Panel climatronica miga podczas rozruchu auta i pali bezpiecznik nr.5-10A. nie mam jeszcze czynnika chłodzącego czy to może by tego przyczyną? pomoże ktoś?

Edytowane przez ossosinho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panel climatronica miga podczas rozruchu auta i pali bezpiecznik nr.5-10A.

 

Panel miga, bo nie ma czynnika - to oczywiste.

A bezpiecznik pali ci zapewne dlatego, że może być zwarcie w macie grzewczej siedzenia. Chyba że nie masz grzanych przednich foteli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
już jest zrobione przekaźnik poszedł

 

a ktory to przekaznik?

 

Bo tez mam problem, sprezarka wogole sie nie zalacza (klima manual) bezpieczniki dobre

Edytowane przez pitul1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ktory to przekaznik?

 

 

267 :fajny

 

Najpierw pociagnij kablem z akumulatora PLUS do kostki od sprężarki i zobacz czy się włączy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najpierw pociagnij kablem z akumulatora PLUS do kostki od sprężarki i zobacz czy się włączy.

 

moze byc ze sie elektromagnez zawiesil , bo jak na podlaczylem do akmulatora bezposrednio to zaczelo dzialac, podlaczylem z powrotem tak jak bylo no i tez zaczelo dzialac 2 pruby zakonczyly sie powodzeniem. zostawilem tak i bedziemy widziec co bedzie dalej jak to sie bedzie sprawowac.

 

WIELKIE DZIEKI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a sproboj przed wylaczeniem klimy na off ustawic temp na lo i wtedy zobacz jakie powietrze ci poleci

 

Troche pomaga ale nie jest do konca dobrze.Jak bedzie wiecej czasu to cos pomysle.Poki co czekam na kabel KKL

Edytowane przez xavier100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam taki problem rok temu wymienialem pasek klinowy i klimy. i teraz mam tak ze pasek klimy jest luzny napinacz na maxa naciagniety a na dodatek cos mi piszy przy wlaczeniu klimy i pasek klimy jest z 2 stron krawedzi starty ze sie pruje. poradzcie cos kolo pasowe jest dobre bo sprawdzalem rysujac 2 kreski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:sciana:scianaludzie ratujcie bo oszaleje ma proble z klima byla nabijana wymieniony filterek w przewodzie po włączeniu jej mam ustawione automat 18 stopni przez 3 do 4 minut pieknie chłdzi apotem przestaje wentylator nadmuchu daje jak szalony a tu temperatura taka jak na zewnątrz jesli moze ktos cos podpowiedziec serdecznie dzieki

 

---------- Dodano o 11:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:59 ----------

 

wita jesli chodzi o piszczenie to pasek klinowy piszczy to raz aze ztarty zobacz czy rowwno jest sprezarka klimy i napewno musisz kupic nowe paski jakie nieporadze moze ktos z kolegow bedzie wiedzial pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Kolegów ogarniętych w klimatyzacji. Otóż w moim aucie po załadowaniu właściwej ilości czynnika tj. 600g. mam zbyt wysokie ciśnienia. Mianowicie przy temp. otoczenia 24 st. przy prędkości obrotowej biegu jałowego LP = 3,5 - 4 bary, HP = 15-18 barów, temp. z nawiewów ok 9 st. Natomiast przy podniesieniu prędkości obrotowej na postoju do 2500 obr/min ciśnienia wyglądaja następująco: LP = 3 - 3,5 bara , HP = 22-25 barów Temp. z nawiewów 5,5 -6. Wentylator chłodnicy pracuje na drugim biegu, i nie jest w stanie obniżyć ciśnienia. Sprawdziłem dyszę rozprężną i jest czysta, skraplacz też nie jest zabrudzony. Zastanawiam się jaka może być przyczyna zbyt wysokiego ciśnienia. Dodam jeszcze, że jak obniżę ilość czynnika w układzie o 150g to ciśnienia są w porządku natomiast chłodzenie słabnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież przy temperaturze 24-26 stopni - ciśnienie ze sprężarki powinno być w zakresie 14-21, czyli wydaje mi sie, ze jest OK.

Wczoraj byłem w serwisie i właśnie to przerabiałem :D Jakie powinny byc ciśnienia i przy jakich temperaturach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do wymiany mam przewod klimy. cytat mechanika: "musisz se kupic przewod klimy bo sie przetarl o podluznice" - jaki to przewod? bo pewnie sa dwa ... moze da rade po tym cytacie rozszyfrowac ktory to jest :) na razie nie mam czasu jechac na kanal itp .........

 

passat b5 1,9 tdi 98r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są te dwa grube przewody , spięte razem. Krótszy idzie ze sprężarki do chłodnicy a ten dłuższy do osuszacza chyba :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale przecież przy temperaturze 24-26 stopni - ciśnienie ze sprężarki powinno być w zakresie 14-21, czyli wydaje mi sie, ze jest OK.

Wczoraj byłem w serwisie i właśnie to przerabiałem :D Jakie powinny byc ciśnienia i przy jakich temperaturach.

 

Według mojej oceny jest jednak zbyt wysokie. 25 barów to powinno byc przy temp. 35 stopni, przy 24 stopniach max 22 bary. Zastanawiam się czy zabrudzony osuszacz może mieć wpływ na podwyższone ciśnienie. Nie jest drogi więc chyba prewencyjnie wymienię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam taki problem z klima ze jak jade to z kratek nawiewu leci okolo 7-8 stopni a na postoju zejdzie nawet do 3 stopni czym to możne byc spowodowane przecież raczej powinno byc na odwrót

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności