tomascor Zgłoś #161 Napisano 27 Czerwca 2012 Do klapki tylko poprzez demontaż deski i wtedy masz dostęp do. Wszystkiego. Generalnie gruba zabawa... A co się uszkodza ciegna zebatki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #162 Napisano 27 Czerwca 2012 a sproboj przed wylaczeniem klimy na off ustawic temp na lo i wtedy zobacz jakie powietrze ci poleci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavier100 Zgłoś #163 Napisano 27 Czerwca 2012 Wielkie dzieki Panowie Sprawdze najpierw z tym ustawieniem na LO.A co do rozbierania deski to trzeba wywalic kompletnie cala czy da sie jakos rozebraz srodek od dolu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #164 Napisano 28 Czerwca 2012 Niestety wszystko trzeba wywalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #165 Napisano 28 Czerwca 2012 gdzies czytalem ze do klapki cieplo zimno mozna sie dobrac bez zdejmowania dechy tylko trzeba odkrecic chowek pasazera i silniczek regulacyjny jest tak jakby za radiem - dostep parszywy ale chyba da sie zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #166 Napisano 28 Czerwca 2012 gdzies czytalem ze do klapki cieplo zimno mozna sie dobrac bez zdejmowania dechy tylko trzeba odkrecic chowek pasazera i silniczek regulacyjny jest tak jakby za radiem - dostep parszywy ale chyba da sie zrobic. http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ossosinho Zgłoś #167 Napisano 28 Czerwca 2012 (edytowane) mam problem i może ktoś już takie coś miał. Panel climatronica miga podczas rozruchu auta i pali bezpiecznik nr.5-10A. nie mam jeszcze czynnika chłodzącego czy to może by tego przyczyną? pomoże ktoś? Edytowane 28 Czerwca 2012 przez ossosinho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #168 Napisano 28 Czerwca 2012 Panel climatronica miga podczas rozruchu auta i pali bezpiecznik nr.5-10A. Panel miga, bo nie ma czynnika - to oczywiste. A bezpiecznik pali ci zapewne dlatego, że może być zwarcie w macie grzewczej siedzenia. Chyba że nie masz grzanych przednich foteli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitul1978 Zgłoś #169 Napisano 29 Czerwca 2012 (edytowane) już jest zrobione przekaźnik poszedł a ktory to przekaznik? Bo tez mam problem, sprezarka wogole sie nie zalacza (klima manual) bezpieczniki dobre Edytowane 29 Czerwca 2012 przez pitul1978 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #170 Napisano 29 Czerwca 2012 a ktory to przekaznik? 267 :fajny Najpierw pociagnij kablem z akumulatora PLUS do kostki od sprężarki i zobacz czy się włączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitul1978 Zgłoś #171 Napisano 29 Czerwca 2012 Najpierw pociagnij kablem z akumulatora PLUS do kostki od sprężarki i zobacz czy się włączy. moze byc ze sie elektromagnez zawiesil , bo jak na podlaczylem do akmulatora bezposrednio to zaczelo dzialac, podlaczylem z powrotem tak jak bylo no i tez zaczelo dzialac 2 pruby zakonczyly sie powodzeniem. zostawilem tak i bedziemy widziec co bedzie dalej jak to sie bedzie sprawowac. WIELKIE DZIEKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavier100 Zgłoś #172 Napisano 29 Czerwca 2012 (edytowane) a sproboj przed wylaczeniem klimy na off ustawic temp na lo i wtedy zobacz jakie powietrze ci poleci Troche pomaga ale nie jest do konca dobrze.Jak bedzie wiecej czasu to cos pomysle.Poki co czekam na kabel KKL Edytowane 29 Czerwca 2012 przez xavier100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #173 Napisano 29 Czerwca 2012 witam. mam taki problem rok temu wymienialem pasek klinowy i klimy. i teraz mam tak ze pasek klimy jest luzny napinacz na maxa naciagniety a na dodatek cos mi piszy przy wlaczeniu klimy i pasek klimy jest z 2 stron krawedzi starty ze sie pruje. poradzcie cos kolo pasowe jest dobre bo sprawdzalem rysujac 2 kreski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzygit56 Zgłoś #174 Napisano 30 Czerwca 2012 :sciana:scianaludzie ratujcie bo oszaleje ma proble z klima byla nabijana wymieniony filterek w przewodzie po włączeniu jej mam ustawione automat 18 stopni przez 3 do 4 minut pieknie chłdzi apotem przestaje wentylator nadmuchu daje jak szalony a tu temperatura taka jak na zewnątrz jesli moze ktos cos podpowiedziec serdecznie dzieki ---------- Dodano o 11:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:59 ---------- wita jesli chodzi o piszczenie to pasek klinowy piszczy to raz aze ztarty zobacz czy rowwno jest sprezarka klimy i napewno musisz kupic nowe paski jakie nieporadze moze ktos z kolegow bedzie wiedzial pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #175 Napisano 30 Czerwca 2012 Mam pytanie do Kolegów ogarniętych w klimatyzacji. Otóż w moim aucie po załadowaniu właściwej ilości czynnika tj. 600g. mam zbyt wysokie ciśnienia. Mianowicie przy temp. otoczenia 24 st. przy prędkości obrotowej biegu jałowego LP = 3,5 - 4 bary, HP = 15-18 barów, temp. z nawiewów ok 9 st. Natomiast przy podniesieniu prędkości obrotowej na postoju do 2500 obr/min ciśnienia wyglądaja następująco: LP = 3 - 3,5 bara , HP = 22-25 barów Temp. z nawiewów 5,5 -6. Wentylator chłodnicy pracuje na drugim biegu, i nie jest w stanie obniżyć ciśnienia. Sprawdziłem dyszę rozprężną i jest czysta, skraplacz też nie jest zabrudzony. Zastanawiam się jaka może być przyczyna zbyt wysokiego ciśnienia. Dodam jeszcze, że jak obniżę ilość czynnika w układzie o 150g to ciśnienia są w porządku natomiast chłodzenie słabnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #176 Napisano 30 Czerwca 2012 Ale przecież przy temperaturze 24-26 stopni - ciśnienie ze sprężarki powinno być w zakresie 14-21, czyli wydaje mi sie, ze jest OK. Wczoraj byłem w serwisie i właśnie to przerabiałem Jakie powinny byc ciśnienia i przy jakich temperaturach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #177 Napisano 1 Lipca 2012 do wymiany mam przewod klimy. cytat mechanika: "musisz se kupic przewod klimy bo sie przetarl o podluznice" - jaki to przewod? bo pewnie sa dwa ... moze da rade po tym cytacie rozszyfrowac ktory to jest na razie nie mam czasu jechac na kanal itp ......... passat b5 1,9 tdi 98r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #178 Napisano 1 Lipca 2012 To są te dwa grube przewody , spięte razem. Krótszy idzie ze sprężarki do chłodnicy a ten dłuższy do osuszacza chyba :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #179 Napisano 2 Lipca 2012 Ale przecież przy temperaturze 24-26 stopni - ciśnienie ze sprężarki powinno być w zakresie 14-21, czyli wydaje mi sie, ze jest OK. Wczoraj byłem w serwisie i właśnie to przerabiałem Jakie powinny byc ciśnienia i przy jakich temperaturach. Według mojej oceny jest jednak zbyt wysokie. 25 barów to powinno byc przy temp. 35 stopni, przy 24 stopniach max 22 bary. Zastanawiam się czy zabrudzony osuszacz może mieć wpływ na podwyższone ciśnienie. Nie jest drogi więc chyba prewencyjnie wymienię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARTUR C Zgłoś #180 Napisano 2 Lipca 2012 Koledzy mam taki problem z klima ze jak jade to z kratek nawiewu leci okolo 7-8 stopni a na postoju zejdzie nawet do 3 stopni czym to możne byc spowodowane przecież raczej powinno byc na odwrót Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach