gelo600 Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2012 Witam,tak jak w temacie jakiej firmy najlepiej kupić pierścienie i uszczelkę pod głowice do AFN-a?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek704 Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2012 Ja kolego mam założoną uszczelkę erlinga. Założona w lutym, narazie ok. Podobno dobra, ale niech ktoś inny się jeszcze wypowie. Napisz ile kosztowała cię ta zabawa Pierścieni nie wymieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2012 Polecam firme Goetze. Pierścienie jak i uszczelkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #4 Napisano 26 Kwietnia 2012 Pierścienie mahle lub goetze, uszczelka elring ( ma szersze "przegrody" między kanałami niż uszczelki glasera czy goetze). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #5 Napisano 26 Kwietnia 2012 dzięki za podpowiedz,ale mam pytanko takiego typu może wiecie z jaką siła- momentem dokręcić stopki na korbowodach w AFN-ie?? bo jeśli chodzi o głowice to zapewne bedzie taka informacja na nowej uszczelce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #6 Napisano 26 Kwietnia 2012 a mojae pytanko do kolegow ktorzy juz cos pisali ze zmieniali opiszcie swoje objawy dlaczegfo zmienialiscie uszczelke lub pierscienie , to bardziej wazne dla potomnych jakie objawy byly i dlaczefgo az taka decyzja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #7 Napisano 27 Kwietnia 2012 W 80% to będzie 30Nm +90stopni, szczerze to nigdy nie dokrecalem dynamometrem bo nie mam klucza od takiego niskiego zakresu. Wieczorem będę w stanie podać dokładnie momenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #8 Napisano 27 Kwietnia 2012 Te momenty dokręcenia które podałeś to dla stopek korbowodowych?? A odpowiedz dla kolegi Adamek77 to głównym powodem wymiany pierścieni to pobieranie oleju oraz dymienie i zarazem co się z tym wiąże kompleksowa regeneracja głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek704 Zgłoś #9 Napisano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) Ja zmieniałem u siebie bo ciśnienie rozciągło mi chłodnice. Objawy: duże ciśnienie w układzie chłodniczym, ubywało mi płynu przy ostrzejszej jeździe (wywo łało przez korek), nie dymił jakoś specjalnie. Przewody chłodzace były twardą jak opony od roweru. To w sumie tyle. Koszt naprawy ok 600 zł robocizna + części Edytowane 28 Kwietnia 2012 przez Tomaszek704 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #10 Napisano 28 Kwietnia 2012 Witam,tak jak w temacie jakiej firmy najlepiej kupić pierścienie i uszczelkę pod głowice do AFN-a?? Grzesiek a co jest powodem że zmieniasz pierścienie na tłokach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #11 Napisano 28 Kwietnia 2012 Nie polecam dokręcać stopek korbowodów bez dynamometra. Jest 30-35Nm + 90stopni. Różne książki różnie podają. Kolega dokręcił tak na "wyczucie" to silnik pochodził tydzień i złom. Pierwsze uruchomienie było problemem, bo były takie opory, że rozrusznik ledwo kręcił. Ja u siebie w AFNie wymieniałem pierścienie, bo każdy kompresyjny był pęknięty dodatkowo na 2 cyl był pęknięty jeszcze zgarniająco olejowy. Wsadziłemfirmy GOETZE, jest :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #12 Napisano 28 Kwietnia 2012 Jak jest próg na cylindrach to włożenie nowych pierścienie to jest tylko "ratowanie umarłego" Pochodzi jakiś czas a potem dopiero się zacznie........ Mój kolega miał podobna sytuacje w Audi A4 silnik 90 KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #13 Napisano 28 Kwietnia 2012 Myślisz, że ktoś jest głupi i wsadza nowe pierścienie na zajechany blok ? Pierścienie pękły z przegrzania prawdopodobnie . Mechanicy też oglądali blok i się dziwili, że nie ma nic progów ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #14 Napisano 28 Kwietnia 2012 Grzesiek a co jest powodem że zmieniasz pierścienie na tłokach? Bedę robił głowice i przy okazji wymienię też pierścienie,a główny powód to spalanie oleju no i dymienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #15 Napisano 29 Kwietnia 2012 Jeszcze jedno mam pytanko odnośnie momentów dokręcenia,a mianowicie z jaką siłą dokręcić koło na wałku rozrządu oraz stopki na wałku rozrządu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #16 Napisano 29 Kwietnia 2012 A jakie polecacie szklanki-popychacze do AFN-a?? bo zastanawiam się czy przy okazji tez może wymienić na nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #17 Napisano 29 Kwietnia 2012 a jakie polecacie szklanki-popychacze do afn-a?? Bo zastanawiam się czy przy okazji tez może wymienić na nowe.Firmy INA . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #18 Napisano 30 Kwietnia 2012 Bedę robił głowice i przy okazji wymienię też pierścienie,a główny powód to spalanie oleju no i dymienie. dymienie to nie tylko ten powód pierścieni.Skoro pierścienie wymieniasz ...dymi i bierze olej to tam pewnie ładnie masz nakręcony licznik :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #19 Napisano 30 Kwietnia 2012 dymienie to nie tylko ten powód pierścieni.Skoro pierścienie wymieniasz ...dymi i bierze olej to tam pewnie ładnie masz nakręcony licznik :kumple Miałem tylko robić głowice ale jak już rozebrałem postanowiłem ze i pierścionki wymienię,koszt 60zł na jeden tłok ale bedzie juz tip top;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dafik81 Zgłoś #20 Napisano 30 Października 2012 Witam.Koledzy mam mały problem z odpaleniem mojego AFN-a rano.Ciśnienie na cylindrach sprawdzałem i wyszło następująco; 1-28 barow 2-25 3-27 4-24 Czy to może być przyczyną tego palenia.Dodam że wtryski i pompe sprawdzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach