Skocz do zawartości
gelo600

Pierścienie tłokowe i uszczelka głowicy do AFN-a???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,tak jak w temacie jakiej firmy najlepiej kupić pierścienie i uszczelkę pod głowice do AFN-a??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kolego mam założoną uszczelkę erlinga. Założona w lutym, narazie ok. Podobno dobra, ale niech ktoś inny się jeszcze wypowie. Napisz ile kosztowała cię ta zabawa :) Pierścieni nie wymieniałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam firme Goetze. Pierścienie jak i uszczelkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie mahle lub goetze, uszczelka elring ( ma szersze "przegrody" między kanałami niż uszczelki glasera czy goetze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedz,ale mam pytanko takiego typu może wiecie z jaką siła- momentem dokręcić stopki na korbowodach w AFN-ie?? bo jeśli chodzi o głowice to zapewne bedzie taka informacja na nowej uszczelce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mojae pytanko do kolegow ktorzy juz cos pisali ze zmieniali opiszcie swoje objawy dlaczegfo zmienialiscie uszczelke lub pierscienie , to bardziej wazne dla potomnych jakie objawy byly i dlaczefgo az taka decyzja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 80% to będzie 30Nm +90stopni, szczerze to nigdy nie dokrecalem dynamometrem bo nie mam klucza od takiego niskiego zakresu. Wieczorem będę w stanie podać dokładnie momenty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te momenty dokręcenia które podałeś to dla stopek korbowodowych?? A odpowiedz dla kolegi Adamek77 to głównym powodem wymiany pierścieni to pobieranie oleju oraz dymienie i zarazem co się z tym wiąże kompleksowa regeneracja głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniałem u siebie bo ciśnienie rozciągło mi chłodnice. Objawy: duże ciśnienie w układzie chłodniczym, ubywało mi płynu przy ostrzejszej jeździe (wywo łało przez korek), nie dymił jakoś specjalnie. Przewody chłodzace były twardą jak opony od roweru. To w sumie tyle. Koszt naprawy ok 600 zł robocizna + części :)

Edytowane przez Tomaszek704

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,tak jak w temacie jakiej firmy najlepiej kupić pierścienie i uszczelkę pod głowice do AFN-a??

 

Grzesiek a co jest powodem że zmieniasz pierścienie na tłokach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam dokręcać stopek korbowodów bez dynamometra. Jest 30-35Nm + 90stopni. Różne książki różnie podają. Kolega dokręcił tak na "wyczucie" to silnik pochodził tydzień i złom. Pierwsze uruchomienie było problemem, bo były takie opory, że rozrusznik ledwo kręcił.

Ja u siebie w AFNie wymieniałem pierścienie, bo każdy kompresyjny był pęknięty dodatkowo na 2 cyl był pęknięty jeszcze zgarniająco olejowy. Wsadziłemfirmy GOETZE, jest :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest próg na cylindrach to włożenie nowych pierścienie to jest tylko "ratowanie umarłego" Pochodzi jakiś czas a potem dopiero się zacznie........

Mój kolega miał podobna sytuacje w Audi A4 silnik 90 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że ktoś jest głupi i wsadza nowe pierścienie na zajechany blok ? Pierścienie pękły z przegrzania prawdopodobnie :). Mechanicy też oglądali blok i się dziwili, że nie ma nic progów ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek a co jest powodem że zmieniasz pierścienie na tłokach?

 

Bedę robił głowice i przy okazji wymienię też pierścienie,a główny powód to spalanie oleju no i dymienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno mam pytanko odnośnie momentów dokręcenia,a mianowicie z jaką siłą dokręcić koło na wałku rozrządu oraz stopki na wałku rozrządu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie polecacie szklanki-popychacze do AFN-a?? bo zastanawiam się czy przy okazji tez może wymienić na nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jakie polecacie szklanki-popychacze do afn-a?? Bo zastanawiam się czy przy okazji tez może wymienić na nowe.
Firmy INA .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bedę robił głowice i przy okazji wymienię też pierścienie,a główny powód to spalanie oleju no i dymienie.

dymienie to nie tylko ten powód pierścieni.Skoro pierścienie wymieniasz ...dymi i bierze olej to tam pewnie ładnie masz nakręcony licznik :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dymienie to nie tylko ten powód pierścieni.Skoro pierścienie wymieniasz ...dymi i bierze olej to tam pewnie ładnie masz nakręcony licznik :kumple

 

Miałem tylko robić głowice ale jak już rozebrałem postanowiłem ze i pierścionki wymienię,koszt 60zł na jeden tłok ale bedzie juz tip top;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dafik81

Witam.Koledzy mam mały problem z odpaleniem mojego AFN-a rano.Ciśnienie na cylindrach sprawdzałem i wyszło następująco;

1-28 barow

2-25

3-27

4-24

Czy to może być przyczyną tego palenia.Dodam że wtryski i pompe sprawdzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności