Sierko2 Zgłoś #1 Napisano 5 Kwietnia 2012 Ostatnio w moim pasku pękła linka od podnoszenia szyby (elektryka). Kupiłem jakiś zamiennik, mechanik założył ale szyba nie opuszcza się do końca (zostaje jakieś 5cm). Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób mogę to wyregulować żeby szyba opuszczała się do końca? Za odpowiedzi z góry wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2012 To dziwne bo ja 2 razy wymieniałem linke, także zamiennik i szyba otwiera się jak należy. Mam na myśli linke wraz z mechanizmem czyli zawinieta na taki ślimak z trybem gotowa do zamonówania przy silniku od szyby. A ty kupiłeś cały mechanizm (linka w pancerzach i plastikowa obudowa z kołem zębatym) czy tylko linke która trzeba było wmontować w te całe czary? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2012 być może jest źle linka nawinięta na ślimak.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2012 To dziwne bo ja 2 razy wymieniałem linke, także zamiennik i szyba otwiera się jak należy. Mam na myśli linke wraz z mechanizmem czyli zawinieta na taki ślimak z trybem gotowa do zamonówania przy silniku od szyby. A ty kupiłeś cały mechanizm (linka w pancerzach i plastikowa obudowa z kołem zębatym) czy tylko linke która trzeba było wmontować w te całe czary? Kupiłem całość (linka w pancerzu z kołem zębatym). Podejrzewam, że jakoś źle jest wyregulowana ta linka na silniku. Ale sam nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #5 Napisano 6 Kwietnia 2012 (edytowane) Coś zdecydowanie blokuje. Tam nie ma wyłączników krańcowych tylko silnik wyłącza się jak napotka opór. Regulacji tam nie ma z tego co ja pamietam. Ewentualnie ktoś kiedyś napisał że jest takie coś jak "pamięć" zakresu pracy silnika i zeby ustawić go od nowa trzeba przytrzymać guzik do całkowitego otwarcia a potem do całkowiutego zamkniecia. Zaznaczam że to tylko przeczytałem i sam tak nie robiłem bo powymianie działało u mnie jak należy (i nawet myślę że ktoś bajki napisał i ja teraz sam niepotrzebie powielam) W każdym bądz razie.... należałoby rozkęcić..... wyjąć podnośnik z blachą i podłączyć pod kostki. Sprawdzić czy ślizgi pracują w całym zakresie szyn prowadzących. Od tego bym zaczął pozdro edit: i jeszcze pytanie.... szyba drzwi przednich, no nie ? Edytowane 6 Kwietnia 2012 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #6 Napisano 6 Kwietnia 2012 Kupiłem całość (linka w pancerzu z kołem zębatym). Podejrzewam, że jakoś źle jest wyregulowana ta linka na silniku. Ale sam nie wiem. wiec musi pasować, chyba że na lince są w nieodpowiednich miejscach zamocowane punkty zaczepu slizgu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #7 Napisano 6 Kwietnia 2012 edit: i jeszcze pytanie.... szyba drzwi przednich, no nie ? Tak. Szyba drzwi przednich od kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pucius12 Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2012 Witam !!! Też wymieniałem podnośniki. Obie przednie strony kupowałem ori w aso całą blachę z szynami i bębnem. Działają już ponad 2 lata bez żadnych problemów. Gdzieś czytałem, że pierwsze podniesienie i opuszczenie powinno się zrobić za pomocą automatycznego domykania z kluczyka lub pilota. Wszystko po to żeby ten że silniczek zapamiętał "punkty" końcowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2012 A jak zrobić to automatyczne domykanie z kluczyka lub pilota? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2012 A jak zrobić to automatyczne domykanie z kluczyka lub pilota? Przytrzymujesz kluczyk w zamku w pozycji zamknięte dla zamknięcia oraz w pozycji otwarte dla opuszczenia. Pojadą wszystkie szyby. Tyle, ze nie trzeba tego tak robić. Wystarczy zrobić pełny cykl otwarcia i zamknięcia normalnie trzymając włącznik szyby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #11 Napisano 14 Kwietnia 2012 Próbowałem przyciskiem i faktycznie szyba opuściła się niżej ale jednak nie do końca. Zostały może jakieś 2-3 cm ale to już chyba trzeba by regulować linką ale raczej nie będę się bawił z rozbieraniem tapicerki o 2 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #12 Napisano 2 Maja 2012 Wnerwia mnie ten kawałek szyby, który nie chce się opuścić. Jak mam wyregulować linkę żeby szyba opuszczała się do końca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2012 Może mi ktoś podpowie jak mam zrobić tę szybę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #14 Napisano 12 Maja 2012 Wygląda na to że nie było takiego przypadku na forum jak Twój. Ja jak już pisałem wymieniałem 2 razy linkę od drzwi pasażera i za każdym razem chodziło jak należy, a podchodząc do tego 1-szy raz nawet nie wiedziałem od czego zacząć. Może po prostu natrafiłeś na taki felerny mechanizm z złe na nawinięta linką i już się nie da z tym nic zrobić. Wyjmij może tą szybę, zdemontuj blachę i wtedy popatrz jak do chodzi "od środka". Może zauważysz że coś jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #15 Napisano 13 Maja 2012 Tzn. jak opuszczę szybę to jak już pisałem zostaje jakieś 2-3 cm i zauważyłem, że jak ją nacisnę to się opuści. Potem jak zamknę to szyba znowu nie opuszcza się do samego dołu tylko te 2-3 cm zostają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #16 Napisano 14 Maja 2012 Jeżeli możesz ją opuścić mechanicznie naciskając, to zobacz też czy nie dasz rady jej unieść rękami do góry może szyba jest nie dokręcona śrubami. Choć to mało prawdopodobne, może być też tak że to prowadnice od innego auta o mniejszym skoku. Najbardziej ciekawi mnie fakt dlaczego szyba da się opuścić ręcznie przy opuszczeniu na maxa mechanizmem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #17 Napisano 15 Maja 2012 moze spotyka jakis opór i tak sie silnik zatrzymuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #18 Napisano 15 Maja 2012 Szyba jest dokręcona. A prowadnice kupowałem do tego właśnie auta (zamiennik). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #19 Napisano 16 Maja 2012 Witam, orientujecie sie moze czy slizgi od Passata B5 z 2002 roku podejda do mojego z 99 sprzed liftingu ? Na zdjeciach nie widze roznic ale przed zakupem wolalbym sie upewnic czy aby nie bedzie z tym problemu. Drugie pytanie, duzo jest roboty z rozpieciem slizgu od linki i wymienieniem tego ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #20 Napisano 16 Maja 2012 Witam, orientujecie sie moze czy slizgi od Passata B5 z 2002 roku podejda do mojego z 99 sprzed liftingu Są takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach