matek--1 Zgłoś #201 Napisano 7 Stycznia 2016 ja mam przejechane 260 tyś i 165 km i 338 nm jakieś życie jeszcze w nim zostało, (dodam że nic nie robione turbo wtryski dpf) sprzęgła w skrzyni nowe założone. zamierzam turbine zmienić, dpf wyczyścić, rozrząd zrobić i CHIP I posłucham bym co jeszcze trzeba by było uczynić żeby jak największą sprawność osiągnął (odzyskał) silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #202 Napisano 8 Stycznia 2016 Jeżeli masz DSG to przy zwiększaniu mocy musisz jeszcze zrobić chipa dla skrzyni biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #203 Napisano 8 Stycznia 2016 Jeżeli masz DSG to przy zwiększaniu mocy musisz jeszcze zrobić chipa dla skrzyni biegów Tak? nie wiedziałem, a to co się zmienia w skrzyni co będzie robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #204 Napisano 8 Stycznia 2016 Nic się nie zmienia i nie trzeba robić softu skrzyni. Natomiast jeśli robisz u dobrego tunera to warto o tym pomyśleć. Chodzi szczególnie o optymalizację zmiany biegów. Ja przy okazji chipa poprosiłem o zmianę mapy tak żeby przy spokojnej jeździe skrzynia zmieniała w górę przy 2000 i w dół przy 1400. Wyjątek zmiana z 5 na 6 przy 1950 obr. Bo w moim przypadku na 5 biegu przy prędkości 90 km/h jest równo 2000 obr i czasem skrzynia nie mogła się zdecydować, czy trzymać 5 czy 6. (tzn jak już zmieniła na 6 to oczywiście nie przełączała w dół co chwilę) Soft robiłem u Aligatora. Zmiany w sofcie skrzyni były oczywiście większe. Moje odczucie jest takie, że teraz przy deptaniu D sprawuje się lepiej niż S. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #205 Napisano 8 Stycznia 2016 aha, ten soft to ta zmiana biegów w określonej prędkości obrotowej? a jak by nic nie ruszał? co za skutki mogą być? oglądaliście moje filmiki z przyspieszania od 0 na trybie S. czy tak ma "kleić "skrzynia dopiero przy 2000 obr. jak rusza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #206 Napisano 8 Stycznia 2016 Generalnie żwawsza skrzynia. Dla mnie podstawą było żeby nie schodził z obrotami poniżej 1400, bo miałem nieraz takie sytuacje że przy 50mk/h nawet lekko pod górkę trzymał 5 bieg i 1200 obrotów. Jak nic nie będziesz ruszał to nic złego się nie stanie. DSG to bardzo wytrzymała skrzynia, wbrew temu co niektórzy opowiadają. W trybie S mam dokładnie to samo. Jak depnę to zanim ruszy na blacie jest już 2000 obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #207 Napisano 8 Stycznia 2016 dzięki za podpowiedź i za odpowiedź, co do skrzyni jak narazie jestem bardzo zadowolony z jej pracy, (oprócz tego że sprzęgiełka były wymienione) i brakuje mi troche momentu obrotowego tak jak na wykresie było widać, stąd dopytywania jak przygotować auto do chip. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #208 Napisano 8 Stycznia 2016 Ja wymieniłem dwumasę, bo już jej się należało i media bo akurat przyszedł czas. Mój wykres wygląda tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #209 Napisano 8 Stycznia 2016 miałeś ładny moment obrotowy, u mnie dużo później się budzi, i mam prawie taki jak ty a mam 170 cbbb :rozpacz co może być powodem zaniżenia momentu, chciałbym go przywrócić do jak najlepszej sprawności kondycji silnika, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #210 Napisano 8 Stycznia 2016 Zacznij o wyczyszczenia dolotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #211 Napisano 8 Stycznia 2016 Zacznij o wyczyszczenia dolotu zrobione na początku grudnia sporo sadzy było, klapki dolotu wyluzowane nasmarowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #212 Napisano 8 Stycznia 2016 a egr i przepustnica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #213 Napisano 8 Stycznia 2016 (edytowane) oczywiście że wyczyszczone, tylko po czyszczeniu zobaczyłem że jak jest egr i dziurka tam z boku jest taka, jak by lekko olej się wydostawał podejrzewam że prowadnica egr się wytarła i nieszczelność, a olej przez turbine bo ma luzy na wirniku Edytowane 8 Stycznia 2016 przez matek--1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #214 Napisano 13 Stycznia 2016 o to stan mojej turbosprężarki co o niej sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BODZIO Zgłoś #215 Napisano 17 Lutego 2016 witam złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #216 Napisano 17 Lutego 2016 witam złom też tak myślałem, poszukałem już drugą turbinę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #217 Napisano 17 Lutego 2016 Dużo km na niej zrobiłeś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #218 Napisano 18 Lutego 2016 Zrobiłem wirusa u Daniela w TTC Kraków i zdziwiłem się że w moim aucie było tak dużo "uspanej mocy" od 1800 obrotów dostaje dobrego kopa 140km to tak trochę mało a teraz jest w sam raz i przyspieszenie jest dobrze odczuwalne na każdym biegu Dodam jeszcze że po wyjęciu komputera w środku było dużo wilgoci (jeszcze trochę i coś by się utleniło) wiec wszystko zostało wysuszone i uszczelnione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #219 Napisano 18 Lutego 2016 Cześć. Mam pytanko. Posiadam VW Passat 2.0 TDI CR 140 km rok 2010 z przebiegiem ~280000km, skrzynią 6biegów manualną i chcę go dać na chip tuning. W Gdańsku są dwie firmy tunerowe. 1. http://www.tune-up.pl/ oraz 2. http://turboelita.pl/ Tuneup proponuje mi chipa z 140km do +/- 170 km za cenę 800 zł. Ci drudzy[Turboelita] zaproponowali mi chip na +/- 190 km z wycięciem DPF za cenę około 1200zł. Czy ktoś z forumowiczów robił modyfikacje u jednego z tych tunerów ? I czy wycięcie dpf z osiągnięciem ~190km jest bezpieczne i nie przesadne ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #220 Napisano 18 Lutego 2016 (edytowane) @up Nie znam tych firm, ale jak na wstępie koleś chce usunąć dpf żeby podnieść moc to znaczy że coś jest nie tak z tym gościem. 180km możesz zrobić bez problemu bez usuwania dpf-u Edytowane 18 Lutego 2016 przez truna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach