Skocz do zawartości
b4Grzenio

Drga kierownica od 10km/h

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie drga kierownica. Opony są dobre. Gdzie szukać przyczyny? Przy szybszej jeździe tego tak nie czuć. co się dzieje? aha zauważyłem luz na prawym drążku, koncówka drążka jest nowa luz jest tam dalej w tej osłonce. nie wiem jak to fachowo się nazywa. czy to wymiana czeka mnie całego drązka? proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakim sensie wyczuwasz luz? Koniec drążka zakończony jest takim przegubem (nie wiem czy dobrze to nazwałem), tj. koniec drążka zakończony jest kulą która z kolei trzyma się w takim gnieździe. Które z kolei przykręcone jest do szyny maglownicy. Normalne jest że drążkiem można ruszać. Źle będzie jeśli "kula" lata w stronę szyny magla lub w stronę końcówki drążka lub ogólnie wyrobione gniazdo bo taki luz zdecydowanie oznacza zakup nowego drążka. Wracając do tematu, kierownica drga Ci też na biegu jałowym na postoju czy tylko podczas jazdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak biorę za drążek i do przodu to tyłu go ruszam to luz ma. wlasnie tam jest ta oslona gumowa. i tam jest luz. jdroga jest wymiana drązka? i od tego moze drgac kiera?, a tego nie sprawdzalem czy na biegu jałowym drga. sprawdze napewno. podczas jazdy na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
droga jest wymiana drązka?

To zależy od ceny drążka...;)

Bardziej niz ceny obawiałbym sie wymiany drażka bo raczej bez wyjecia magla sie nie obejdzie...

 

i od tego moze drgac kiera?

Nie tyle drgać co dziwnie kierownica zaczyna sama pracować lewo-prawo podczas jazdy....i problemy z utrzymaniem prostego toru jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ajaja;/ dzięki za pomoc , zobacze co sie tam dzieje . moze uda sie to szybko i tanio zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardziej niz ceny obawiałbym sie wymiany drażka bo raczej bez wyjecia magla sie nie obejdzie...

nie wiem jak to jest w b4 afn ale u mnie wymieniałem drążki na bez odkręcania magla, bez luzowania sanek (jak mi doradzano) i bez kanału.. więc w b3 1.8 się da bez wyjmowania magla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem jak to jest w b4 afn ale u mnie wymieniałem drążki na bez odkręcania magla, bez luzowania sanek (jak mi doradzano) i bez kanału.. więc w b3 1.8 się da bez wyjmowania magla.

 

Ja u siebie wahacze zwaliłem i dostęp do drążków był całkiem przyzwoity

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci drga kierownica na biegu jałowym to może być poduszka pod silnikiem. Sprawdź. Co do wymiany drążka, to zdejmujesz koło i przekręcasz piastę tak żeby drążek odsłonić. A potem do dzieła. Końcówka i osłona przy maglu. Ja zmieniałem to u znajomego, miał on ciekawy patent na odkręcenie drążka tj. długa rurka a do końca przyspawany kawałek płaskiego klucza tak pod 90 stopni. I elegancko poszło. Choć przydałby się full professional klucz. Ale to 400 zł :(

Edytowane przez pendegrast
błędy gramatyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest specjalny klucz rurowy do tych drążków, nie bawiłem się sam lecz przy okazji ustawiania geometrii poprosiłem o wymianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włodziu nie strasz kolegi. Normalnie wykręcisz drążek bez odkręcania magla, trochę się pomęczysz ale jest to wykonalne bez wiekszego problemu. Wahaczy też nie trzeba ruszać ale podstawą jest "mocny" klucz ja przynajmniej sobie poradziłem bez żadnych specjalistycznych narzędzi tylko troche cierpliwości. A dla pewności wrzucasz kogoś za fajere, włazisz pod auto ,łapka na drążek a kolega delikatnie kręci kierownicą na boki (lekutkie ruchy hmmmmm ok 5-10 stopni w lewo prawo) Bedzie luz to na pewno wyczujesz ale skoro piszesz, że ciągnąc za drążek samemu rusza sie to bym nie zwlekał z wymianą. Mojemu koledze w ten sposób sie koło lekko złożyło drążek sie rozsypał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z kad wiesz ze opona jest dobra.ja ost mialem to samo.wymienilem opony i jak reka odjal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a właśnie, takie pytanie. na jakich oponach jeździsz, zimówki jeszcze czy już letnie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

letnie już opony są. ale chyba to luz na drązku. bo przy skrecie slychac dziwne stkukanie. na rondzie i wogole skrecaąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności