recuś Zgłoś #101 Napisano 11 Marca 2013 Moj AFN przy cyklu mieszanym kompurer pokazyje 5.8 na trasie schodzi 5.1 i mniej ale kolega ma ran silnik i pali mu jeszce mniej vhoc moim zdaniem nie jezdi jak emeruta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #102 Napisano 12 Marca 2013 Witam. Proszę o jakąś podpowiedz. Mój afn 110 km palił po mieście (Warszawa) 6,5-6,8 litra ON. Jakiś czas temu zaczęła mi ciec pompa, pojechałem do jakiegoś warsztatu i gość mi uszczelnił tzn. powiedział, że to tylko jakaś uszczelka pokrywy pompy. Po wymianie samochód mi pali 9 litrów na 100 km. Uważam to za niedopuszczalne w tym silniku. Proszę o jakiś namiar w Warszawie lub okolicach (zachodnich) na kogoś kto ma pojęcie o tym samochodzie i mógłby mi ustawić wszystko żeby palił tyle ile należy. ps. Żadnych innych zmian nie ma. Pali bardzo dobrze, mam moc, obroty ok 900. Zwieksz mu dawke na nastawniku,znaczy sie zmniejsz ;)po wymianie uszczelki mechanior pewno ustawil mniejsza dawke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #103 Napisano 12 Marca 2013 A mowia ze podobno AFNy produkuja gnojowke :marecek Też tak słyszałem Pochwal sie jak to u Ciebie wygląda? Pytam się, bo kiedyś wsiadłem do Octavii AGR albo ALH żeby zobaczyć spalanie na kompie a tam średnie 4,4 l/100 z 40 km po Krakowie w okolicy 16 godziny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #104 Napisano 13 Marca 2013 (edytowane) Mój afn palił sobie przy dawce 5.7 jakieś 7.5 litra po mieście ( na 30 litrach zawsze równe 400 km)Teraz przy dawce 3.0 pali około 6.5 i mniej zejść przy moim stylu jazdy nie umiem ( około 460 na 30 litrach) Masakra jak bym miał takiego smoka to już dawno bym z nim uciekł. Ja jak swojego kupiłem to tez mi palił 7 litrów , po tem zrobilem chipa , ustawilem zapłon i pali super na trasie to aż miło patrzeć. Tankując za 100 zł robię srednio 300-330 km. Edytowane 13 Marca 2013 przez szczupak28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zimny Zgłoś #105 Napisano 22 Marca 2013 Mój AFN na komputerze z moją jazda pokazuje średnie od 5.5 - 5.7 l/100 km. Ale jak oblicze ręcznie wlane litry x100/przejechane km. wychodzi jakieś 6.3 litra. Ogólnie trasy mam mieszane. Jeżdżę spokojnie, nie szaleje jakoś, koło 2000 tyś. obrotów zmieniam bieg, ale bez przesady Najwięcej na jednym baku, rekord w cyklu mieszanym udało mi się zrobić 950 km. Zazwyczaj tankuje 55 litrów, bo jak zaświeci mi się rezerwa od razu stacja. Jednak od paru dni zauważyłem, że zaczyna mi więcej palić, komputer pokazuje niby 5.7 l/100, a paliwa jest jedna kreska przed połową baku, a przejechane raptem 330 km. A zazwyczaj na połowie baku mam zrobione koło 500 km ... Więc już teraz zauważam, że coś nie halo. Przejeżdżę do końca, zobaczę ile mi spali teraz i jak będzie tego za dużo to wtedy będę liczył na Waszą pomoc i podpowiedzi co może nie grać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #106 Napisano 22 Marca 2013 nie ma o czym mówić panowie przy aktualnych" wiosennych" temp. podczas mojego codziennego podróżowania dom praca-> dom droga przez miasto, 3km w jedną stronę, wskazówka temperatury ledwo co drgnie co prawdopodobnie skutkuje 9-10L...wg kompa mowa o 4 biegowym automacie więc tych 6.5L jak najbardziej Wam zazdroszczę w trasie bajka, trudno przekroczyć 5.5L przy 120 -140km/h ale spalanie w mieście woła o pomstę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #107 Napisano 15 Maja 2013 Jak można twierdzić, że spalanie rzędu 7-8 litrów w samochodzie o masie niemal 1500kg i konstrukcji silnika sprzed paru lat... to dużo? To jest raczej norma - moj AFN Syncro bierze 8l (jazda miejska) lato czy zima nie ma różnicy, a swój styl jazdy mogę określić jako dynamiczny, a w zimę tym bardziej auto dostaje buta bo jest fajna zabawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bodnar25 Zgłoś #108 Napisano 5 Sierpnia 2013 Witam wracają do tematu jaki jest w tytule !!! bo widzę zaczęły się tu przechwałki ile to moje auto nie pali a żadnej pomocy nie widać ! Problem w moim samochodzie został rozwiązany winny był zawór N 18 który spowodował że zawór EGR był otwarty cały czas powoduje to dostawanie się spalin do kolektora ssącego cały czas co za tym idzie komputer chcąc wyrównać prace silnika dodaje większa dawkę bo powietrze jest uboższe w tlen. Opisuje swój przypadek każdy może być inny i jak ktoś pisze na forum że palił mu koło 5 , 6 litrów a teraz pali mu 10 , 7 przy spokojnej jeździe to nie *******cie tutaj o toczeniu się samochodu albo że żle oblicza spalanie i kto patrzy na spalanie na wyświetlaczu kompa to istny idiota !!! KONKRETNE ODPOWIEDZI PANOWIE !!! tak że jak ktoś dalej ma ten proplem to najszybciej odłączyć wężyk od EGR włożyć śrubkę żeby nie spieprzało podciśnienie pojeździć trochę i zobaczycie pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damainb4 Zgłoś #109 Napisano 8 Października 2013 Witam, mam Passata z '99 roku z silnikiem 1.9 TDI 90km (AHU). Przebieg auta to niecałe 200 tyś, kupiłem je od rodziców, jeździli nim 8 lat. Problem w tym, że samochód dużo pali. Po przeliczeniu kilometrów przejechanych na zatankowanym paliwie wychodzi mi ponad 9 litrów. Wiadomo, że to nie trasa 90km/h na tempomacie, więc nie oczekuję 5L/100km, ale te 7 litrów byłoby chyba dość realnym wynikiem. Dodam, że jeżdżę tylko po mieście, tak samo z resztą, jak moja mama przez cały okres jego eksploatacji. Po przesiadce z B4 1Z jest to dla mnie kolosalna różnica. Podobnie jest z dynamiką jazdy B5. Rozumiem, że jest cięższe i takie tam, ale beczwórka przy obecnym Passacie była po prostu szatanem, a paliła w mieście jakieś 6,5-7 litrów. Ktoś ma jakieś pomysły co sprawdzić? Może nie odpowiadam w odpowiednim temacie, ale jest to mój pierwszy post i nie mogę założyć swojego wątku, a forum przejrzałem całe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idus1707 Zgłoś #110 Napisano 26 Listopada 2015 Witam Koledzy. Jestem nowy więc prosze o wyrozumiałość. Chodzi mianowicie o spalanie w moim pasku. Jazda głównie miasto, nie wciskam go do końca. Dzisiaj upomniał sie o paliwko, za 100 zł zrobiłem 235km, przy cenie paliwa 4,69 ( Verva ON z orlenu) Wydaje mi sie ze troche mało.. Jak sądzicie? Passat b5 1.9 TDI 110km AFN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #111 Napisano 26 Listopada 2015 Witam ja w swoim pasku jak zatankuję do pełna to w cyklu mieszanym miasto-trasa nie zrobię więcej niż 900km.Próbowałem jeździć do 110/h ale wiadomo że na trasie nieraz aż się chce wcisnąć pedał głębiej a to niesie za sobą większe spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #112 Napisano 28 Listopada 2015 (edytowane) Witam Koledzy. Jestem nowy więc prosze o wyrozumiałość. Chodzi mianowicie o spalanie w moim pasku. Jazda głównie miasto, nie wciskam go do końca. Dzisiaj upomniał sie o paliwko, za 100 zł zrobiłem 235km, przy cenie paliwa 4,69 ( Verva ON z orlenu) Wydaje mi sie ze troche mało.. Jak sądzicie? Passat b5 1.9 TDI 110km AFN. po przeliczeniu wychodzi 9 litrow duzo za duzo jak na AFN jako ze poczatkowy jestes to proponuje podlaczyc pod VAG auto tam podpowie troche komputer co moze byc nie tak na poczatek zobqczyc jaka temp silnika (nie patrzec na wskaznik na zegarach) dawka i itp. a co do vervy to nie ma sensu tego lac bo nic to nie da i dla wszystkich rada zeby nie patrzec co pokazuje kompoter bo to idzie zmienic w adaptacjach - - - - - aktualizacja - - - - - Witam ja w swoim pasku jak zatankuję do pełna to w cyklu mieszanym miasto-trasa nie zrobię więcej niż 900km.Próbowałem jeździć do 110/h ale wiadomo że na trasie nieraz aż się chce wcisnąć pedał głębiej a to niesie za sobą większe spalanie. do zbiornika pod korek wchodzi 65 litrow ( kiedys mi zabraklo paliwa przed stacja wiec zalalem pod korek i wiecej niz 65l nie wszedlo) niewiem kiedy te 900km przekraczasz ale jezeli wtedy auto stanie to tak jak policzylem ( L/km * 100) ja mam ten sam silnik al po modach i najdluzsza skrzynie wlozona o srednio u mnie wychodzi 6,3l po tankowaniach (kompute caly czas staram sie w adaptacjach wyregulowac) generalnie AHU/AFN najmniej pali gdy ma 2100 obrotow Edytowane 28 Listopada 2015 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach