zaba371 Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2012 witammm mam do wymiany nastawnik i znalazłem na allegro po regeneracji aleee z tego co sie dowiedziałem od pompiarza ze niema czegos takiego jak regeneracja nastawnika i nie wiem co tu robic zbytnio .... http://allegro.pl/nastawnik-hdk-do-tdi-sdi-gwarancja-12m-cy-7-pin-i2195433700.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maniutek67 Zgłoś #2 Napisano 15 Marca 2012 gdzie w passacje umieszczony jest modul komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 15 Marca 2012 Ta wielka "regeneracja" to nic innego jak czyszczenie i ew. wymiana czujnika temperatury paliwa. Ciekawe czy np. uszczelki dają nowe. Jeśli dają gwarancję to brać, chociaż ja bym na Twoim miejscu czyścił sam. gdzie w passacje umieszczony jest modul komfortuCzytanie ze zrozumieniem w podstawówce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba371 Zgłoś #4 Napisano 15 Marca 2012 no wlasnie był czyszczony i zbytnio nie pomogło a i moze nawet troche pogorszyło tak mi sie wydaje .... ale moge sie myslic bo jakby ktorys wtrysk zaniemogł lub padał to by nie bylo takiego poszarpywania tylko by kopcił i palił dużo ?? dobrze mysle ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #5 Napisano 15 Marca 2012 gdzie w passacje umieszczony jest modul komfortu w przednim zderzaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcicha1 Zgłoś #6 Napisano 20 Marca 2012 Pod siedzieniem kierowcy jest moduł w takim dużym plastikowym pudełku jest małe pudełko. zaba371 - przy uszkodzonym wtrysku też mógłby szarpać ale tak jak mówisz dymek też powinien się pojawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GMir Zgłoś #7 Napisano 5 Maja 2012 Odnośnie nastawnika, dzisiaj wyjąłem swój i już przy wytrząsaniu resztek paliwa leciały "fusy po herbacie". Pytanko moje takie: próbować jakoś wyczyścić resztę pompy (idzie to zrobić bez jej zdejmowania?), czy olać i zdjąć nastawnik za jakiś czas bo pewnie tam się odłoży? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lizuk Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2012 SIema, wczoraj jadąc auto nagle zgasło- mocniej ruszałem. Nie odpaliło już po tym incydencie. Komp pokazuje błąd wtrysku sterującego oraz błąd komputera sterującego, zmierzyłem oporność wtrysku i wyszła 109, centralkę odpinałem, ale dalej to samo... Turbo nie padło, bo w dolocie przy IC jest niewiele oleju- standardowo. Podpowiedzcie proszę co to może być... Aha i wyciągając kompa zauważyłem, że jest w plastiku- czyli 8bit??? Chciałbym go wymienić na 16bitowy- doradźcie proszę kogoś kto robi i sprzedaje te 16bitowe, bo chciałbym kupić już bez immo itd. Mój samochód nie ma immo- chyba, bo nie widzę transpondera w kluczyku ani nic. P.S. Passat B4 1.9 TDi 90km, oznaczenie silnika 1z, przebieg 329000, rocznik 1994 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach