Skocz do zawartości

GMir

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GMir

  • Urodziny 28.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzesio
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra / Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. To jest widok płytki z tdi. W benzynie jest trochę inny układ elementów ale zaznaczone są w tych samych miejscach. Należy w tych punktach wlutować 3 rezystorki 1,6k i leda od frontu aby działała kontrolka od świec
  2. upiekłem płytkę ale niestety dalej to samo dalej jest problem z kontrolka oleju która miga i obrotomierzem który pokazuje ok 500obr/min dopiero gdy silnik kreci się ok 2k/min. Jakieś jeszcze propozycje ? może ktoś wie który element mogę przelutować ze starego sprawnego licznika od benzyny ?
  3. to odgrzeje trochę kotleta Diodę dla pewności kiedyś włożyłem odwrotnie i dalej nic się nie działo. No ale to było kiedyś. Dzisiaj przyszły do mnie zegary z taka sama kostka do podłączenia, obrotomierz do 5k, licznik 0-220. Po podłączeniu i włączeniu silnika: temperatura i paliwo dobrze pokazują, prędkościomierz opadł na godz 6(nie patrzyłem jeszcze podczas jazdy), a obrotomierz stoi na 0 - lekko podnosi się dopiero gdy silnik kręci się ok 2k/min, i ciągle miga kontrolka oleju. Wskazuje to na uszkodzone zegary czy raczej ktoś coś przekodował przy zakładaniu zegarów z benzyny ?
  4. u mnie w Davosie jest jeszcze climatronic, grzane fotele, grzane spryskiwacze, kluczyk z pilotem i pewnie cos jeszcze na klapie było GL
  5. 2x2,5 , minimalnie mniejszy spadek napięcia.
  6. Dwa tygodniu temu też zrobiłem podobny myk bo w ori listwie połamane nasadki na świece. Ja kupiłem końcówki 4mm. łączny koszt poniżej 10 zł i chwila zabawy z lutownicą Teraz tylko nowe aku bo zegary się resetują przy odpalaniu
  7. Odnośnie nastawnika, dzisiaj wyjąłem swój i już przy wytrząsaniu resztek paliwa leciały "fusy po herbacie". Pytanko moje takie: próbować jakoś wyczyścić resztę pompy (idzie to zrobić bez jej zdejmowania?), czy olać i zdjąć nastawnik za jakiś czas bo pewnie tam się odłoży?
  8. Ja w swoim kluczyku mam 2xCR2016, takie miałem jak kupiłem auto i na takie wymieniam i działa
  9. Trochę odkopię jedna rzecz Mam taki alternator u siebie zamocowany (numerki na moim to: 0 123 505 011 / 028 903 025 S), typek w sklepie powiedział mi, że wg katalogu w tym altku nie ma sprzęgła. Jakie w takim razie będzie pasowało (może jakiś numer części) ?
  10. Witam, jakis czas temu kupiłem paska 1,9 tdi 1z, oczywiście dopiero po czasie zobaczyłem, że coś nie gra w zegarach (troche za duża skala na obrotomierzu i brak kontrolki do świec żarowych). W zasadzie to mi to nie przeszkadza ale przydałaby się jednak ta kontrolka od grzania świec. Teraz pytanie - jest możliwość modyfikacji zegarów lub ewentualnie pociągnięcia jakiegoś przewodu żeby to działało jak powinno ? Próbowałem z ciekawośći po prostu wlutować diodę w miejsce gdzie poinna ona być lecz nic nie świeci. Zegary z elektronicznym zegarkiem oraz licznikiem kilometrów, od tyłu tylko wiązka z przewodami, bez linki.
  11. można rozebrać sam wskaźnik, wymienić układ LM741 (ok 1,70zl) oraz przelutować wszystko co na płytce wraz z drucikiem na wskaźniku, oraz sprawdzić połączenia między wskaźnikiem na kostką oraz stabilizatorem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności