Skocz do zawartości
zaba371

kupował ktoś nastawnik po "regeneracji" np z allegro

Rekomendowane odpowiedzi

witammm mam do wymiany nastawnik i znalazłem na allegro po regeneracji aleee z tego co sie dowiedziałem od pompiarza ze niema czegos takiego jak regeneracja nastawnika i nie wiem co tu robic zbytnio ....

 

http://allegro.pl/nastawnik-hdk-do-tdi-sdi-gwarancja-12m-cy-7-pin-i2195433700.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maniutek67

gdzie w passacje umieszczony jest modul komfortu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta wielka "regeneracja" to nic innego jak czyszczenie i ew. wymiana czujnika temperatury paliwa. Ciekawe czy np. uszczelki dają nowe.

Jeśli dają gwarancję to brać, chociaż ja bym na Twoim miejscu czyścił sam.

gdzie w passacje umieszczony jest modul komfortu
Czytanie ze zrozumieniem w podstawówce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie był czyszczony i zbytnio nie pomogło a i moze nawet troche pogorszyło tak mi sie wydaje .... ale moge sie myslic bo jakby ktorys wtrysk zaniemogł lub padał to by nie bylo takiego poszarpywania tylko by kopcił i palił dużo ?? dobrze mysle ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie w passacje umieszczony jest modul komfortu

w przednim zderzaku :P:wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Pod siedzieniem kierowcy jest moduł w takim dużym plastikowym pudełku jest małe pudełko.

zaba371 - przy uszkodzonym wtrysku też mógłby szarpać ale tak jak mówisz dymek też powinien się pojawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie nastawnika, dzisiaj wyjąłem swój i już przy wytrząsaniu resztek paliwa leciały "fusy po herbacie". Pytanko moje takie: próbować jakoś wyczyścić resztę pompy (idzie to zrobić bez jej zdejmowania?), czy olać i zdjąć nastawnik za jakiś czas bo pewnie tam się odłoży?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIema, wczoraj jadąc auto nagle zgasło- mocniej ruszałem. Nie odpaliło już po tym incydencie. Komp pokazuje błąd wtrysku sterującego oraz błąd komputera sterującego, zmierzyłem oporność wtrysku i wyszła 109, centralkę odpinałem, ale dalej to samo... Turbo nie padło, bo w dolocie przy IC jest niewiele oleju- standardowo. Podpowiedzcie proszę co to może być... Aha i wyciągając kompa zauważyłem, że jest w plastiku- czyli 8bit??? Chciałbym go wymienić na 16bitowy- doradźcie proszę kogoś kto robi i sprzedaje te 16bitowe, bo chciałbym kupić już bez immo itd. Mój samochód nie ma immo- chyba, bo nie widzę transpondera w kluczyku ani nic.

P.S. Passat B4 1.9 TDi 90km, oznaczenie silnika 1z, przebieg 329000, rocznik 1994

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności