radking131313 Zgłoś #21 Napisano 8 Lutego 2012 noo dzięki zrobie tak ja nabuzowany? poprostu pytam:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 8 Lutego 2012 a nabuzowany? Nie Ty...miałem na myśli tego od tego co nie wraca.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #23 Napisano 8 Lutego 2012 hehe spoko;D ja wole zapytać niż sam coś zepsuć.. po to te forum jest a możecie mi podesłać link tej giełdy na tym forum bo szukałem i znaleźć nie mogłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #24 Napisano 9 Lutego 2012 Jeszcze jedno pytanko czy da sie krokowca jakoś rozpołowić żeby go wyczyścić bo zawsze jakoo jeden element czyszcze a gdzieś wyczytałem że podobno sie da go na 2 elementy rozebrać i wtedy elegancko sie czyści podpowiecie coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 9 Lutego 2012 czy da sie krokowca jakoś rozpołowić Ja nie zalecam takiej operacji...kiedyś dla experymentu zluzowałem troche śrubke na imbus która napina spreżyne w krokowcu i miałem potem problemy z powrotem do wcześniejszych ustawień...jesli silnik schodzi na prawidłowe obroty po odpieciu krokowca to bankowo albo gdzieś łapie lewe powietrze albo przepustnica jest zbyt mocno otwarta...kłania sie jej regulacja na zderzaku ograniczajacym min otwarcie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #26 Napisano 10 Lutego 2012 a jakbym odpiął wtyczke od krokowca i jeździł bo wtedy mam równiutkie obroty to coś by sie stało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 10 Lutego 2012 Krokowy jest nie od zmniejszania przekroju dolotu powietrza do silnika tylko od zwiększania zatem jeśli po rozruchu silnik nie będzie gasł to możesz odłączyć....tylko dziwne ze sterownik nie zamykał go na maksa wiedzać ze wone obroty są za wysokie....aleja domknał bym bardziej przepustnicę i zobaczył jaki tego efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #28 Napisano 10 Lutego 2012 no ale jak mam wysokie obroty wczoraj mi lapał na rozgrzanym 3000.. i trzymal tak i faluje mi strasznie napiszcie mi jaki to środek do czyszczenia najlepszyy:) i go fest wyczyszcze na noc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #29 Napisano 10 Lutego 2012 (edytowane) Obadaj jeszcze wtyczke na potencjometr przepustnicy, jak ta będzie cała a wtyki nie skorodowane to trzeba by pomierzyc volty na potencjometrze, bo wchodzenie na wysokie obroty na ciepłym silniku to objawy uszkodzonego potencjometru. A dla świętego spokoju to psiknij jakimś WD we wszystkie wtyczki pod maską a zamiast odłaczac wtyczke krokowca to na lekko zagrzanym silniku -na zgaszonym odłacz czujnik temp. zapal silnik przegazuj ze dwa razy do ponad trzech tyś. na pracujacym silniku podłącz z powrotem czujnik , daj sie zagrzać płynowi do tych 90 stopni....po tych wszystkich operacjach sterownik na pewno sfiksował i warto go zresetować. Edytowane 10 Lutego 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #30 Napisano 10 Lutego 2012 Koledzy co znaczy "wchodzenie na wyskoie oborty" Pytam bo widzę kilka dziwnych spraw. Większość kolegów ma "wolne" obroty ok 3000 to zdecydowanie za dużo - ja natomiast mam NIE więcej jak 1200.. Czasami jak mu odwali to ma równiutko 800 czy 900. Acha dziśiaj sciskałem wąż od olejacza jak miał 1200 obrotów i NIC, tym samym odpiąłem krokowca i też NIC obroty 1200. Wylałem kolejne wiadro wody (wiem wiem zaraz ktoś napiszę że debil jestem ale mi po prostu tak bardzo to przeszkadza) i NIGDZIE nie zaciągnął lewego pow. ........... Kosmici. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucyk Zgłoś #31 Napisano 10 Lutego 2012 Był podobny problem w moim też sie wieszały tylko jeszcze był objaw falujących obrotów w miedzy czasie. Co sie okazało instalacja elektryczna nie jest pierwszej młodości i kabel był przerwany a nie było widać. NIE POWINNO sie tego robic ale jak złapie wysokie obroty spróbuj odpiąć na chwile wtyczke od potencjometru. Jeśli ja bym tego nie zrobił nie doszedł bym co go boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 11 Lutego 2012 ja natomiast mam NIE więcej jak 1200.. Czasami jak mu odwali to ma równiutko 800 czy 900 Jeśli obroty nie idą wyżej jak te 1200 to wg mnie wystarczy doregulować na śrubie reg. na przepustnicy ewentualnie sama przepustnice doregulować bardziej ja domykając....teoretycznie przepustnica zamknięta na zero też może być...dawke powietrza dla wolnych obrotów ustawiamy na śrubie resztę zrobi krokowy...jego elastyczność jest słaba (późny sygnał ze sterownika) i dlatego czasem auto przygasa. Jak dla mnie to w 2E jest rewelacyjna rzecza możliwość reg. śrubą dodatkowego powietrza jak i uchylanie samej przepustnicy...daje to sporą możliwość w ingerencje wolnych obrotów które jako take są stałe ale że sterownik nie moze sobie poradzić z ich nastawieniem to czasem trzeba mu pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #33 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) Włodek, ja Ciebie doskonale rozumie ale ---- Przepustnica czyściutka, zero wżerów, zatarć itp - igła Wszelkie "dziurki" w przepustnicy drożne. Sprawa 2 - Mam drugi przepływomierz, pro100 z Niemiec, nie pracował na LPG (W aucie było brak tyłu - skasowany, silnik ok) tylko że ma końcówkę "B", rękaw, w nienagannym stanie (też z tego niemca bez lpg) Odma szczelna, odolejacz hmmmm nie wiem ale jak go pominąłem i zaślepiłem wąż to obroty też do bani. Sprawa 3 to jak by przepustnica nie domykała, to obroty bym miał cały czas takie wysokie, a raz na jakiś czas obroty są idealne ok 800 i 3ma równiutko. CTS jest kilkumiesięczny z ASO (niebieski) Instalacja - tu nie ma o czym mówić, mam specjalnie pociągnięte oba przewody sygnałowe (ja mam tps podwójny) i na wolnych mam 0.71v przy zamkniętej przepustnicy bez względu czy obroty się ustabilizują czy nie zawsze przy zamkniętej jest 0.70 - 0.71v. I być tu fajny... Acha i o której śrubie od powietrza mówisz?? Foto?? Edytowane 12 Lutego 2012 przez bobasspr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #34 Napisano 12 Lutego 2012 Acha i o której śrubie od powietrza mówisz?? Foto?? Ta w czerwonym kółku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #35 Napisano 12 Lutego 2012 No to powiem Ci że trochę mnie zaskoczyłeś. Możesz mi napisać za co dokładnie odpowiedzialna ona jest?? Czy ona robi "by pass" przed klapą przepustnicy i wychodzi tuż za klapą?? Aha przed chwilą żona mi dzwoniła że auto ma tym razem za niskie obroty cyt. " świeci żarówka z akumulatorkiem i obroty mam na tej pierwszej grubej kresce nad 0 i auto mi gaśnie......... Ot małe odwrócenie sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #36 Napisano 12 Lutego 2012 Czy ona robi "by pass" przed klapą przepustnicy i wychodzi tuż za klapą? Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #37 Napisano 12 Lutego 2012 No ok, tylko teraz tak, żeby ustawić wolne obroty to krokówkę trzeba wypiąć lub zaślepić?? I teraz jak myślisz czemu ten silnik teraz ma znowu za niskie obroty?? Byłem przed chwila na dole, odpala na dotyk ale w ogóle jak by krokówka zdechała, zero reakcji, obroty na prawde niskie, ok 550. Tylko że na dwóch silniczkach się tak dzieje - co prawda drugi to zamiennik ale działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #38 Napisano 12 Lutego 2012 Teraz to na bank coś z krokowym....lub sterownikiem... Ustaw na nowo przepustnicę....dwa pełne obroty śrubą uchylającą przepustnicę od momentu dotknięcia przepustnicy o gardziel....zresetuj sterownik i zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #39 Napisano 12 Lutego 2012 u mnie lika doo kitu bo nie wraca tam gdzie powiinna jakaś luźna jest jak puszczam gaz, gdy stoi na wolnych to jest ponad 1000 a jak pomoge jej ręcznie wrócić z otwartą klapą oczywiście gdy stoje:d to na chwile wraca do 700 a jak nacisne gaz to dalej spada do 1500 trzeba z linką bedzie cos przymodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #40 Napisano 12 Lutego 2012 trzeba z linką bedzie cos przymodzić To już lepiej od razu kup nową, w intercarsie jest za cztery dychy, wymiana około 10-15 minut...tylko dolna półkę pod kierownicą wystarczy odkręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach