aneta25 Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2012 Zastanawiam się, czy mam się obawiać zapowiadanych mrozów do -30C. Jaką ujemną temperaturę wytrzyma płyn G12 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2012 Do temp.rzędu -30 st.C wytrzymuje bez problemu,gwarantuję.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2012 Zastanawiam się, czy mam się obawiać zapowiadanych mrozów do -30C. Jaką ujemną temperaturę wytrzyma płyn G12 ? To się nie zastanawiaj tylko podjedź do mechanika z dobrym przyrządem i niech Ci sprawdzi temp zamarzania twojego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #4 Napisano 31 Stycznia 2012 Do temp.rzędu -30 st.C wytrzymuje bez problemu,gwarantuję.... Byłbym ostrożny z tego typu deklaracjami-nie wiesz przecież jak kolega ma go rozcieńczony, a g12 sprzedawany jest przecież tylko jako koncentrat no i nie wiesz kiedy miał go wymieniony-może 5 lat temu i od tamtej pory temperatura zamarzania zmieniła się sporo od pierwotnie założonej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #5 Napisano 31 Stycznia 2012 Ja do kazdego VAG'a jakiego mialem lalem tylko koncentrat-bez rozcienczania i nigdy nie mialem problemu z zamarznieciem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #6 Napisano 31 Stycznia 2012 Mi sprawdzali to wyszło -43a nie wymieniany od 7 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #7 Napisano 31 Stycznia 2012 sam koncentrat wytrzymuje do około -50 pół na pół -37, a 3 do 1 -25 jak dobrze pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 31 Stycznia 2012 Jaką ujemną temperaturę wytrzyma płyn G12 ? Wystarczy przeczytać - co jest napisane z tyłu na butelce od płynu :fajny Z kolei inną sprawą jest to, czy na pewno masz tam wlane G12 ? A jeśli tak, to w jakiej proporcji? Czyli najlepiej jechać do mechanika, sprawdzi ci temperaturę, do jakiej powinien wytrzymać i wtedy się dowiesz Czy może tak być, czy trzeba troche odlać, żeby dolać samego koncentratu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 31 Stycznia 2012 sprzedawany jest przecież tylko jako koncentrat A to co to jest?? http://allegro.pl/plyn-do-chlodnicy-g12-1l-vw-audi-skoda-wroclaw-i2040754107.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2012 A to co to jest?? http://allegro.pl/plyn-do-chlodnicy-...040754107.html Jakieś dziwne te opakowanie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #11 Napisano 31 Stycznia 2012 A to co to jest?? http://allegro.pl/plyn-do-chlodnicy-...040754107.html A widziałeś kiedyś u dilera VW gotowy rozcieńczony g12, lub chociażby numer VW na takowy??? Nie-bo taki nie istnieje. To co pokazałeś to wyrób polskiej firmy Achtel sp. z . noszący swoistą nazwę "Pan Samochodzik" legitymujący się według producenta właściwościami jak g12, ale z oryginalnym g12 Volkswagena nie ma nic wspólnego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 31 Stycznia 2012 A widziałeś kiedyś u dilera VW gotowy rozcieńczony g12, lub chociażby numer VW na takowy??? Nie ponieważ nie był mi on do niczego potrzebny A pytam ponieważ można spotkać wiele płynów różnych firm pod nazwą G-12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #13 Napisano 31 Stycznia 2012 firm pod nazwą G-12. Ale wiedz że to nie jest asowski G12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #14 Napisano 31 Stycznia 2012 ponieważ można spotkać wiele płynów różnych firm pod nazwą G-12. Bo G11, G12, G12+ to normy VW/Audi dla płynu chłodniczego, a nie zastrzeżona nazwa dla ori płynu VW Normę tę może spełniać wiele płynów, różnych producentów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #15 Napisano 31 Stycznia 2012 Zastanawiam się, czy mam się obawiać zapowiadanych mrozów do -30C. Jaką ujemną temperaturę wytrzyma płyn G12 ? A co za problem w sklepie motoryzacyjnym kupić tester koszt ok. 10 PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 31 Stycznia 2012 Mi sprawdzali to wyszło -43a nie wymieniany od 7 lat Chyba freon w lodówce :lol3 Przez 7 lat nie wymieniałeś, nie dolewałeś... itp? Jakoś nieprawdopodobnie to brzmi :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #17 Napisano 1 Lutego 2012 Jakoś nieprawdopodobnie to brzmi A co jak bym skłamał to 3 punkty do lansu dostane?? Nie wymieniamy przez 7 lat pojechałem żeby wymienić pan w aso zmierzył dolna granicę i była na poziomie -43. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #18 Napisano 1 Lutego 2012 Nie wymieniamy przez 7 lat pojechałem żeby wymienić pan w aso zmierzył dolna granicę i była na poziomie -43.Nie wiem jaki wpływ miał na to rozgrzany silnik. Na zimnym powinno się sprawdzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #19 Napisano 1 Lutego 2012 Nie wiem jaki wpływ miał na to rozgrzany silnik. Na zimnym powinno się sprawdzać. A to widzisz nie wiedziałem ale pan z aso też nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #20 Napisano 1 Lutego 2012 Ja do kazdego VAG'a jakiego mialem lalem tylko koncentrat-bez rozcienczania i nigdy nie mialem problemu z zamarznieciem dobre na krótką metę księciuniu G12 wyżera aluminium przy zbyt dużym stężeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach