toomkk Zgłoś #21 Napisano 24 Kwietnia 2012 W moim przypadku po prawidłowej adaptacji VAGCOM-em problem z obrotami zanikł, widocznie w AGG przepustnica sama się nie adoptuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadi Zgłoś #22 Napisano 26 Kwietnia 2012 toomkk tzn. "[01 - Silnik] [bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "001" [idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM. System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na : [bloki pomiarowe - 08] " Mam pytanie czy u Ciebie byla jakas informacja o adaptacji przepustnicy ? U mnie nic nie wyświetla, robie zgodnie z instrukcją i nie ma żadnej poprawy; brak ssania jak silnik zimny 400-600 obrotow i często gaśnie jak nie wcisne gazu, pochodzi z minute i juz mam 950 obrotów, jak rozgrzany trzyma 1000 obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ador Zgłoś #23 Napisano 27 Kwietnia 2012 Witam. Byłem z moim paskiem na Vag-u (za wysokie obroty na gazie i benzynie) i mechanik powiedział że zanika sygnał sondy. Mam pytanie czy sonda z paska B4 1,8 będzie pasować do B4 2,0 ADY? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #24 Napisano 27 Kwietnia 2012 Jak Ci mechanik powiedział że zanika sygnał sondy to JEDŹ DO ELEKTRYKA. Na moje "oko" jak 3ma 1000 obrotów to albo adaptacja nie przeszła (nie dokładnie wymyta przepustnica) albo ciągnie gdzieś lewe.Tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ador Zgłoś #25 Napisano 27 Kwietnia 2012 Przed myciem miał za niskie, po wymyciu ma za wysokie i pali jak smok. Z przepustnicą na pewno jest coś nie tak, bo "szuka" pozycji po włączeniu zapłonu (takie cykanie) ale rok temu po wymyciu kultura pracy auta była znośna. Na zimnym silniku jest ok, potem wyskakuje na 1000 - 1200 obrotów. Na dodatek kupiłem złą sondę 0258003759 Jakby ktoś chciał z Krakowa to odsprzedam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadi Zgłoś #26 Napisano 27 Kwietnia 2012 (edytowane) Przed myciem miał za niskie, po wymyciu ma za wysokie i pali jak smok. Z przepustnicą na pewno jest coś nie tak, bo "szuka" wymyciu kultura pracy auta była znośna. Na zimnym silniku jest ok, potem wyskakuje na 1000 - 1200 obrotów. Na dodatek kupiłem złą sondę 0258003759 Jakby ktoś chciał z Krakowa to odsprzedam. jakbys opisywal moj samochod.. Cykanie, spalanie 1-2l wieksze.. Jedna roznica u mnie na zimnym jakby go zalewalo, ale mozliwe ze rozjechala sie mapa pb od lpg.. Wychodzi na to ze przepustnica do wymiany.. Edytowane 27 Kwietnia 2012 przez tadi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #27 Napisano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) Kolego a dlaczego twierdzisz że ta sonda jest zła?? Acha i jeszcze jedno, powiedzcie mi jakie mieliście spalanie a jakie macie teraz?? Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez bobasspr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadi Zgłoś #28 Napisano 29 Kwietnia 2012 Kolego a dlaczego twierdzisz że ta sonda jest zła?? Acha i jeszcze jedno, powiedzcie mi jakie mieliście spalanie a jakie macie teraz?? przy mojej jezdzie w trasie spokojnie 8,5-9l lpg, mieszana miasto-trasa okolo 10 l max 11l lpg. Teraz trasa spokojnie 10 lpg do 12l jazda mieszana. Benzyny uzywam tylko do odpalania- instalacja sekwencyjna lpg. Ale benzyny tez wiecej ubywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #29 Napisano 1 Maja 2012 To i tak dla mnie wynik nie do osiągniecia. Mój doi 13 do 15 litrów. Ale to takie małe ot. Przy czym układ digifant ma już teraz w 100% sprawny. Pomocny był bardzo lebow. O co mi się rozchodzi. Teraz tak, jeżeli chodzi o tą sondę to przy tym silniku 1 litr różnicy nie będzie spowodowany "złą" pracą sondy. Kilka tygodni temu robiłem golfa VR6. Jeździł nim starszy facet, (ok 55lat) oddając mi auto na warsztat skarżył się że zaczął mu więcej palić (nie było mowy o braku mocy itp tylko o spalaniu) bo ok 12-13 litrów w mieście.... No ok, standardowo, VAG itp, wszystko grało, przepływka sonda , czujniki temp, knosk sensor, wszystko lala. itd. Jazda próbna, okazuje się ze VRka od 3000 nie chce już dalej ciągnąć tak jak trzeba........ Problemem były jakieś szmaty powkładane przez jakiś małolatów do ostatniego tłumika.!!!!! Po operacji dzwoniłem do gościa i spalanie ma spowrotem w przedziale 10 - 11 litrów. 2 dni siedziałem nad tym golfem, a okazało sie takie góówno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadi Zgłoś #30 Napisano 1 Maja 2012 bobasspr dlatego takie spalanie bo jezdze golfem 3, szukalem odpowiedzi ma tym forum bo to w passatach bardziej popularny silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #31 Napisano 2 Maja 2012 Jeżeli Ci zawyża ponad litr to musiałbyś przyjrzeć się pracy sondy ale po przekroczeniu ok 60'C. wiadomo, tylko na benzynie. Napisz jak sonda pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadi Zgłoś #32 Napisano 25 Maja 2012 Witam, niestety tylko tyle.. Czy otwarcie przepustnicy nie jest zbyt duze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadi Zgłoś #33 Napisano 27 Czerwca 2012 Problem usunięty. Po wymianie przepustnicy chodzi jak nowy. Przepustnica nie może caly czas "klikać" jeśli tak jest prawdopodobnie jest przytarta, nie może ustawić odpowiedniej pozycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach