Skocz do zawartości

wojtekania

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojtekania

  • Urodziny 07.04.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Jestem z Wrocławia , może ktoś zna jakiś dobry punkt we Wrocławiu lub koło gdzie zakładają gaz. Myśle nad sekwencją. Jakiej firmy założyć bo opini jest multum. Może ktoś ma w takim silniku założony gaz i jak mu się sprawuje. *Proszę o opinie i o doradzenie dobrego rozwiązania . Przebieg auta 215 KKM*
  2. wojtekania

    Brak ABSu

    Stary numer z ABS ja też się naciąłem jak kupowałem kiedyś B3 z 92r. Wszystko jest ok i w ogóle tak zapewniał mnie poprzedni użytkownik, auto było jak rakieta, sprowadzony z niemiec, zawieszenie niskie, alu, kable do nagłosnienia grube jak palec, muzyka brzmiała jak symfonia, rura z tył u jak z z auta TATRA. A kontrolki z ABA-u powyciągane. Jak przypomne sobie o tym dupku do mnie rzuca o glebe. Ale autko mi chulało 3 lat i do tej pory jeździ. Teraz mam B4 też 2,0 8V i kontrolka ABS czasami się włącza , czasami nie . Zdiagnozowany jest czujnik do wymiany, ale zamiast ABS ciesze się innymi prezentami a aucie. Pozdrawiam użytkowników kultowych aut jakimi są VW
  3. W ogóle to dzięki za czas mi poświęcony. Linkę na pedale gazu mam luźną. Z grubym wężykiem od oparów to sprawdzę, u mnie nie ma śruby do regulowania przepustnicy. Numer katalogowy mojej to 037 133 064. Jak ją przykręciłem do auta bez tylnej osłony i zamontowałem wszystko to po uruchomieniu silnika starałem sie palcem ruszyć kółko zebate i obroty spadły , ale zaraz wracają do ustawienia poprzedniego, zachowuje się jakby był zablokowany.
  4. Filtr oparów paliwa,cos chyba pominąłem , odma jest lekko wilgotna,ale myśle że to chyba może od jakiś oparów oleju. A krokowiec mam z tyłu w przepustnicy. 5 lat temu miałem B3 z 92 z takim samym silnikiem jak ty i krokowiec był na klawiaturze. Temu upchali chyba za tyłu przepustnicy.
  5. Właśnie je wszystkie wymieniłem ,został jeden duży co idzie do serwa, tego nie ruszałem, ale przebadałem go i wydaje się byc ok. Nie wiem jak ma się zachowywac ten silniczek krokowy, ma być jedno tyknięcie , czy kilka u mnie jest nawet jak liczyłem do 10 razy. A wracając do obrotów to były już przed czyszczeniem przepustnicy, ale postanowiłem się wziąć za to i efekt marny.
  6. Ale skąd miałby łapać, jestem średni w mechanice samochodowej.
  7. Witam serdecznie może ktoś mi coś podpowie. Jak na zimnym silniku odpalę mam jakieś 1000 obr,ale jak *nabierze temperatury to obroty wzrastają do 1100. Pali od strzała. Czujnik temperatury wymieniony, rurki podcisnieniowe wszystkie wymienione, przepustnica wyczyszczona, świece mają 10 tyś, kopułkę wykluczam. Coś usłyszałem po przekręceniu kluczyka nie jedno tyknięcie w silniku krokowym ,ale kilka , lub nawet kilkanaście. Może to silniczek krokowy,ale on jest z całą przepustnicą. Nie wiem gdzie szukać , może ktoś mi cos poradzi, byłbym wdzięczny. Auto jest bez gazu z przebiegiem 213 tyś.km z góry dziękuje.
  8. 500-600 zł to ta pompa była pozłacana?
  9. Dzięki za podpowiedź , zawsze to już coś. Biorę się do roboty. I napisze jakie są rezultaty. Pozdrawiam.
  10. A co to , Niewiedza ludzi w tym temacie ??? Szczerze to zawiedziony jestem. Może gdybym zapytał sie o jakąś pierdołe to miałbym paredziesiąt odpowiedzi. No cóż życie.
  11. Linka jest poluzowana ,sprawdzałem ją. Autko nigdy mi nie zgasło samoczynnie , chyba że był zimnny silnik ,ale to też sporadyczne przypadki. Ale dzieki za myśl.
  12. Witam serdecznie może ktoś mi doradzi , choć szukałem na forum nie mogłem znaleźć rozwiązania. Od dłuższego czasu jeżdże z chyba wadliwym silnikiem krokowym. Mam problemy z odpaleniem porannym auta. Jezeli choć lekko uchyle pedał gazu ,pali na strzał. Jak jest rozgrzany można odpalać bez gazu. Autko nie ma instalacji gazowej. Jedną ważną rzecz zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w okolicach silnika krokowego (chyba zamontowany jest z tyły przepustnicy) jest charakterystyczne tykanie.Podobno powinny być jakieś dwa lub trzy tyknięcia u mnie ten dzwięk jest non stop. Podobno silnik krokowy ustawia położenie przepustnicy na przyszły rozruch u mnie tego chyba nie może ustawić i stąd problem z zapalaniem rannym bez gazu. W ramach wskazówki autko pali mało w trasie 6.5 przy 100km w mieście 10 l. Przepustnica była czyszczona 30 tyś km wstecz. Czy kupująć nową lub uzywaną przepustnicę i silnik krokowy muszę ją koniecznie mieć od silnika AGG ? Może ktoś mi wskaże czy dobrze myśle z tą moją usterką , czyba że przyczyna leży gdzie indziej. Pozdrawiam*
  13. A to co zaznaczyłeś cały ten dekoder dotyczy całego wyposażenia auta. A tylko jeden symbol dotyczy numeru lakieru . W tym co zaznaczyłeś kolor to : N5Z ( niebieski metalic) nazwy niemieckiej nie pamiętam. A reszta oznaczeń dotyczy wyposażenia do ostatniego nawet plastiku itp. "Gural" to dla ciebie - N5Y jak napisałem niebieski metalic ,seria "5" świadczy o niebieskich kolorach ,a litera N ,czy Y to już dokładniejsze oznaczenia kolorów. i tak analogicznie np: kolor C6M w Polówkach , Golfach i Passatach ( środkowa liczba w tym przypadku 6 mówi nam o kolorach zielonych . Np: C6M lub C6N ipt. ) a późniejsze oznaczenie, które jest tylko w mieszalniach np: Spice Hecker - C6M /ge (ge- gelb, bardziej zółty , /gr - bardziej szary , /bl - bardziej niebieski. W większości wypadków auta VW i Skoda były lakierowane oryginalnie przez Spice Hecker, ale teraz to nie daje głowy. Jeżeli wzbogaciłem wiedzę na temat kolorystyki VW to się ciesze, ja np: mam blade pojęcie co do silników, wiem tylko same podstawowe rzeczy i to też wybiórczo. Pozdrawiam
  14. Wnosi tyle kolego ,że jesteś bogatszy o wiedze , a wiedza każdemu się przydaje chyba ,że są wyjątki to sory.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności