Skocz do zawartości

Ador

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ador

  • Urodziny 26.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Po czyszczeniu jakoś działał ale teraz po drugim czyszczeniu ma za wysokie obroty i dużo pali. W związku z tym mam pytanie czy mógł by mi ktoś podać oznaczenie przepustnicy do Passat b4 ADY Poszukałem i znalazłem ale nie jestem pewien na 100% czy bez literek czy jednak jakaś musi być. [h=1]037133064 także ponawiam pytanie jak ktoś wie na 100% jakie to oznaczenie to proszę podajcie [/h]
  2. Przed myciem miał za niskie, po wymyciu ma za wysokie i pali jak smok. Z przepustnicą na pewno jest coś nie tak, bo "szuka" pozycji po włączeniu zapłonu (takie cykanie) ale rok temu po wymyciu kultura pracy auta była znośna. Na zimnym silniku jest ok, potem wyskakuje na 1000 - 1200 obrotów. Na dodatek kupiłem złą sondę 0258003759 Jakby ktoś chciał z Krakowa to odsprzedam.
  3. Witam. Byłem z moim paskiem na Vag-u (za wysokie obroty na gazie i benzynie) i mechanik powiedział że zanika sygnał sondy. Mam pytanie czy sonda z paska B4 1,8 będzie pasować do B4 2,0 ADY?
  4. Tak racja, w tym silniku nie ma silnika krokowego. Brat mi zmierzył oporności i odczyty są prawie identyczne z tabelą. Muszę to całe wyczyścić i zrobić adaptację, może pomoże. A jeżeli nie wiecie może czy ten czujnik można wymienić (to czarne za przepustnica?) i ile kosztuje?
  5. @pszemek_K dziękuję za odpowiedź. Rezystancji jeszcze nie mierzyłem, lecz byłem wstępnie się zapytać ile kosztuje taki czujnik (żółty, 4 piny) i pan powiedział że chiński 13,99 a jakiś lepszy 74. Czy taki chiński w ogóle zadziała?
  6. @lebow dziękuję za konkretną odpowiedź! Auto odebrałem z serwisu. Kupiłem spray do czyszczenia gaźników STP zdjąłem wąż dolotowy i napryskałem do przepustnicy. Jeździ całkiem przyzwoicie, obroty na benzynie i na gazie ładnie się trzymają. Teraz jedynie problem jest z odpalaniem na zimnym. Trzeba pompować pedałem gazu żeby w ogóle odpalił, dopiero dobrze jedzie jak się rozgrzeje. Panowie z serwisu coś wspominali że komputer nie wywala błędów, że było tylko "kilka błędów czujnika temp." (chyba tak to określił). Trochę by się to zgadzało bo z tego co wiem nie ma w tym silniku czegoś takiego jak automatyczne ssanie, tylko komputer bierze dane z czujnika temp. i na tej podstawie reguluje skład mieszanki "na zimnym". -Apropos silnika zaraz sprawdzę dokładnie oznaczenie i dopiszę. edit: ADY -po zgaszeniu silnika silniczek krokowy chodzi przez chwile, tak samo po przekręceniu kluczyka (wtedy chodzi cały czas), po odpaleniu nie rusza się. -lewe powietrze jeżeli już może się dostawać tam gdzie wmontowany jest taki aluminiowy pierścień z kolankiem, zaraz przed przepustnicą ten do podawania gazu. Zrobię później zdjęcie i przedstawię dokładniej. -przepływomierz hmm jest firmy hitachi, nie wiem jak rozpoznać czy jest klapkowy, na pewno wtyczka z niego wychodzi. - aparat zapłonowy z tego co mi się wydaje mam z palcem, taki okrągły z kopułką, elektroniczny jest chyba kwadratowy (przynajmniej w skuterach )
  7. Witam wszystkich! Jestem zielony jeżeli chodzi o mechanikę samochodową, dlatego zwracam się o pomoc na forum. Pewnego dnia mój Passat nie chciał odpalić, odpalał dopiero gdy dodawałem gazu. Gdy już odpalił obrotu spadały do < 500 a czasem gasł. Działo się tak nie zależnie czy jechał na gazie czy na benzynie. Wtedy zwróciło moją uwagę że po włączeniu zapłonu kręci się silniczek przepustnicy w lewo i w prawo bez przerwy. Że też samochód służy mi do pracy odwiedziłem jakiegoś losowego mechanika żeby dokonał szybkiej diagnozy. Stwierdził że zaczął by od przeczyszczenia przepływomierza i przepustnicy. Trochę by się to zgadzało bo gdy wymieniałem filtr powietrza był dość mocno zabrudzony. Odkręciłem wąż dolotowy i przeczyściłem lekko szmatką kanał przepustnicy i samą przepustnicę, było na niej trochę "tłustego kurzu". Potem odpaliłem auto na benzynie i jadąc do poleconego mi przez znajomego zakładu mechanicznego auto zdawało się jechać normalnie (!) obroty trzymały się na 900 i odpalał "od dotknięcia". Ale że też chciałem mieć pewność zostawiłem auto do diagnozy (silniczek dalej się kręcił). Dziś otrzymałem telefon od pana mechanika iż uszkodzona jest przepustnica i przepływomierz i jeszcze coś. Stwierdził że naprawa będzie mnie kosztować 1500-2000pln !!! Niestety nie dysponuję taką kwotą, więc zwracam się z wielką prośbą o pomoc. Czy i co mogę zrobić na własną rękę? Planuję odebrać auto i napsikać do przepustnicy spraya do czyszczenia gaźników. Chciałbym też oczyścić przepływomierz, lecz nie mam pojęcia jak to zrobić. Jeżeli jest jakiś poradnik to poproszę o link (nie mogłem znaleźć). Mam jeszcze jedno pytanie, na ile mam odpiąć akumulator żeby dokonać żeby dokonać auto-adaptacji przepustnicy (czy w ogóle się tak da). Mój silnik to 2.0 8v, niestety nie wiem który dokładnie model. Gdzie mogę to sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności