Skocz do zawartości

tadi

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tadi

  • Urodziny 12.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    tad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wawa

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Problem usunięty. Po wymianie przepustnicy chodzi jak nowy. Przepustnica nie może caly czas "klikać" jeśli tak jest prawdopodobnie jest przytarta, nie może ustawić odpowiedniej pozycji.
  2. Witam, niestety tylko tyle.. Czy otwarcie przepustnicy nie jest zbyt duze ?
  3. bobasspr dlatego takie spalanie bo jezdze golfem 3, szukalem odpowiedzi ma tym forum bo to w passatach bardziej popularny silnik.
  4. przy mojej jezdzie w trasie spokojnie 8,5-9l lpg, mieszana miasto-trasa okolo 10 l max 11l lpg. Teraz trasa spokojnie 10 lpg do 12l jazda mieszana. Benzyny uzywam tylko do odpalania- instalacja sekwencyjna lpg. Ale benzyny tez wiecej ubywa.
  5. jakbys opisywal moj samochod.. Cykanie, spalanie 1-2l wieksze.. Jedna roznica u mnie na zimnym jakby go zalewalo, ale mozliwe ze rozjechala sie mapa pb od lpg.. Wychodzi na to ze przepustnica do wymiany..
  6. toomkk tzn. "[01 - Silnik] [bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "001" [idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM. System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na : [bloki pomiarowe - 08] " Mam pytanie czy u Ciebie byla jakas informacja o adaptacji przepustnicy ? U mnie nic nie wyświetla, robie zgodnie z instrukcją i nie ma żadnej poprawy; brak ssania jak silnik zimny 400-600 obrotow i często gaśnie jak nie wcisne gazu, pochodzi z minute i juz mam 950 obrotów, jak rozgrzany trzyma 1000 obrotów.
  7. Przeplywomierz czyscilem - (to bylo jeszcze przed zdejmowaniem przepustnicy, takze ten fakt nic nie zmienił) Efekt: :mniam zdziwiłem się, że w tym silniku jeszcze drzemie troche mocy Przed tym zabiegiem jezdziłem mułem. Także polecam. Co do czujnika wału, on jest wkrecony w blok silnika z przodu? Sprawdzalem wtyczkie od niego, Sprawdzalem wszystkie wtyczki jakie tylko są, czysciłem wszystkie styki. Jak odłącze czujnik spalania stukowego jakiej powinienem spodziewac sie reakcji ? Z zaplonem powinno byc ok, swiece przewody swieże, kopułka palec, wszystko zamienniki dobrych znanych firm.
  8. "Po pierwsze wyeliminowane musi być lewe powietrze..podciśnienia...odma....potem zapłon.....ewentualnie czuunik wału ma słaby styk lub po prostu czujnik temp. na sterownik się wysłużył. VAG nie wszystko pokaże a jak pokaże to nie powie jak naprawić." Wymienialem czujnik temperatury, wymienialem rurki odmy, sprawdzalem węże podciśnienia- wygląda, że jest ok. W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia układu wspomagania ? Wiem, ze w niektórych silnikach bylo to stosowane i często z tym byly problemy( falowanie i wysokie obroty). Wszystko staram sie sprawdzac po kolei...
  9. witam Podepne sie do tematu bo mam identyczne objawy. Silnik Agg. Kiedys Przed czyszczeniem przepustnicy 850, pozniej 900 obr. Ostatnio problem z rozruchem zimnego silnika, który gasł bezpośrednio po odpaleniu. Musiałem trzymac noge na pedale gazu.. Postanowilem wyjąć przepustnice, wyczysciłem ją na lustro. Obchodzilem się z nią delikatnie i wątpie żebym ją w jakiś sposób mechanicznie uszkodził. Po włączeniu obroty 1000. (Samochód lepiej sie zachowuje na zimnym silniku ale to tez nie jest tak jak powinno byc, bo troche kulwao chodzi jakby na 2-3 cylindry.) Po rozgrzaniu silnika obroty wchodzą na 1200... Dodam, ze nie mam zadnych błędów na komputerze a adaptacja vagiem nic nie daje. Mam sterownik Simos. Jak sciągne wtyczke z przepustnicy obroty wchodza na 1500.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności