tadi
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tadi
- Urodziny 12.04.1980
Informacje osobiste
-
Imię
tad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wawa
Samochód
-
Silnik
B4 2.0 115KM (AGG)
-
Rok produkcji
1996
-
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Problem usunięty. Po wymianie przepustnicy chodzi jak nowy. Przepustnica nie może caly czas "klikać" jeśli tak jest prawdopodobnie jest przytarta, nie może ustawić odpowiedniej pozycji. -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, niestety tylko tyle.. Czy otwarcie przepustnicy nie jest zbyt duze ? -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
bobasspr dlatego takie spalanie bo jezdze golfem 3, szukalem odpowiedzi ma tym forum bo to w passatach bardziej popularny silnik. -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
przy mojej jezdzie w trasie spokojnie 8,5-9l lpg, mieszana miasto-trasa okolo 10 l max 11l lpg. Teraz trasa spokojnie 10 lpg do 12l jazda mieszana. Benzyny uzywam tylko do odpalania- instalacja sekwencyjna lpg. Ale benzyny tez wiecej ubywa. -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
jakbys opisywal moj samochod.. Cykanie, spalanie 1-2l wieksze.. Jedna roznica u mnie na zimnym jakby go zalewalo, ale mozliwe ze rozjechala sie mapa pb od lpg.. Wychodzi na to ze przepustnica do wymiany.. -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
toomkk tzn. "[01 - Silnik] [bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "001" [idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM. System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na : [bloki pomiarowe - 08] " Mam pytanie czy u Ciebie byla jakas informacja o adaptacji przepustnicy ? U mnie nic nie wyświetla, robie zgodnie z instrukcją i nie ma żadnej poprawy; brak ssania jak silnik zimny 400-600 obrotow i często gaśnie jak nie wcisne gazu, pochodzi z minute i juz mam 950 obrotów, jak rozgrzany trzyma 1000 obrotów. -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Przeplywomierz czyscilem - (to bylo jeszcze przed zdejmowaniem przepustnicy, takze ten fakt nic nie zmienił) Efekt: :mniam zdziwiłem się, że w tym silniku jeszcze drzemie troche mocy Przed tym zabiegiem jezdziłem mułem. Także polecam. Co do czujnika wału, on jest wkrecony w blok silnika z przodu? Sprawdzalem wtyczkie od niego, Sprawdzalem wszystkie wtyczki jakie tylko są, czysciłem wszystkie styki. Jak odłącze czujnik spalania stukowego jakiej powinienem spodziewac sie reakcji ? Z zaplonem powinno byc ok, swiece przewody swieże, kopułka palec, wszystko zamienniki dobrych znanych firm. -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
"Po pierwsze wyeliminowane musi być lewe powietrze..podciśnienia...odma....potem zapłon.....ewentualnie czuunik wału ma słaby styk lub po prostu czujnik temp. na sterownik się wysłużył. VAG nie wszystko pokaże a jak pokaże to nie powie jak naprawić." Wymienialem czujnik temperatury, wymienialem rurki odmy, sprawdzalem węże podciśnienia- wygląda, że jest ok. W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia układu wspomagania ? Wiem, ze w niektórych silnikach bylo to stosowane i często z tym byly problemy( falowanie i wysokie obroty). Wszystko staram sie sprawdzac po kolei... -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
tadi odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
witam Podepne sie do tematu bo mam identyczne objawy. Silnik Agg. Kiedys Przed czyszczeniem przepustnicy 850, pozniej 900 obr. Ostatnio problem z rozruchem zimnego silnika, który gasł bezpośrednio po odpaleniu. Musiałem trzymac noge na pedale gazu.. Postanowilem wyjąć przepustnice, wyczysciłem ją na lustro. Obchodzilem się z nią delikatnie i wątpie żebym ją w jakiś sposób mechanicznie uszkodził. Po włączeniu obroty 1000. (Samochód lepiej sie zachowuje na zimnym silniku ale to tez nie jest tak jak powinno byc, bo troche kulwao chodzi jakby na 2-3 cylindry.) Po rozgrzaniu silnika obroty wchodzą na 1200... Dodam, ze nie mam zadnych błędów na komputerze a adaptacja vagiem nic nie daje. Mam sterownik Simos. Jak sciągne wtyczke z przepustnicy obroty wchodza na 1500.