Skocz do zawartości

toomkk

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O toomkk

  • Urodziny 30.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BS/WI

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam Po dłuższym postoju, zwykle rano mam problem z odpaleniem auta. Rozrusznik kręci a silnik nie ma chęci. Na ogół po kilku minutach normalnie odpala i do nastepnego poranka wszystko jest ok. Problem nasilił teraz gdy jest chłodniej. Udało mi się ustalić, że jest to powiązane z zasilaniem przekaźnika 167 a dokładniej z masą, która podobno jest podawana ze sterownika silnika. Podejrzewam, że problem tkwi w sterowniku silnika, alarmie fabrycznym lub kabelkach. Tylko nie wiem jak się do tego zabrać. Może ktoś z was spotkał się już z podobnym problemem lub wie od czego i jak zacząć poszukiwania przyczyny. Kod silnika AGG Schematy mile widziane
  2. Mam pytanie trochę nie na temat. Chciał bym założyć wyłącznik ABS taki jak kiedyś były w Audi. Wiecie na jakim przewodzie go założyć żeby nie było większych problemów? Może odcinać zasilanie sterownika? Dobrze by było żeby po ponownym włączeniu zapłonu ABS znów działał i nie świeciła się kontrolka. Passata mam z 1996r i sterownik ma przy pompie.
  3. Ja mam przy samej przepustnicy, działa ok chociaż muszę podkreślić, że doświadczenia z innymi zagazowanymi samochodami nie mam
  4. W moim przypadku po prawidłowej adaptacji VAGCOM-em problem z obrotami zanikł, widocznie w AGG przepustnica sama się nie adoptuje
  5. Wydaje mi się że problem leży po stronie przepustnicy bo kłopoty z obrotami zaczęły się po jej wyczyszczeniu, adaptacji nie robiłem bo nie potrafię, z tego co wyczytałem to przepustnica powinna adaptować się sama po iluś tam kilometrach ale u mnie jakoś nie chce. Zauważyłem, że jak przyduszę silnik na biegu to obroty utrzymują się troszkę powyżej 1000, a jak schodzi sam z obrotów(bez obciążenia) to obroty trzyma około 1500 2E ma trochę inaczej rozwiązane sterowanie obrotami więc nie wydaje mi się żeby przyczyna była ta sama, ale ja się nie znam
  6. Witam, mam podobny problem: zimnym silniku 1000obr/min po rozgrzaniu ok 1200. Vag pokazuje błąd 525, nie wiem czy sonda lambda jest do wymiany czy szukać innej przyczyny. wojtekania napisz jaka była przyczyna u ciebie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności