toomkk
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O toomkk
- Urodziny 30.04.1985
Informacje osobiste
-
Imię
tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
BS/WI
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 2.0 115KM (AGG)
-
Rok produkcji
1996
-
toomkk obserwuje zawartość → Problem z przekaznikiem 167
-
Witam Po dłuższym postoju, zwykle rano mam problem z odpaleniem auta. Rozrusznik kręci a silnik nie ma chęci. Na ogół po kilku minutach normalnie odpala i do nastepnego poranka wszystko jest ok. Problem nasilił teraz gdy jest chłodniej. Udało mi się ustalić, że jest to powiązane z zasilaniem przekaźnika 167 a dokładniej z masą, która podobno jest podawana ze sterownika silnika. Podejrzewam, że problem tkwi w sterowniku silnika, alarmie fabrycznym lub kabelkach. Tylko nie wiem jak się do tego zabrać. Może ktoś z was spotkał się już z podobnym problemem lub wie od czego i jak zacząć poszukiwania przyczyny. Kod silnika AGG Schematy mile widziane
-
Mam pytanie trochę nie na temat. Chciał bym założyć wyłącznik ABS taki jak kiedyś były w Audi. Wiecie na jakim przewodzie go założyć żeby nie było większych problemów? Może odcinać zasilanie sterownika? Dobrze by było żeby po ponownym włączeniu zapłonu ABS znów działał i nie świeciła się kontrolka. Passata mam z 1996r i sterownik ma przy pompie.
-
Ja mam przy samej przepustnicy, działa ok chociaż muszę podkreślić, że doświadczenia z innymi zagazowanymi samochodami nie mam
-
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
toomkk odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
W moim przypadku po prawidłowej adaptacji VAGCOM-em problem z obrotami zanikł, widocznie w AGG przepustnica sama się nie adoptuje -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
toomkk odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wydaje mi się że problem leży po stronie przepustnicy bo kłopoty z obrotami zaczęły się po jej wyczyszczeniu, adaptacji nie robiłem bo nie potrafię, z tego co wyczytałem to przepustnica powinna adaptować się sama po iluś tam kilometrach ale u mnie jakoś nie chce. Zauważyłem, że jak przyduszę silnik na biegu to obroty utrzymują się troszkę powyżej 1000, a jak schodzi sam z obrotów(bez obciążenia) to obroty trzyma około 1500 2E ma trochę inaczej rozwiązane sterowanie obrotami więc nie wydaje mi się żeby przyczyna była ta sama, ale ja się nie znam -
Wysokie obroty 2.0 AGG 115KM 1996r.
toomkk odpowiedział wojtekania → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, mam podobny problem: zimnym silniku 1000obr/min po rozgrzaniu ok 1200. Vag pokazuje błąd 525, nie wiem czy sonda lambda jest do wymiany czy szukać innej przyczyny. wojtekania napisz jaka była przyczyna u ciebie