Gravemind Zgłoś #61 Napisano 16 Maja 2015 O, bardziej poinformowany kolega mnie uprzedził - dzięki. Dziwi mnie fakt, że mechanik kazał Ci cieszyć się jazdą przy występującym problemie, w takim razie nie wracaj już do niego chyba. Skłaniałbym się ku powyższemu postowi. Zajmij się dwumasą a sprzęgła zostaw. Jeśli skrzynia nie była katowana to sprzęgła powinny spokojnie 250-300 tys. wytrzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #62 Napisano 16 Maja 2015 Dziwi mnie fakt, że mechanik kazał Ci cieszyć się jazdą przy występującym problemie, w takim razie nie wracaj już do niego chyba.W tym akurat nie ma nic dziwnego. W swoim pierwszy raz usłyszałem dwumasę jakieś 15kkm temu . W przyszłą środę jadę na wymianę dwumasy tylko dlatego że w jeszcze następną odstawiam autko do Aligatora . Inaczej bym nie ruszał przez następne 10. Dwumasa wymaga szybkiej wymiany jeśli przy odpalaniu i gaszeniu zaczyna telepać silnikiem. Co ważne, przy obu tych czynnościach. Bo jeśli telepie tylko przy gaszeniu to na ogół jest to problem z przepustnicą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gravemind Zgłoś #63 Napisano 16 Maja 2015 Trochę mnie zmartwiłeś szczerze mówiąc. Mam ponad 220k przejechane i zastanawiam się poważnie nad dwumasą ale jakoś nigdy nie potrafiłem wyczuć jej objawów na 100%. No nic, będę musiał zwrócić szczególną uwagę podczas gaszenia i odpalania silnika. Szkoda tylko, że nie miałem wzoru, który mógłbym porównać do mojego odpalania i gaszenia auta. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #64 Napisano 16 Maja 2015 Podjedź jutro na spota w Rybniku to pooglądamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #65 Napisano 16 Maja 2015 Ja wymieniam dwumase. Bede przynajmniej spokojniejszy a te lozysko latwa wymiana ? I dostepnosc w aso ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #66 Napisano 17 Maja 2015 Skoro objawy ustępują po nagrzaniu silnika / oleju to skrzynia nie ma tu nic do rzeczy. Zimny olej ma większą lepkość i tłumienie, więc gdyby to były problemy ze skrzynią to z czasem by się nasilały a nie ustawały. Objawem zużytego sprzęgła jest ślizganie a nie hałasowanie.Do wymiany dwumasy w dsg potrzebna jest dwumasa, kpl śrub (albo klej do posmarowania starych) i dobrze jest wymienić łożysko 056 105 313 C. Jeżeli sprzęgła są ok to nie ma potrzeby ich ruszać. To jest klucz do wszystkiego - profesjonalna diagnoza Nie. Dwumasa to osobny element No wlasnie dales mi do myslenia... Naprawde na rozgrzanym jest ok, redukcji gdy hamuje nie slysze wcale/ a zmiana biegow jest bez tych dziwnych dzwiekow. Czyli u mnie moze te sprzeglo siada ??? Moze ten dziwek jest wlasnie objawem slizgania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #67 Napisano 17 Maja 2015 objawem ślizgania jest 2000 obrotów na pierwszym biegu i auto stojące w miejscu łożysko dostaniesz w każdym aso kosztuje ok 35 złotych, śruby po ok 10 za szt. dwumas ok 3200 ceny przed rabatem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #68 Napisano 17 Maja 2015 A ten dwumas co kupilem sachs 1800 zl kosztowal. Nie polecasz poza aso kupowac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #69 Napisano 17 Maja 2015 Sachs bedzie ok. Napewbo pojezdzi, nie ma sie czego bać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #70 Napisano 17 Maja 2015 (edytowane) http://allegro.pl/kolo-dsg-sprzeglo-automat-2-0-tdi-vwag-03l105266df-i5056007361.html To moze jednak lepsze te niz sachs ktory kupilem? Jeszcze nie odebralem ze sklepu, i moga oddac bez problemu. I pytanie czy aso nie zdziera ? Serwis skody - najblizej mnie chca 1300 zl za wymiane kola, Motorpol wroclaw chce 1100 zl. Wciaz uwazam jednak ze to za duzo. ale moze sie myle ? Edytowane 18 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #71 Napisano 18 Maja 2015 obdzwoń serwisy vw audi skoda seat i zrób casting Dwumasa sachsa to okolice 1400zł żeby było sensownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #72 Napisano 19 Maja 2015 (edytowane) 1300 zl skoda, 1100 motorpol... 1300 autocentrum Wro montaz. drogo !!! a sachs faktycznie 1400 np allegro.... ktory byscie polecili i u siebie wymienili ? http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-dsg-vw-passat-b6-2-0tdi-125kw-170km-i5126987527.html i czy kierowac sie jakims nr katalogowym koła ??? Edytowane 19 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #73 Napisano 19 Maja 2015 Nie ma znaczenia jakie kupisz. Numeracja kół to zwykłe zaciemnienie obrazu, a na końcu okazuje się że sachs i luk robią po jednym kole do wszystkich silników cr z dsg, bez względu na to czy mają 140 czy 170 koni, czy mają system star-stop. Ja dziś odstawiam auto na wymianę dwumasy i aż jestem ciekaw ile mechanik mi zawoła. Nie oddaję do serwisu, ale do zaufanego magika, który specjalizuje się w VAG-ach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #74 Napisano 19 Maja 2015 a jakie koło kupiles ???? bo naprawde przerozne opinie slysze... jedni wez sachs.. inni luk.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #75 Napisano 19 Maja 2015 (edytowane) kupiłem na promocji w Biedronce ORI 03L 105 266 AK. Wyprodukowane przez firmę LUK Od jakiegoś czasu jest tak, że 03G to koła robione przez sachsa, 03L przez LUKa. Ale wcześniej ta zasada nie obowiązywała Edytowane 19 Maja 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #76 Napisano 19 Maja 2015 (edytowane) Czyli lepiej kupić Luk.... nie ma co oszczedzać. drozsze = lepsze chyba ? sachs ponizej 1400 zl a luk 1800 - 2000. Edytowane 19 Maja 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #77 Napisano 19 Maja 2015 TO NIE MA ZNACZENIA. Chyba że chcesz tym autem najeździć kolejne 200kkm. W jaki dzień będziesz w dynosofcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #78 Napisano 19 Maja 2015 Czyli lepiej kupić Luk.... nie ma co oszczedzać. drozsze = lepsze chyba ? sachs ponizej 1400 zl a luk 1800 - 2000. kieruj się ceną, te firmy często wręcz wymieniają się towarem. Jakość będzie taka sama. Pozdrówki Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #79 Napisano 19 Maja 2015 To moze faktycznie kupie ten sachs ze srubami za 1400 niecale ??? Z mojego zaprzyjaznionego salonu skody w zgorzelcu oferta: Wymiana z ich oryginalem dwumasy ze srubami i lozyskiem igielkowym - 3500 zl. Z zamiennikiem kola dwumasowego - 3000 zl. Mam dylemat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #80 Napisano 19 Maja 2015 jakbyś był ze Szczecina to pewnie za 600zł bym Ci to w ASO wymienił a za 1400 dał towar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach