Witold Rogowski Zgłoś #41 Napisano 26 Lipca 2013 Mondeo. Najlepszy stosunek ceny do jakości wykonania/wielkości. Ujeżdżam już 3cie mondeo służbowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #42 Napisano 26 Lipca 2013 W tych pieniądzach natomiast wybrałbym A4 B7 - to jest dopracowane pod każdym kątem B6, bez bolączek, słabych punktów i z sensownymi cenami części i serwisu. A jak z silnikami 2.0 TDI w A4 B7? Bo jak wiadomo w Passacie B6 miały bolączki z wtryskami, napędem pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #43 Napisano 26 Lipca 2013 A jak z silnikami 2.0 TDI w A4 B7? Bo jak wiadomo w Passacie B6 miały bolączki z wtryskami, napędem pompy Co do Audi kolego jest podobnie jak VW tez były silniki z wadliwymi pompowtryskami, zrobili akcje serwisową ale podobno wymieniali za każdym razem jeden nie jak bywało w przypadku VW że wymieniali na 4 nowe. Akurat wnętrze w Octavi jak i Golfie wygląda podobnie, prawie identyczny panel climatronica, podobne funkcje komputera, te same silniki, miejsca w środku podobnie porównując Golfa kombi, schowki w obu autach podobne, bagażniki identyczne wielkością.Nawet nie które gadżety OII ma bardziej funkcjonalne i przydatne:) W O II plastiki na desce oraz drzwiach sa miększe niż w Golfie. Wiec gdzie tu ten krok wstecz technologicznie to nie wiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #44 Napisano 26 Lipca 2013 bo jeszcze się tak zastanawiam, że może przejeżdżę jeszcze rok i w przyszłym sprzedam Passata i może uda się kupić Insygnię. Podoba mi się to auto tylko jak dotąd nie wiele można znaleźć opinii na temat tego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #45 Napisano 26 Lipca 2013 W audi B7 trzeba jedynie pilnować tego imbusa od napędu pompy oleju a tak to żadnych większych problemów nie ma :fajny Jak będziesz tankować na dobrych stacjach to i wtryski pochodzą ile trzeba. może uda się kupić Insygnię.Podoba mi się to auto tylko jak dotąd nie wiele można znaleźć opinii na temat tego auta. Nie pamiętam teraz co dokładnie kumple gadali , bo to z rok temu było ale zapomnij o Insigni Mi też się podobała, ale to jest OPEL i prócz designu, to reszta pozostała w oplu bez zmian a nawet problemów przybyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #46 Napisano 26 Lipca 2013 Co do tego modelu insigni mialem okazje polatac 1.6 T bodajze ... Szczerze mowiac z dolu nie jechalo ... troche podeptalem ladnie sie wkrecalo (jednak nie czuc bylo tych 180 czy 160 kucy ...) ale moje zdziwienie gdy w polowie obrotomierza glosniej sie robi niz w2.0 cr tdi passku b7 ... ogolnie slabo wyciszony ten opel (wersja mimo ze sluzbowa to niezle wypsoazona kolorowa navi, kubelki itd) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Faster Zgłoś #47 Napisano 26 Lipca 2013 bo jeszcze się tak zastanawiam, że może przejeżdżę jeszcze rok i w przyszłym sprzedam Passata i może uda się kupić Insygnię.Podoba mi się to auto tylko jak dotąd nie wiele można znaleźć opinii na temat tego auta. Zanim kupiłem Passata B6 , szukałem aut które wymieniłeś. Jeżeli teraz jeździsz Passatem to nie ma sensu przesiadać się na mniejsze auta typu Octavia II czy Audi A4. Są to po prostu małe auta. SuberB I generacji to tak jak pisali poprzednicy dobrze wyposażony Passat B5 z większą ilością miejsca w drugim rzędzie siedzeń. Jeżeli planujesz powiększenie rodziny to nie patrz też na Insignię. Napakowane auto, świetnie wygląda w topowych wersjach natomiast miejsca w nim mało. Myślę,że warto zwrócić uwagę na Forda Mondeo. Auto zdecydowanie większe od Passata B5, B6. Jakość materiałów wcale nie jest zła, komfort podróżowania na przyzwoitym poziomie. idealnym rozwiązanie jeżeli chodzi o stosunek cena/jakość byłby wybór np. Renault Laguna w wersji z silnikiem benzynowym. Oczywiście zaraz większość podniesie larum,że nie kupuje się aut francuski i na F, ale jest to dobra propozycja dla Ciebie. Miałem kilka aut w życiu, jak i też w mojej rodzinie więc jak będziesz chciał, miał jakieś pytania to służę pomocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #48 Napisano 28 Lipca 2013 (edytowane) Dziękuję wszystkim za rady i propozycje. Jestem teraz trochę skołowany. Coraz więcej dobrych komentarzy słyszę o Fordzie Mondeo tylko powiem szczerze, że tak średnio mi się podoba. Porównując Mondeo do mojego Passata to Passat podoba mi się bardziej z zewnątrz i wewnątrz. Ale jeżeli Ford ma być autem komfortowym, bezpiecznym, mało awaryjnym to chyba warto A może jakiś inny Ford. Ma ktoś jakieś pomysły? W sumie nie brałem wogóle pod uwagę Passata B6. Co o nim myślicie? Edytowane 28 Lipca 2013 przez Sierko2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #49 Napisano 28 Lipca 2013 Fordy są Ok ale silniki fordów już nie. do fordów diesle wstawiają z koncernu PSA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #50 Napisano 28 Lipca 2013 A co myślicie o jakims BMW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #51 Napisano 28 Lipca 2013 witam ja już wczesniej napisałem że zakochac się w BMW nie trudno prowadzenie przedewszystkim na drodze przeciesz przednie kola tylko skrecaja a naped jest na tyl w przeciwienstwie to VAG materiały uzyte do wykonczenia i same rozwiazania mechaniczne to inna inszość nic nie slychac o problemach odmy DPF czu innych dlatego warto sie zastanowic zalerzy ile masz w skarbonce jak ok 30-35 polecam ser 3 e 90 najlepiej 2.0 d 163 konie a jak mniej to e 46 po lifcie z konca produkcji i po przesiadce z passata napewno bedziesz zadowolony w koncu BMW to konkurent Audi a nie VW i w koncernie VW wkurza mnie to ze jest Audi jest skoda jest seat i wszystko prawie na jedno kopyto z takimi samymi bolaczkami a BMW jest tylko jedno ale wiadomo jak z kazdym autem trzeba trafic odpowiednią sztuke by sie z niej cieszyc maxymalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #52 Napisano 28 Lipca 2013 Od sześciu lat smigam paskiem i stoję przed dylematem na co go zamienić i powiem że jest to problem - przesiadając się na a4b7 czy octavię i tak wpadasz w to samo , z tymi samymi problemami i z gorszymi materiałami, chyba że sobie kupisz jakiś wypas w skórach. Na dodatek takie b7 to już auto 6-7 lat , czyli przebiegi przy których u vag pojawiają się upierdliwe bolączki. Witek no ja rozumiem że Mondeo jako służbówka jest git , ale nie powiesz mi że kupiłbyś do domu coś takiego - pomijam uprzedzenie do F , ale wygląd środka i materiały są raczej kiepawe - jedyne co to silnik od volvo ma sens (2.5T). Śledziłem wątki o Insigni i widziałem takie coś na warsztacie (2.0T z popsutymi wtryskami benzynowymi) i powiem że ludzi trochę psioczy a już napęp 4x4 wydaje się być porażką - także opla odradzam. Ktoś tu poruszył Lagunę --- to nie jest zła opcja bo zarówno 2.0T benzyna , jak i 2.0dci to dobre silniki , a po masie wpadek w LII , III jest już całkiem całkiem, no i cena jest nie do pobicia w porównaniu z konkurencją , a komfort myślę że bije na głowę Passata. Generalnie ze swojej strony też skłaniam się w stronę E90 -- tyle pochwał wszędzie że chyba trzeba zaryzykować -- jak tylko znajdę coś ciekawego to chyba zaryzykuję ( tyle że ja nie potrzebuję dużo miejsca , także to nie jest dla mnie kryterium). Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #53 Napisano 28 Lipca 2013 ale w brew pozorom 3 ujka wcale nie jest ciasna z tylu siadasz nisko i miejsca na kolana przybywa nawet za wysokim kierowcą wiec wg mnie BMW to tez jest wyjscie z sytuacji poniewaz nie wszyscy moga sie przekonac do marki bo Bedziesz Miał Wydatki czy ze Bolid Mlodego Wiesnika dlatego jest z czego wybierac na ogłoszeniach a i przebieg trudniej przekrecic bo w VAG-u to tylko licznik i sterownik zmienic i juz gotowe a BMW tak łatwo nie oszukasz tylko ze naprawde BMW nie lubi zamiennikó tanich i z Alleg..... tylko cos porzadnego ale za to odwdzieczy sie napewno swojemu pamu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #54 Napisano 31 Lipca 2013 A może jakaś Honda lub Toyota? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #55 Napisano 31 Lipca 2013 (edytowane) Te jestem na etapie zakupu no i przymierzałem się do a4 b8 ale jakoś taka maława w środku i zrezygnowałem, następnie na tapetę wskoczył passat B6 2010r (tylko highline najlepiej w DSG, ale niekoniecznie) no i przyjemność z jazdy jak dla mnie lepsza niż w a4. Podczas poszukiwań nawinęła się insignia z mega wyposażeniem no i środek super, ale siedzenia mimo, że jakieś droższe lepsze szału nie robiły nawet bym powiedział niezbyt wygodne no i tak jak ktoś wyżej napisał niezbyt cicho przy wiekszych predkosciach i mimo że sztuka pewna i jeszcze na gwarancji zrezygnowałem bo passat na mnie zrobił lepsze wrażenie. Co do awaryjności to jest forum opel insignia i mozna tam wiele sie dowiedziec. Troche czytałem no i awaryjność jest jak w każdych samochodach... są jakieś wadliwe podzespoły i czeste awarie jakiś podzespołów ale jakiejś plagi raczej nie ma. Mimo wszystko odpuściłem OPLA wcale nie są takie tanie, a jak ktoś napisał to tylko OPEL... Sierko co do Hondy to przymierzałem się też do accorda VIII generacja 2008/9, jednak po przetestowaniu dwóch egz. benzyna 200KM odpuściłem sobie nie było przyspieszenia fajnego no i hałas spory... mimo bardzo małej awaryjności hondy odpuściłem dodatkowo jeszcze opinie są, słabej karoserii rdza, odpryski itp. choć jeden egzemplarz jaki ogladalem mial w stanie idealnym karoserie więc to różnie jest. I cena accordów według mnie zbyt mocno się trzyma albo po prostu to passaty są zbyt zaniżone jedno z dwóch ; ) Edytowane 31 Lipca 2013 przez mati102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #56 Napisano 31 Lipca 2013 Te jestem na etapie zakupu no i przymierzałem się do a4 b8 ale jakoś taka maława w środku i zrezygnowałem No takie jest pierwsze wrażenie, bo jest bardziej "obudowana" w środku. Później w trakcie eksploatacji tego juz się nie czuję, bo się przyzwyczaisz No jedynie czasem mnie wkurza, jak muszę rękę wygiąć, zeby szyby sobie opuscić. Mało miejsca to jest z tyłu, ale z założenia - niech się martwi ten co z tyłu jeździ a nie kierowca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #57 Napisano 1 Sierpnia 2013 A jeżeli Passat B6 to z jakim silnikiem najlepiej? Bo słyszałem, że w B6 często padają pompowtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #58 Napisano 1 Sierpnia 2013 Jak dobrze pamiętam np CBBB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #59 Napisano 2 Sierpnia 2013 Bo słyszałem, że w B6 często padają pompowtryski. Jeżeli chodzi o pompowtryski to były dwa rodzaje siemens i bosch. Montowane do aut w latach 05-07r. Największe problemy są z siemensami tym bardziej jak pada jeden to już dalej nie pojedziesz. Bosha są OK chodź nie mówię, że one się nie psują, ale przynajmniej jak pada jeden to na reszcie pojedziesz. Od 2008r. PD zastąpił układ CR z którym nie ma takich problemów. Z tym, że za tą kasę, którą mówiłeś może być trochę ciężko trafić fajny egzemplarz z lat po 2008r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #60 Napisano 2 Sierpnia 2013 Już jestem tak zakręcony i zamotany. Niby tyle aut a w każdym coś nie tak. Wiadomo na nasze drogi musi mieć wytrzymałe zawieszenie, chciałbym też mało awaryjne, bezpieczne i wygodne. Co wybrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach