ormowiec Zgłoś #41 Napisano 22 Kwietnia 2012 Podejrzewam że pada czujnik wzniosu iglicy we wtryskiwaczu sterującym lub nastawnik (dawka) jest zbyt mocno przesunięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memento Zgłoś #42 Napisano 22 Kwietnia 2012 Czym to grozi i ile to może kosztować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memento Zgłoś #43 Napisano 5 Maja 2012 Po zalaniu połowy zbiornika Shell V-power diesel problem na razie zniknął. Błąd udało się wreszcie wykasować z komputera i nie powrócił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gierszi Zgłoś #44 Napisano 13 Czerwca 2012 Koledzy, chciałbym się podzielić jeszcze pewnymi uwagami dotyczącymi czyszczenia nastawnika dawki paliwa. Otóż: 1. Warto wymienić uszczelki. Zarówno te pod pokrywką, jak i pod samym korpusem pompy, a nastawnikiem. Koszt to niecałe 20 zł. Kupić je można od ręki w intercarsie. Mamy wtedy pewność, że podczas samego ustawiania i późniejszej pracy nie będziemy mieli wycieków, a i same ustawianie staje się łatwiejsze. 2. Śrubę trójkątną często trudno wykręcić przy pomocy różnych dorabianych wynalazków. Klucz taki można jednak łatwo kupić w sklepach z narzędziami. Klucz nasadowy trójkątny - rozmiaru jednak nie pamiętam. 3. Wszystkie śruby warto wymienić od razu na imbusowe na kluczyk 5mm o odpowiedniej długości. 4. Przy montażu cewki po wcześniejszym jej oczyszczeniu, należy zwrócić uwagę by zachować odpowiednie symetryczne luzy pomiędzy żelazem cewki i żelazem na wałku. Przez niewłaściwy montaż można doprowadzić w łatwy sposób do ocierania się wzajemnie tych dwóch elementów. 5. Podobna sprawa jak w pkt. 4 ma się do montażu płytki. Tu też jest możliwość nieprawidłowego ustawienia ponieważ na otworach montażowych jest trochę luzu. Należy sprawdzić czy wałek swobodnie się kręci w swoim zakresie obrotu. 6. Może nie w kolejności, ale... Wskazówkę przesuwu po wykręceniu śruby torx dobrze zluzować z wałka poprzez przytrzymanie wałka kombinerkami delikatnie (można przez kawałek szmaty) w środkowej neutralnej pozycji, delikatnie obracając wskazówkę kluczem 10. To chyba najistotniejsze rzeczy jakie przyszły mi na myśl. Całość i tak jest już świetnie opisana w wielu poradnikach. uszczelka pod dekielek - 1 461 015 303 uszczelka pod nastawnik - 1 460 206 305 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bynio1991 Zgłoś #45 Napisano 9 Marca 2014 Ktoś już rozwiązał problem błędu 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35 - 10 - - - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liluter Zgłoś #46 Napisano 10 Marca 2015 Witam, chciałbym poruszyć jeszcze trochę temat nastawnika. Mam kłopoty z falującymi obrotami. Nastawnik przeczyściłem, było trochę opiłków, napięcie czujnika RSW u mnie to 0,880 V podczas włączonego zapłonu i takie też ustawiłem po czyszczeniu (na forach przeważnie 0,740V dla mojego silnika). Falujące obroty się jeszcze powtarzają. Zastanawiam się czy palec nastawnika wchodzący do pierścienia w pompie mógł się wytrzeć, w wyniku czego powstałby zbyt duży luz, sądzę, że niepożądany z uwagi na fakt jak małe odległości grają dużą rolę w momencie ustawiania dawki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldek Zgłoś #47 Napisano 6 Stycznia 2016 a czy zna ktoś wartości dla silnika 1z 90km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach