kielon.m Zgłoś #1 Napisano 1 Stycznia 2012 Witam Najprawdopodobniej konczy mi sie katalizator wiec zaczalem poszukiwac nowego z tym ze moj kat jest troszke inny niz te zazwyczaj montowane. Mianowicie kat jest na stale polaczony z portkami (ogolnie wyglada jak pocisk) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36754eec7d3b48e9.html - zdjecie pozyczone z forum vw golf. Moze ktos wie gdzie moge zakupic taki katalizator?? Czy musze kupic osobne portki i normalny kat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 1 Stycznia 2012 Witam Najprawdopodobniej konczy mi sie katalizator wiec zaczalem poszukiwac nowego z tym ze moj kat jest troszke inny niz te zazwyczaj montowane. Mianowicie kat jest na stale polaczony z portkami (ogolnie wyglada jak pocisk) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36754eec7d3b48e9.html - zdjecie pozyczone z forum vw golf. Moze ktos wie gdzie moge zakupic taki katalizator?? Czy musze kupic osobne portki i normalny kat?? etka podaje ze powinien być skręcanyKAT.pdf koszta.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #3 Napisano 2 Stycznia 2012 Wiem ze etka pokazuje ze powinien byc skrecany ale nie jest. Myslalem ze ktos grzebal przy tym katalizatorze ale u znajomego w b4 tez agg z poczatku 97 tez jest taki kat wiec wnioskuje ze jest oryginal. Kurcze nie chce zmieniac pol wydechy zeby miec dobry kat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 2 Stycznia 2012 Kurcze nie chce zmieniac pol wydechy zeby miec dobry kat Będziesz musiał...ten kat co jest u Ciebie to totalny wynalazek...nie do zdobycia a przynajmniej za rozsadną cenę. Czeka cię wstawka jakiegoś uniwersanego kata za rozsądne pieniądze albo totalna rezygnacja z kata kosztem nowej rury od kolektora do pierwszego tłumika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #5 Napisano 2 Stycznia 2012 a przejdzie wtedy przegląd jeśli ma wpisany kat w dowód? ---------- Dodano o 23:31 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:30 ---------- totalna rezygnacja z kata kosztem nowej rury od kolektora do pierwszego tłumika. ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 2 Stycznia 2012 (edytowane) a przejdzie wtedy przegląd jeśli ma wpisany kat w dowód? No dobra...na tej rurze zamiast tego "dziwacznego" kata wstawi tłumik za 70 zł który wygląda jak katalizator i nikt się nie połapie.....ja mam tylko imitacje kata i jakoś przeglądy fura przechodzi.... Uniwersalny kat z porcelaną oczywiście za około dwie stówy chyba idzie dostać....nie chce mi sie na allegro zaglądać. A se zajrzałem i proszę tanio można też wyrwac...i nie ma sie co sugerować pojemnością wazne aby rury wlotowe miały przynajmniej 50 mm średnicy. http://allegro.pl/katalizator-okragly-euro-2-audi-opel-vw-skoda-seat-i1996957576.html http://allegro.pl/kat-katalizator-opel-bmw-audi-honda-vw-i2014043583.html http://allegro.pl/katalizator-opel-bmw-vw-seat-ford-audi-inne-kat-i2009415617.html Edytowane 2 Stycznia 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #7 Napisano 3 Stycznia 2012 Myslalem ze mozna gdzies taka "petarde" zakupic ale widze, ze to graniczy z cudem, a jak juz sie znajdzie to pewnie bedzie jak lebow napisal kosztowac tyle co caly passek.... Katalizatora musze miec bo passek jest przerejstrowany na NL tablice, a tutaj na przegladzie sprawdzaja czy kat jest... Tkze zostaje mi zakupienie portek i nowego kata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2012 (edytowane) Tkze zostaje mi zakupienie portek i nowego kata. Daj sobie spokój z "portkami", kosztują majątek. Odetnij ile sie da od dwururki wspawaj rurę z katem z któregoś linka i powinno być gitara. Zaraz zajrzę na Polmostrów i zobaczę jak to wygląda w AGG. Katalog Polmostrów mozna sobie w ...wsadzić...nic tam niema. Ale wiem dokładnie jak wyglada u Ciebie kat czyli.. Masz nawet lepij niż sądziłem...czyli. Kupujesz kawał rury która występowała w 2E zamiast trzeciego tłumika, u Ciebie jest chyba nawet taka sama.....Pod TYM linkiem jest... do tego ktoryś kat z wcześniejszych linków ...wspawujesz zamiast tej "katiuszy" aby długość była odpowiednia i masz lepiej niż jak passek wyszedl nowy. Jak obetniesz za sondą to nawet nie będziesz sie meczył aby ją wykręcić. Zdjęcie jest z STĄD. Edytowane 3 Stycznia 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #9 Napisano 4 Stycznia 2012 i nie ma sie co sugerować pojemnością wazne aby rury wlotowe miały przynajmniej 50 mm średnicy. A wiesz jak będzie jechał taki agg z katem od 0,7 do 1,4ccm? wywalałem takiego uniwersalnego kata po kilku tyś km bo silnik nie miał czym oddychać, powyżej 4000 obr nie jechał, jakby kat był zatkany. Średnica średnicą, ale wydajność kata jest bardzo ważna, lepiej kupić z zapasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 4 Stycznia 2012 bo silnik nie miał czym oddychać No a co może być warty kat za 150 zł...niestety albo ekologia albo "power".... Z drugiej strony miałem auto 1,4 miał dwa katalizatory i szedł jak burza...auto jeżdziło tylko na gazie i na porcelanach nie było ani jednego kanalika zatkanego...kwestia czy auto bierze olej..jak bierze i to sporo to nawet fabryczny kat się zapcha. Dlatego imitacja kata byłaby najlepsza...chrzanić ekologię....a i tak mamy 2012r więc jeden kat mniej czy więcej ziemi nie uratuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #11 Napisano 7 Stycznia 2012 (edytowane) Dlatego imitacja kata byłaby najlepsza...chrzanić ekologię....a i tak mamy 2012r więc jeden kat mniej czy więcej ziemi nie uratuje. Swiete slowa lebow Dobry pomysl zeby tak to wspawac ale kat to wlasnie chcialbym wspawac jakis pozadny, moze nawet dedykowany do AGG. A jeszcze pytanko, czy portki z golfa g60 podejda do passka agg? Zostaly mi z golfa wiec moze podejda... Tak na marginesie to niemcy niezle sobie wymyslili zeby to wszystko polaczyc w jedna calosc tylko nie wiem po co... Poszperalem po katalogu Bosala i znalazlem numery czesci i ceny portek (700) i katalizatora (600)!!! niezle 1300 za dwie taile wydechu do auta ktore ma 15 lat!!! Edytowane 7 Stycznia 2012 przez kielon.m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach