Magoo Zgłoś #21 Napisano 13 Grudnia 2011 bez pierścienia ABS który podobno da sie przełożyć - da się ? Da się tylko potem jest on luźny na nowej tarczy więc przyspawałem go miejscami (ofc tak by nie zasłonić przerw na nim) i jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #22 Napisano 15 Grudnia 2011 no i czasem pęknie przy ściąganiu jak mocno skorodowany, nowe tarcze trzeba odtłuścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkooccuurr Zgłoś #23 Napisano 21 Grudnia 2011 (edytowane) Witam! Skończyło sie to wszystko u mechanika ponieważ wszystko to było strasznie "zastałe" ale suma sumarum tarcze, klocki, łożyska i płyn wymienione - niestety przy ostatniej operacji ukręcił się odpowietrznik w zacisku hamulca a sam zacisk był tak skorodowany że nie udała się jego regeneracja ... tu jednak pojawia się pytanie odnośnie tego zacisku ponieważ zauważyłem że wstawili mi TRW BHN190 (do 2.9 VR6) a w moim samochodzie powinno być BHN136 (2.8 VR6) - na pierwszy rzut oka zacisk jest podobny chociaż te jakby "łapki zacisku" które trzymają klocki są około 5mm krótsze - czy ten zacisk z modelu 2.9 VR6 może zostać i będzie pracować bez żadnego problemu czy też należy go bezwzględnie wymienić? Pozdrawiam i dziękuje za pomoc!!! Edytowane 21 Grudnia 2011 przez kkooccuurr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KaGeRo Zgłoś #24 Napisano 21 Grudnia 2011 Pewnie, że może zostać. Chociaż generalnie polecam zakup zacisków np: z golfa IV. Wtedy mozna powiedziec mamy świety spokój z zaciskami. Co do wianków ABS najlepiej kupic nowe koszt w aso chyba 25zł za sztuke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #25 Napisano 22 Grudnia 2011 aluminiowe mają 2 problemy a nasze tylko jeden . zapiekająca się ośka występuje w obu przypadkach a w alu jest jeszcze zapiekanie tłoka przez korodujące aluminium przez co ręczny niby rusza ale tłok opornie chodzi i przy ręcznym i przy nożnym. Ostatnio wymieniałem w b5 z 2004 r bo w 2 tyś km facet spalił nowe tarcze i klocki z tyłu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #26 Napisano 23 Grudnia 2011 Elo, Jak się nie używa ręcznego to potem są takie problemy, po wymianie na alu ręczny dalej trzyma jak brzytwa a każde parkowanie czy postój jest z hamulcem postojowym. Ciekawi mnie jak długo będzie czekać aż coś zamarźnie Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach