Magoo Zgłoś #21 Napisano 11 Grudnia 2011 I zapala sie gdy włączasz przednie czy tylne przeciwmgielne? przednie inny kolor a tylne inny W B4 identycznie Przód zielona, tył pomarańczowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 11 Grudnia 2011 Niech już wam będzie...mi się nieraz zdarzy zapomnieć że włączyłem grzanie szyb tylko dlatego ze nie zwracam uwagi na liche "kuntrolki" w przełącznikach.... Ja tam uważam ze kontrolka w zegarach bardziej zwraca na siebie uwagę...i tyle. Tylko brak na co dzień warunków warsztatowych hamuje mnie aby to zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #23 Napisano 11 Grudnia 2011 Zgadza się, kontrolka w zegarach byłaby dużo lepsza a o ogrzewaniu tylnej szyby zapomniałem już wiele razy, szczególnie po polonezie gdzie włączało i wyłączało się samoczynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 11 Grudnia 2011 Jak juz tak uzupełniamy braki w zegarach to w Offtopicu zamieściłem "pytanie do elektronika", a konkretnie chodzi o przeniesieniu stanu LPG na zegar ze stanem poziomu paliwa...z tego co ja sie dowiadywalem to tylko ingerencja wprawnego elektronika w pytke czujnika poziomuLPG zmieni oporność na taka sama jaki ma pływak w zbiorniku...inna metoda to programowalny procesor-chip...ponoc własnie takie ładuja w holandi do instalacji gazowych...inna metoda to przesuniecie oporności czujnika LPG na początkowa wartość pływaka ale wtedy pelny stan butli to około 1/4 wskazania na zegrach...a jak ktoś ma lepszy pomysł to podpowiem ze pływak to (pełny-pusty ) 40-280 omów a np. czujnik LPG to 0-50 omów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach