selega1 Zgłoś #1 Napisano 1 Grudnia 2011 Witam, dowiedzialem sie wkoncu co jest powodem słabego odpalania mojego paska z rana... cieknąca pompa vacum...do wymiany... Powiem ze poszukiwania były długie nerwowe i troche kosztowne, wymiany filtrow, paliwa dwa razy, zaworek zwrotny, akumulator, sprawdzenie świec naprawa alternatora... Moje pytanie brzmi: Czy pompa vacum moze powodowac przerywanie na wyzszych biegach przeważnie przy podjazdach...myslalem ze przeplywka pada ale teraz jak wiem ze vacum do wymiany to moze ona powoduje takie zachowanie auta...moze za malo paliwa daje i dlatego czasami przerywa? pytam bo chce auto zrobic na tiptop i nie wiem czy zajmowac sie przeplywomierzem, czy poczekac jak bedzie po wymianie pompy... z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #2 Napisano 1 Grudnia 2011 tak pompa może być przyczyną a w jakim stanie są pompki?? ---------- Post added at 19:29 ---------- Previous post was at 19:27 ---------- jak bys miał walnięty przepływomierz to by kopcił i nie miał mocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #3 Napisano 1 Grudnia 2011 Raz sie zdarzyło ze wpadl chyba w tryb awaryjny bo na 5 biegu jak wcisnałem do podlogi przy 2500obrotów zamulilo i nie ciagnął...kopcić troche kopci ale to chyba po wymianie turbiny jeszcze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 1 Grudnia 2011 Raz sie zdarzyło ze wpadl chyba w tryb awaryjny bo na 5 biegu jak wcisnałem do podlogi przy 2500obrotów zamulilo i nie ciagnął...kopcić troche kopci ale to chyba po wymianie turbiny jeszcze...po wymiane turbiny by go nie zmulilo tylko by kopcil az wypalil by ten syf ktory jest w ukladzie a powinien byc wyczyszczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #5 Napisano 1 Grudnia 2011 czyli przepływomierz możliwe że tez pada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #6 Napisano 1 Grudnia 2011 najlepiej jak podłączysz pod vaga i zobaczysz ile przepływomierz pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #7 Napisano 1 Grudnia 2011 dowiedzialem sie wkoncu co jest powodem słabego odpalania mojego paska z rana... cieknąca pompa vacum...do wymiany... na pewno nie pompa vacuum tylko pompa paliwa w zespole pompy tandemowej czyli podciśnienia i paliwa, zwłaszcza jak cieknie paliwo a z pompy vacuum może ciec tylko olej. Zamiast wymieniać całą pompę tandemową można wymienić w niej uszczelkę od strony dekla bo przypuszczam, że tam właśnie cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebiastan Zgłoś #8 Napisano 4 Stycznia 2012 Witam.Przyłączę się do tematu paliwa oraz pomp.Mam podobny problem co kolega auto nierówno pracuje (zwłaszcza na wolnych obrotach) Niejednokrotnie ciężko mi było je odpalić po nawet dwudniowym postoju w (ciepłym) garażu -odpalał - ale po długotrwałym kręceniu. Dodatkowo parę razy zdarzyło się że zgasł mi lub żonie w trasie i co ciekawe zauważyliśmy że gaśnie przy hamowaniu z góry (posiadam automat)-po zgaśnięciu w trasie trzeba go też długo kręcić aby zagadał.Proszę o pomoc bo nie daje rady-filtr paliwa wymieniony-żadnych zmian-vag nic nie wskazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo2955 Zgłoś #9 Napisano 4 Stycznia 2012 panowie należy sprawdzić opaski na wężach czy czasami nie dostaje się powietrze do układu paliwowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #10 Napisano 5 Stycznia 2012 Pompa może być przyczyną gdyż daje ciśnienie na pompowtryski. Ja akurat jestem na etapie jej wymiany. U mnie nie jechał i hamulce twardy pedał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2012 panowie ja juz się obczytałem ile się dało i też myślę że mam vacum walniętą bo słabo pali jak postoi dłużej nawet 6 godzin. i jak wrzuce 5 przy 75km/h to troche czuc ze cos drga silnik jak przyspieszam. no i oczywiście słabo idzie a inne tematy sprawdzałęm przepływke turbine czujniki i zero błedów szukam jakiegoś speca co by mi podmienił pompe vacum i sprawdził czy to to ale bez kupna pompy bo to bez sensu jak to nie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2012 i jak wrzuce 5 przy 75km/h Może dwumas to się odzywa jak ty przy 75 masz 5 wbitą ---------- Dodano o 17:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:36 ---------- szukam jakiegoś speca co by mi podmienił pompe vacum Z tą podmianą będzie ciężko niby 4 śruby ale dostęp fatalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #13 Napisano 12 Stycznia 2012 Rozdzierałem kiedyś pompę vacum w audi 2.5 tdi r5 ale według mnie pompowała tylko ciśnienie do wspomagania , jej zużycie objawiało się klekotaniem , po wciśnięciu kilkukrotnie hamulca ustawało .Nie wiem czy miała by ona coś z zapalaniem .Chyba ze teraz już spełnia kilka funkcji taka VP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13jurek13 Zgłoś #14 Napisano 18 Lutego 2012 witam panowie mam problem z odpaleniem auta po nocy w zimnych temp kolo 0 , pompe vacuum mialem brudna wyczyscilem ja dokladnie po czym sie przejechałem 20 km i zrobilem fote wycieku, i pytanie do was co teraz z tym zrobic czy wymienic pompke czy usunać wyciek kupujac uszczelke?? jesli mam kupic uszczelke to mozna prosic kody czesci?? , prosze napisac co i jak, dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #15 Napisano 20 Maja 2012 Wymieniłem oringi na pompowtryskach i dalej słabo pali, lekko tarpie na wyższych biegach około 2000 obrotów jak depne. pompa vacum sprawdzana była i ma ciśnienie około 3,3 a powinna mieć 3,5 chyba podobno jest dobra i sam nie wiem co teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach