CasualLounge Zgłoś #21 Napisano 31 Maja 2016 Nie zakładam nowego tematu. W styczniu 2016 wspomniałem o wymienieniu kompletnej dwumasy. Przejechałem 12tys km i zaczęły się pojawiać drgania (tak jakby silnik miał zgasnąć) podczas ruszania z biegów 1 i R. Jeśli ma być to wskazówką dzieje się to: - sporadycznie - zawsze kiedy silnik jest ciepły i spracowany - najlepiej zauważalne podczas ruszania pod górę Wg Was jest to wina dwumasy? Czy może poduszki silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukash505 Zgłoś #22 Napisano 31 Maja 2016 dzisiaj u mnie po zamontowaniu nowego sprzegła (tarcza + docisk) na 1 biegu przy ruszaniu jak puszczam powoli sprzęgło jest przeskakiwanie to normalne ze nowa tarcza i takie dziwne objawy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #23 Napisano 31 Maja 2016 dzisiaj u mnie po zamontowaniu nowego sprzegła (tarcza + docisk) na 1 biegu przy ruszaniu jak puszczam powoli sprzęgło jest przeskakiwanie to normalne ze nowa tarcza i takie dziwne objawy ? Nie powinno tak być. Jest to przyczyna źle ustawionej tarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #24 Napisano 1 Czerwca 2016 Tarczy? A przyrzad do montażu docisku był? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadio.k Zgłoś #25 Napisano 2 Czerwca 2016 U mnie szarpanie po wymianie kompletu sprzęgło i dwumasa zaczęło być uciążliwe po 50tyś. Po wymontowaniu okazało się, że mechanik nie wymienił śruby w docisku jej zużycie poskutkowało nierównomiernym zużyciem tarczy i szarpaniem. Właśnie na 1 biegu przy ruszaniu. Ponowna wymiana sprzęgła wyeliminowała problem szarpania. Stuki dwumasy przed i po wymienianie się pojawiają na zimnym silniku. Sprawdzałem w kilku egzemplarzach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #26 Napisano 31 Stycznia 2017 U mnie po wymianie sprzęgła i dwumasy czuję lekkie drżenie ale na drugim, czasami trzecim biegu. Czyli nie tak jak pisał kolega PeGaz_28, na jedynce i wstecznym. Swoja drogą ciekawe jak rozwiązałeś swój problem? To moje drżenie wygląda tak jakbym miał za małe obroty w stosunku do biegu. gdy obroty wzrosną drżenie zanika. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie jest to związane z tym, że na starym sprzęgle tarcza była bardzo zużyta i przyzwyczaiłem się do innego stylu jazdy. Teraz po wymianie zbyt szybko zmieniam bieg przy za niskich obrotach. Co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach