Skocz do zawartości
PeGaZ_28

Szarpie po wymianie kompletu dwumasa i sprzęgło

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zakładam nowego tematu. W styczniu 2016 wspomniałem o wymienieniu kompletnej dwumasy. Przejechałem 12tys km i zaczęły się pojawiać drgania (tak jakby silnik miał zgasnąć) podczas ruszania z biegów 1 i R. Jeśli ma być to wskazówką dzieje się to:

 

- sporadycznie

- zawsze kiedy silnik jest ciepły i spracowany

- najlepiej zauważalne podczas ruszania pod górę

 

Wg Was jest to wina dwumasy? Czy może poduszki silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj u mnie po zamontowaniu nowego sprzegła (tarcza + docisk) na 1 biegu przy ruszaniu jak puszczam powoli sprzęgło jest przeskakiwanie to normalne ze nowa tarcza i takie dziwne objawy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj u mnie po zamontowaniu nowego sprzegła (tarcza + docisk) na 1 biegu przy ruszaniu jak puszczam powoli sprzęgło jest przeskakiwanie to normalne ze nowa tarcza i takie dziwne objawy ?

 

Nie powinno tak być. Jest to przyczyna źle ustawionej tarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarczy? A przyrzad do montażu docisku był?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie szarpanie po wymianie kompletu sprzęgło i dwumasa zaczęło być uciążliwe po 50tyś. Po wymontowaniu okazało się, że mechanik nie wymienił śruby w docisku jej zużycie poskutkowało nierównomiernym zużyciem tarczy i szarpaniem. Właśnie na 1 biegu przy ruszaniu.

Ponowna wymiana sprzęgła wyeliminowała problem szarpania.

Stuki dwumasy przed i po wymienianie się pojawiają na zimnym silniku. Sprawdzałem w kilku egzemplarzach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie sprzęgła i dwumasy czuję lekkie drżenie ale na drugim, czasami trzecim biegu. Czyli nie tak jak pisał kolega PeGaz_28, na jedynce i wstecznym. Swoja drogą ciekawe jak rozwiązałeś swój problem?

To moje drżenie wygląda tak jakbym miał za małe obroty w stosunku do biegu. gdy obroty wzrosną drżenie zanika. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie jest to związane z tym, że na starym sprzęgle tarcza była bardzo zużyta i przyzwyczaiłem się do innego stylu jazdy. Teraz po wymianie zbyt szybko zmieniam bieg przy za niskich obrotach. Co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności