zielonyB5 Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2011 Witam, mam pytanie co do wymiany tego drążka wraz z czescia przykrecaną do przekładni - jabłkiem. Jak zdemontowac drazek to wiem, ale co dalej z jabłkiem - jest na klucz 36mm. Robiliscie to juz kiedys? jak z dostępem? Trzeba jakos opuszczac/wyjmowac przekladnie? Dodam, ze juz szukalem na forum a nawet w ksiazce WKŁ i nic z tego... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tequila1980 Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2011 (edytowane) Ja zmieniałem u siebie drążki kierownicze przy okazji wymiany wahaczy, wielkiej filozofii tam nie ma, ja do odkręcenia drążków użyłem klucza do skręcania rur ( taki hydraulika jeszcze produkcji ZSRR ) i tegoż samego do ich montażu. Dla ułatwienia dostępu możesz skręcić kołem kierownicy co by wysunąć listwę z przekładni. Fakt ,że amortyzator miałem wymontowany co dało trochę więcej miejsca ,ale z kompletnym zawieszeniem też jest to do zrobienia. Edytowane 12 Listopada 2011 przez tequila1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosti Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2011 Da się wymienić bez ruszania magla. Ciężko tylko z tymi "harmonijkami", od strony pasażera będzie Ci potrzebna 2 osoba do założenia tej osłony. I klucz 38,przynajmniej u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2011 Ta harmonijke przeciez po wykreceniu koncowki mozna zdjąc, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebcio Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2013 Odnowie temat. Dziś mechanik stwierdził, że mam do wymiany drążek kierowniczy po stronie kierowcy, końcówki wymieniałem w tamtym roku. Nie znalazłem opisu jak wymienić sam drążek. Mógłby ktoś opisać w jaki sposób wymienić drążek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachtom Zgłoś #6 Napisano 28 Lutego 2013 Wybijasz gałkę ze zwrotnicy i skręcasz kolami maksymalnie w prawo. Odkręć kontrę gałki po czym ją wykręć. Ściągnij ściągacze z osłony drążka po czym ściągnij osłonę. Nie wiem jaki tam jest klucz robiłem takie drążki w a6 i passacie i zawsze było inaczej więc radziłem sobie żabkami - no więc mocno zaciśnij drążek przykręcony do przekładni żabkami i odkręcaj - trochę mocy wyzioniesz. Reszta w odwrotnej kolejności z tym że gwint drążka potraktuj klejem do gwintu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2015 dojdzie kluczem na podnosnik od strony nadkola czy trzeba to robic pod autem z kanalu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #8 Napisano 28 Marca 2015 (edytowane) Dojdziesz do tego nawet bez kanału , podnieś i koło odkręć z piasty . Są nawet takie specjalne klucze do odkręcania tych drążków koszt koło 150zł . Edytowane 28 Marca 2015 przez Maik78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach