MaTi2741 Zgłoś #41 Napisano 13 Marca 2011 no to powiedz ile można podnieść ---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:39 ---------- i tak cenowo ile to będzie kosztować ---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:40 ---------- a masz namiar na tego kolegę MAPETa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #42 Napisano 13 Marca 2011 proszę http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60214 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #43 Napisano 14 Marca 2011 taniej , no może nie szybciej bedzie wrzucic VR6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 14 Marca 2011 taniej , no może nie szybciej bedzie wrzucic VR6 ale kolega nie chce zmieniać motoru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #45 Napisano 17 Marca 2011 to z 2E nie ma co modzic no chyba że turbo jeden gościu wrzucił do 2E turbo silnik jeździ w golfie 3 na hamowni wyszło 170 kucy ale nie jestem pewien do końca ... koszt ... pewnie wiekszy niż swap , ja też chciałem modzić moje 2E ale przekonała mnie VR a że mam syncro to prosta piłka w gre wchodzi silnik AAA 2.8 VR6 skrzynia od ABV 2.9 VR6 i bawimy sie w VR SYNCRO naprawde 2E sie nie opłaca modzic dla max 15 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
einstein Zgłoś #46 Napisano 11 Maja 2011 mnie w przyszłości interesuj taki zestaw jak skippi napisał, vr syncro, ale to w przyszłości. teraz wracając do tematu, cała zimę dłubałem moje 2E, dużo się zmieniło a więc po kolei -głowica chyba z PG (większe zawory), mody w głowicy, planowanie o 1 mm, nowe hydro regulatory, polerowane kanały, frezowane gniazda zaworów na 30st. nowe zawory, prowadnice i uszczelniacze (ceny- głowica 300, obróbka 550, hydroreg. 280, zawory chyba jakieś 200, nie pamiętam już dokładnie, uszczelniacze 60) czyli prawie 1400 - tłoki 83mm+ pierścienie dorwałem okażyjnie za 700 pln -panewki wzmacniane 240 pln -regulator ciśnienia paliw bosch z regulacją 3-8 barów 300 (ustawiony na 3,5) -polerowane kanały w kolektorze ssącym koszt ok 150 pln ale można samemu -rozwiert przepustnicy, j.w. -potem wszystkie uszczelki to następne ok 200-300 pln -wydech ja robiłem sam więc koszty nie wielkie miałem, normalnie to z 600 napewno bez kolektora -wkładka k&n 250 - strojenie ceny różne - wałek 268st. shrick w de 350 ojro czyli jakieś 1400 razem mamy ok5490 i to nie koniec. taki jest przepis na ok140- 150 KM i teraz fakty. spalanie w syncro 13,5 i wzwyż na razie mam 220 km dopiero przejechane więc pewnie troszkę spadnie, efekt czuć odrazy, jak się dotrze to i wykres z hamowni będzie. mam nadzieje że wszystkie wątpliwości zostały rozwiane p.s czy żałuje? na pewno nie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #47 Napisano 12 Maja 2011 Einstein ja wlaśnie wziełem sie za swapa na VR6 i nie ejst tak kololowo znalesc skrzynie do 2.9 cięzko a kolektor wydechowy z dwururką do syncro to juz czarna magia .. no ale bede szukał narazie zostane na rozstawie 4x100 od tygodnia szukam tylnich piast i znaleść nie umiem(chyba ASO mi zostanie) co do kosztów myśle ze mniej wydam niż ty a robie swapa bo obróciła mi sie panewka na czwartym garnku w 2E i stwierdziłem ze bez sensu sie pakować w ten sam silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
einstein Zgłoś #48 Napisano 17 Maja 2011 Skippi, czyli nie pakować się w vr-a? po głowie ciągle chodzi mi żeby zamiast vr-a jakiś solidny G-lader zaaplikować, na pewno bym na masie zaoszczędził i skrzyni nie trzeba wymieniać. mówili żeby 1.8T ładować ale to już inna bajka. na razie do lipca 2012 silnik zostaje w takiej konfiguracji, zobaczymy jak się to będzie spisywało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #49 Napisano 18 Maja 2011 pakować sie mozesz ale z czesciami trudno ... G... fajne ale na dzien dobry kompresor do regeneracji 1.8 T koszta pow 6 tys za swapa a AAA albo AVB tańsze lecz ten drugi w konfiguracji syncro ciezko dostępny na rynku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
einstein Zgłoś #50 Napisano 18 Maja 2011 kompresor to można jeszcze jakiś z merca wpakować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #51 Napisano 19 Maja 2011 jak dla mnie rzeźba ja tam wole Orginał no i wiesz nie ma tego dzwieku co VR a to jest to za co sie te silniki kocha ok koniec OT jak cos to na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #52 Napisano 22 Maja 2011 kompresor to można jeszcze jakiś z merca wpakować kompresory z merców są tanie, a to dla tego że one wcale nie pompują! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
einstein Zgłoś #53 Napisano 22 Maja 2011 a więc skąd taka opcja że tak dużo ludzi zamienia g-lader na taki mietkowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach