Skocz do zawartości

einstein

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O einstein

  • Urodziny 13.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okr

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E) 4x4
  • Rok produkcji
    1991
  1. einstein

    Passatem do ślubu

    to i ja sie moim pochwale
  2. odświeże temat, potrzebuję schematu elektryki silnika, jakby ktoś podrzucił na maila byłbym wdzięczny. [email protected]
  3. na moje oko masz troche za wielkie cisnienie paliwa, ja mam sportowy regulator na 3,6 ustawiony i to jest max tych wtrysów, nie klepia Ci? ja miałem sonde wlonietą to na cieplo ni chciał jechać
  4. einstein

    Najmocniejsze 35i

    Szukam informacji na temat osiąów najmocniejszych passatow b3/4. chodzi mi o auta po tuningu mechanicznym, jakieś ciekawe projekty, moce itp. był kiedyś w budowie passat v8 ale niewiem czy ukończony. jak ktoś coś słyszał, wie, widział to dawać. Ciekawe ile ma najmocniejszy pasek w europie?
  5. a jaka była przyczyna? bo ten most potrafi wiele znieść ale żeby go rozwalic to trzeba się chyba postarać? napewno cały wydech razem z kolektorem bo jet inny niż w fwd G60 ma dłuższą skrzynie i to bardzo, wiem że da sie na niej jechać 250 albo i wiecej a w 2.0 na 220 koniec
  6. Panowie ja sie pytam co to za sensacja jechać 200 b3-ką? dobrze zrobiony silnik i jazda, ja moje 2e odcinam na 5-tce przy 215 i uwierzcie ze miny kierowców w autach za ponad 100 tys pln są bezcenne. stanę jeszcze w obronie syncro, jezdze juz z takim napędem od maja 2008 i oprucz wyminy uszczelniacza nie musiałem robic nic. wracajac do tematu, sam buduję teraz silnik który ma miec 3xxKM i szanuje kazdego który sam wykombinuje kilka koni więcej, bo wiem ile z tym jest roboty i niech nik nie mówi o kosztach i ze pasat to nie sportowe auto itd to jest pasja i kazy kilometr przejechany takim autem sprawia tyle radości co ukochana dziewczyna albo i jeszcze więcej. Powodzenia w dalszych modach
  7. powiem szczerze że bardzo się zainteresowałem Twoim projektem. nie wiem czy może Ci to w czymś pomóc ale ja robiłem swoje 2E i nawet schamowałem (bez wystrojenia). wyszło mi 107km i 174nm w praktyce daje to efekt taki że golf mk4 kombi 130km na ćwiartkę wymięka aha ja mam syncro.
  8. einstein

    2.0 8V 115PS. Kto da więcej?

    a więc skąd taka opcja że tak dużo ludzi zamienia g-lader na taki mietkowy?
  9. einstein

    2.0 8V 115PS. Kto da więcej?

    kompresor to można jeszcze jakiś z merca wpakować
  10. einstein

    2.0 8V 115PS. Kto da więcej?

    Skippi, czyli nie pakować się w vr-a? po głowie ciągle chodzi mi żeby zamiast vr-a jakiś solidny G-lader zaaplikować, na pewno bym na masie zaoszczędził i skrzyni nie trzeba wymieniać. mówili żeby 1.8T ładować ale to już inna bajka. na razie do lipca 2012 silnik zostaje w takiej konfiguracji, zobaczymy jak się to będzie spisywało
  11. einstein

    2.0 8V 115PS. Kto da więcej?

    mnie w przyszłości interesuj taki zestaw jak skippi napisał, vr syncro, ale to w przyszłości. teraz wracając do tematu, cała zimę dłubałem moje 2E, dużo się zmieniło a więc po kolei -głowica chyba z PG (większe zawory), mody w głowicy, planowanie o 1 mm, nowe hydro regulatory, polerowane kanały, frezowane gniazda zaworów na 30st. nowe zawory, prowadnice i uszczelniacze (ceny- głowica 300, obróbka 550, hydroreg. 280, zawory chyba jakieś 200, nie pamiętam już dokładnie, uszczelniacze 60) czyli prawie 1400 - tłoki 83mm+ pierścienie dorwałem okażyjnie za 700 pln -panewki wzmacniane 240 pln -regulator ciśnienia paliw bosch z regulacją 3-8 barów 300 (ustawiony na 3,5) -polerowane kanały w kolektorze ssącym koszt ok 150 pln ale można samemu -rozwiert przepustnicy, j.w. -potem wszystkie uszczelki to następne ok 200-300 pln -wydech ja robiłem sam więc koszty nie wielkie miałem, normalnie to z 600 napewno bez kolektora -wkładka k&n 250 - strojenie ceny różne - wałek 268st. shrick w de 350 ojro czyli jakieś 1400 razem mamy ok5490 i to nie koniec. taki jest przepis na ok140- 150 KM i teraz fakty. spalanie w syncro 13,5 i wzwyż na razie mam 220 km dopiero przejechane więc pewnie troszkę spadnie, efekt czuć odrazy, jak się dotrze to i wykres z hamowni będzie. mam nadzieje że wszystkie wątpliwości zostały rozwiane p.s czy żałuje? na pewno nie!
  12. ja poskładałem mój nowy silniczek, mocno dłubnięty i rozwiercony 2E i po przejechaniu 220 km wg. MFA wychodzi mi 13,5 w cyklu mieszanym. myślę że gdy silnik się dotrze to to i spalanie zejdzie
  13. Witam, proszę o rozszyfrowanie WVWZZZ31ZNE110300 WVWZZZ53ZJK008613 z góry dzięki
  14. ja to mam dobry ten aparat tylko muszę zapłon ustawić, ale jak na razie to ni huhu ani drgnie, jak się wkurzę to spróbuje go na rozrządzie o zęba przestawić, powinno się poprawić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności