Skocz do zawartości
ucho13

zaczal chodzic na trzy gary

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie,,

mianowicie mam problem taki,,w moim 2.0 16v silnik zaczał chodzic na trzy gary,,

bylo tak,,silnik dwa dni temu jak na zimnym ruszylem ok po 10 km zaczał chodzic na trzy gary:dupablada ale powyzej trzech tys obrotow tylko..po postoju na parkingu ok 30 minut,,bylo ok...dzis wiec wsiadłem i zaczal juz odpalac na trzy gary(wczesnej przy odpaleniu bylo ok),,,dodam ze wymienilem pompe w baku,,,i ponoc bo nie widzialem mechanik 2 miesiace temu wymienim mi pompe paliwa (ponoc z vr6,,czy to jest mozliwe?)to co jest na budzie na dole...czy to jest wina tej pompy,,z góry dzieki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź kable i świece;)

raczej wiesz jak;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najpierw sprawdź kable i świece;)

raczej wiesz jak;)

no kolego swiece i kable maja najechane 10 tys i sprawdzałem i sa ok..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha...czyli nawet nie ma co sprawdzać....na tym moja pomoc się kończy, bo nie miałem takiego przypadku....miałem tylko z przepływomierzem-praca na benzie była tylko inna (też się krztusił i chodził tak jakby na 3 gary), a na gazie normalnie pracował;) a domniemywam że masz też gazior:P chodzi tak na obu paliwach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha...czyli nawet nie ma co sprawdzać....na tym moja pomoc się kończy, bo nie miałem takiego przypadku....miałem tylko z przepływomierzem-praca na benzie była tylko inna (też się krztusił i chodził tak jakby na 3 gary), a na gazie normalnie pracował;) a domniemywam że masz też gazior:P chodzi tak na obu paliwach?

 

 

gaz kiedys mial..wywalilem jego przy zakupie i jak kapitalke robilem,,,nie chcem gazu w nim,,,no pompe zamowilem po wielkimposzukiwaniu dopier w 9 sklepie dorwałem ale dopiero w poniedzialek bedzie:dupabladawiec wymienie i zobaczeoby to było..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby pompa paliwa dawała za słabe ciśnienie to raczej wogóle silnik przestał by pracować. Zaczął bym od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach, wymianie świec, przewodów WN, filtrów.

Edytowane przez driver187

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pisz mu, że ma wymieniać wymienione części;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że przweody mają 10kkm przejechane to nie znaczy że są dobre. Kolega pisze, że sprawdzał te przewody, pewnie zwyklym miernikiem sprawdzał czy nie mają przebicia, to też nie potwierdza tego że są sprawne. Świeca wykręcona może mieć iskrę ładną ale nie wiadomo jak się zachowuje na pracujący silniku, czy nie gubi iskry. poza tym to jeśli systematycznie nie zacznie metodą prób i błędów eliminować przyczyn usterki to możemy sobie gdybać. Można też podpiąć pod VAG'a ale w tym roczniku to raczej się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.czy to jest wina tej pompy

Na pewno nie tej z baku...9A to mechaniczny wtrysk zatem jeśli iskra jest to układ wtryskowy do przeglądu....rozdzielacz i wszystko z nim związane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no koledzyn jak mi moj mechanik powiedzial(nie ten co niby pompe wymieniał)ze 9a to jedno wielkie podcisnienie i przyczyn moze byc wiele....wiec zaczne od pompy która jest kolo filtra,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jedno wielkie podcisnienie

Coś tam miał racji....przepływomierz reguluje dawkę z rozdzielacza...a ramie przepływki działa zależne od podciśnienia silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś kopułkę? Może w niej jest problem i nie idzie prąd na jedną świecę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no koledzy zaczalem metoda prob i bledow..

wymienilem swiece na nowe

odpalilem ok 4 gary(przez moment)

zagladam pod maske na odpalonym silniku i co widze:zeco

na kopulce gania iskra na jednym palcu...

a wiec kopulke odpialem i przewody

na kopulce dwa palce do dupy i przewody trza wymienic wiec jutro sie biore,,,

no i przy okazji wymienie pompe paliwa bo jutro ma przyjsc,,

mam nadzieje ze to to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kopulka wimieniona kable i swiecie,,i jest ok:dobrze,,no i trzeba pamietac o kolejnosci podpiecia do kopułki...dzieki wszystkim za rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mówiłem żebyś najpierw to przejrzał dokładnie:P

Dobrze, że działa;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mówiłem żebyś najpierw to przejrzał dokładnie:P

Dobrze, że działa;)

 

no dzieki kolego:kumple..ale to tak jest jak sie kupuje zamienniki:dupablada,, teraz bosch smiga kable kopulka i swiece

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności