Gość Lewian Zgłoś #881 Napisano 19 Lipca 2013 Tak się składa, że to moja strona i pomawiasz mnie kolego, bo nikt mnie nie sponsoruje, a strona nie jest niczyim zapleczem. Opisuję tam rzeczy, które mają pomóc użytkownikom Passata w tanim serwisowaniu i eksploatacji samochodu z zachowaniem jest sprawności i funkcjonalności.Odmiennie od Twojej obecności na tym forum - wszystkie Twoje posty (a jest ich na chwilę obecną 87 )są w wątkach: Jakie tarcze hamulcowe HP i jakie klocki? Wymiary tarcz hamulcowych B5 Sportowe hamulce. Jakie tarcze hamulcowe Zimmerman VS Mikoda? A udzielane odpowiedzi sprowadzają się do wysyłania ofert na PW tego co masz w sklepie. Napisałem, że wcale nie neguje tego co tam zostało napisane, także jeśli poczułeś się urażony to przepraszam, nie taki był mój zamiar, po prostu źle mnie zrozumiałeś Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #882 Napisano 19 Lipca 2013 Tak do końca bym w tego typu rzeczy nie wierzył, jest to blog sponsorowany, tzw. zaplecze, bardzo skuteczna pomoc przy pozycjonowaniu, każdy sklep internetowy teraz z tego korzysta. A w jaki sposób można źle to zrozumieć? Tak, tym powyższym cytatem poczułem się urażony, bo wiele czasu (często kosztem bliskich) trzeba włożyć w robienie zdjęć, ich obróbkę, napisanie tekstu. Wszystko na co publikuję jest bezpłatne. Z własnych pieniędzy dokładam do domeny i hostingu, bo reklamy które są na stronie generują przychód ok 40zł/rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #883 Napisano 19 Lipca 2013 A w jaki sposób można źle to zrozumieć? Tak, tym powyższym cytatem poczułem się urażony, bo wiele czasu (często kosztem bliskich) trzeba włożyć w robienie zdjęć, ich obróbkę, napisanie tekstu. Wszystko na co publikuję jest bezpłatne. Z własnych pieniędzy dokładam do domeny i hostingu, bo reklamy które są na stronie generują przychód ok 40zł/rok. Jeszcze raz powtórzę, nie miałem na celu urażenia Cię. Dlatego raz jeszcze przepraszam i na prawdę doceniam wkład w prowadzenie bloga. Pisałem to wszystko w kwestii czysto informacyjnej ale jak widać nie dotyczy to Twojego bloga dlatego raz jeszcze zwracam honor. Pozdrawiam :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #884 Napisano 20 Lipca 2013 Witam. potrzebuje pomocy. A mianowicie kupiłem nowe klocki, bo stare strasznie piszczały, jak w starym autobusie. No i wyciągam Stare klocki a one wystaja poza tarcze. Po zewnętrznej stronie tarczy jest ok, ale po wewnętrznej przy piaście klocek idzie poza tarczą. Pomyślałem że może klocki nie takie, zamówiłem dwa inne rodzaje i żaden inny nie pasuje w jarzmo. i tak się teraz zacząłem zastanawiać, czy poprzedni właściciel tarczy mniejszej nie założył( tez widać że w miarę swieże). Jak zdjąłem i zmierzyłem tarczę to ma coś koło 278mm średnicy. W jarzmie jest jeszcze troszke miejsca, więc zastanawiam się czy nie powinno być tarczy 288 w moim modeli. Passat z roku 1998 1.9 AFN automat. Podaję też Vin, może ktoś by mi to sprawdził jak powinno być: WVWZZZ3BZWE424116 Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #885 Napisano 20 Lipca 2013 Witam. potrzebuje pomocy. A mianowicie kupiłem nowe klocki, bo stare strasznie piszczały, jak w starym autobusie. No i wyciągam Stare klocki a one wystaja poza tarcze. Po zewnętrznej stronie tarczy jest ok, ale po wewnętrznej przy piaście klocek idzie poza tarczą. Pomyślałem że może klocki nie takie, zamówiłem dwa inne rodzaje i żaden inny nie pasuje w jarzmo. i tak się teraz zacząłem zastanawiać, czy poprzedni właściciel tarczy mniejszej nie założył( tez widać że w miarę swieże). Jak zdjąłem i zmierzyłem tarczę to ma coś koło 278mm średnicy. W jarzmie jest jeszcze troszke miejsca, więc zastanawiam się czy nie powinno być tarczy 288 w moim modeli. Passat z roku 1998 1.9 AFN automat. Podaję też Vin, może ktoś by mi to sprawdził jak powinno być: WVWZZZ3BZWE424116 Z góry dziękuje. 282,5 zgodnie z numerem VIN powinny być w Twoim modelu. Nie raz się już spotkałem z taką sytuacją i na prawdę cały czas w głowie mi się nie mieści co to za "mechanicy" wyczyniają takie cuda Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #886 Napisano 20 Lipca 2013 Super. dzieki bardzo za szybką odpowiedź. Przymierzalem 288 i troszkę za duza byla. Teraz mam przynajmniej pewnosc. A co do mechanikow to juz tyle razy mnie zadziwili i jeszcze nie raz zadziwia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gerberto Zgłoś #887 Napisano 23 Lipca 2013 Witam.Potrzebuje małej pomocy Passat B5 rok.2000 silnik ATJ 1.9 TDI 115kucy WVWZZZ3BZYE426678 Jaki powinien być rozmiar tarcz? Dzisiaj zdjąłem koło,zdjąłem w opłakanym stanie tarcze zmierzyłem i wychodzi mi 285-286mm czyli nowa będzie 288mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #888 Napisano 23 Lipca 2013 Co sądzicie o Roadhouse ( tarcze + klocki ) ? Całkiem dobre hamulce. Kolega w 1,8T jeździ już drugi rok i jest zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #889 Napisano 23 Lipca 2013 typowa chińszczyzna. Naprawdę firmowe sety są aż tak drogie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #890 Napisano 24 Lipca 2013 To nie jest tak, że kupują chinszczyzne, i mają lepszy towar. Prostu niektórzy dużo mniej zwracają uwagę na szczegóły. Niektórzy moi znajomi tak zachwalaja swoje auta, że ma 3 lata i złotówki w niego nie włożył, bo się nic nie psuje. All jak się przejdę, to stwierdzam, że bym chyba z warsztatu przez miesiąc nie wyjechał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #891 Napisano 24 Lipca 2013 Kupiłem na przód TRW, niby firmowe. Jedna z tarcz się wykrzywiła, klocki cholernie twarde. Ogólnie jestem mega nie zadowolony. Ludzie zakładają tą chińszczyzne i są zadowoleni, więc dlaczego nie ? Jak coś jest tanie to od razu **jowe ? Wymieniałeś sam czy mechanik ? Podejrzewam, że albo błąd przy wymianie albo w pierwszej fazie docierania. Przez doświadczenie należę do tych, którzy nie wierzą w gięcie się tarcz. Klocki TRW absolutnie nie należą do twardych, no chyba, że zostały ostro przypalone na początku, z żywicy porobiły się spieki i problem gotowy. To nie jest tak, że kupują chinszczyzne, i mają lepszy towar. Prostu niektórzy dużo mniej zwracają uwagę na szczegóły.Niektórzy moi znajomi tak zachwalaja swoje auta, że ma 3 lata i złotówki w niego nie włożył, bo się nic nie psuje. All jak się przejdę, to stwierdzam, że bym chyba z warsztatu przez miesiąc nie wyjechał. Jestem podobnego zdania, samochody większości klientów, którymi jadę na próbę pomimo zapewnień że są w super stanie na moje oko wymagają gruntownego przeglądu chociażby zawieszenia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #892 Napisano 24 Lipca 2013 Odnośnie TRW to znajomy powiedział, że nigdy tego nie założy więcej do żadnego auta, są na tyle twarde, że ostatnio w VW LT szybciej zużyły się nowe tarcze niż klocki, równomiernie, bez skrzywień i TRW nie uznało reklamacji. Osobiście jezdze na klockach brembo i jestem zadowolony, znajomy w audi S8 też jeździ na brembo i nie ma problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #893 Napisano 10 Sierpnia 2013 Ja w końcu zmieniłem. kupiłem tarcze ate w promocji za 150/szt i klocki ferodo 120pln. Całkiem ciekawie działa, a co najważniejsze nie piszczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atyan Zgłoś #894 Napisano 20 Sierpnia 2013 Na topie z tańszych i chwalonych to steinhof oraz rotinger. Sam mam na tyle juz trzeci sezon i złego słowa nie powiem. http://www.sklep.martec.pl Sam sporo czasu poświęciłem temu wątkowi i w końcu zdecydowałem się na ten komplet, w tym sklepie. W końcu polecało go całkiem spore grono (mniej więcej taka sama ilość jak psioczących na jakość TRW I ATE;) Wymieniłem komplet ok. 600km temu i na jednej z tarcz właśnie zaobserwowałem takie "pęknięcia": podobno jest to efekt końcowej fazy produkcji, ale pod paznokciem wyczuwam to miejsce, więc to trochę dziwne- zwłaszcza, że druga tarcza jest ok. Co myślicie na ten temat? Spotkaliście się z tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #895 Napisano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) byle jakie wykonanie. Po kilku tys. km ryski powinny zniknąć. Te tarcze to przecież chińszczyzna więc czego się spodziewałeś? Nazwa sugerująca niemieckie pochodzenie, a co za tym idzie wysoką jakość oraz malutkie grono głośnych adoratorów produktu. Tak samo wielu krzyczy z radości po wymianie tuleji belki tedgum bo wydali 60zł zamiast 360 na lemy. To nic, że przejechali na nowych tulejach tylko 100km. Liczy się tylko fakt wymiany i cena. Gorzkie żale będą za lat pare. Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez AndrzejP4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #896 Napisano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) Te tarcze to przecież chińszczyzna więc czego się spodziewałeś? Tak samo wielu krzyczy z radości po wymianie tuleji belki tedgum bo wydali 60zł zamiast 360 na lemy. To nic, że przejechali na nowych tulejach tylko 100km. Liczy się tylko fakt wymiany i cena. Tarcze Rotinger produkowane są w Polsce oraz szły na pierwszy montaż do FSO a aktualnie idą do Fiata http://www.unionparts.pl/motoryzacja, http://rotinger.pl/kontakt:bleble Pragnę jeszcze dodać iż np. na gumach z allegro za 54 PLN/szt przejechałem ponad 20 tyś km i nie posiadają oznak użycia/zużycia:D ale to nie wątek o tym:D Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #897 Napisano 20 Sierpnia 2013 a to mnie zaskoczyłeś, nie wiedziałem. Mam nadzieję, że Polacy nie oszukują i nie sprowadzają tych tarcz z chin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #898 Napisano 21 Sierpnia 2013 Ponieważ i mnie czeka wymiana tarcz, zadzwoniłem wczoraj do sklepu Martec. Okazało się, że wycofali czasowo ze sprzedaży tarcze Rotinger ze względu na występujące z nimi problemy, robią jakieś testy. Sprzedawca zaoferował mi tarcze Steinhof. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczas Zgłoś #899 Napisano 21 Sierpnia 2013 Szczerze mówiąc aktualnie mam zamontowane tarcze i klocki brembo, moje poprzednie tarcze były właśnie Steinhof i szczerze mówiąc nie widze jakiejś znacznej różnicy a te są troche tańsze i wcale nie gorsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukazz Zgłoś #900 Napisano 21 Sierpnia 2013 Witam, Ja jestem już po zmianie tarcz i klocków z firmy bodajże Delphi na Zimmermann zestaw przód tył kosztował mnie około ośmiu stawek, po około dwóch tyś kilometrów mogę powiedzieć że firmy już nie zmienię poprawa hamowania, drogi komfortu hamowania poprawiła się o ile mogę wyrazić to w procentach o 300 %. Strasznie polubiłem hamowanie . Miałem wcześniej różne auta i różnymi jeździłem starszymi nowszymi (mazda 6, bmw e39) i powiem szczerze wszystko się chowa do moich obecnych hamulców, hamulce są zarazem delikatne i ostre, ciężko jest to wyrazić słowami to trzeba poczuć, ja hamulce tej firmy polecam, zastanawiam się tylko ile mi wytrzymała, jak są trwale. Po przejechaniu 20 tyś pozwolę sobie na kolejny wpis zestaw kupiłem od naszego kolegi z forum którego też polecam, przynajmniej na razie . Pozdrawiam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach