Skocz do zawartości
dino1984

[B3 1.8 '90]Kontrolka temperatury

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu kontrolka temperatury zaczęła migać bez powodu (sprawdziłem wszystko - nie ma powodu żeby migała/piszczała).

Jest mniej więcej tak: zaczynam jazdę na zimnym silniku -nic, silnik się nagrzewa i ja obroty spadną poniżej ~1000 obr/min to zaczyna migać i piszczeć, jak dostanie obroty to kontrolka gaśnie. Nie mam za bardzo czasu z tym nigdzie jechać a jest to wyjątkowo irytujące, stąd moje pytanie - jak ją odłączyć? Najlepiej bez rozbierania zegarów, czyli gdzieś w silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie problem leży w zegarach. poczytaj o zimnych lutach..

stąd moje pytanie - jak ją odłączyć?

to jest takie ucieranie szkłem du..y...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest OK ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, poziom w normie

 

Co do ucierania d**y szkłem to oczywiście zgadzam się, że to nie jest rozwiązanie, ale to piszczenie na każdych światłach doprowadzi mnie do furii a czas żeby się tym zająć będę miał dopiero w środę, więc do tego czasu chciałbym odłączyć ten czujnik czy co to tam jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Łukasz zimne luty w liczniku nic nie kombinuj tylko lutownice w rączkę i do roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje zdolności manualne na to nie pozwalają :) muszę odstawić auto do elektryka, ale tak jak pisałem - dopiero w środę a chciałbym nie oci**eć do tego czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to piszczy Ci buzer od niskiego ciśnienia oleju a nie czujnik temperatury. Piszczenie jest na niskich obrotach ok 900 obr/ min jak silnik się nagrzeje?

Jeżeli tak to masz za niskie ciśnienie oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie piszczenie buzera może oznaczać niskie ciśnienie oleju, ja mam u siebie ciśnienie oleju książkowe i tak mi piszczy buzer.Czujniki wymieniałem i dalej mam to samo i buzer potrafi mi się odezwać podczas jazdy przy obrotach 2000-3000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz, buzer piszczy z kontrolką oleju ale czy z mrugającą kontrolka płynu też?

Jak na razie tylko raz u mnie zamrugała od płynu , powodem był niski poziom i buzer milczał, dodam tylko że z kontrolka oleju buzer u mnie sie odzywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może niech kolega z problemem wrzuci jakieś foto i pokaże która kontrolka mu mryga..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności