Rufus110hp Zgłoś #161 Napisano 3 Października 2012 (edytowane) Po prawej stronie akumulatora masz 2 przewody do nagrzewnicy . Zagrzej autko i ręką sprawdź czy są jednakowo ciepłe Tylko kolego w twoim przypadku problem nie tkwi w walniętym termostacie bo sam piszesz że wymieniłeś chyba ze dwa termostaty DOBRE NA DOBRE i dalej to samo!!!! Napisz dokładnie co się dzieje z twoim Paskiem :hmm "Ludzie są biedni dlatego, że ich marzenia są biedne." - Robert Kiyosaki Edytowane 1 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #162 Napisano 3 Października 2012 No to jak już pisałem zaczęło sie to ponad miesiąc temu, to myślałem że zaciął się termostat i dlatego się auto grzeje, więc wyjąłem go i ten miesiąc jeździłem bez to wskazówka bardzo rzadko przekraczała to 90 na wskaźniku, ale nie miałem ciepła w nagrzewnicy a idzie zima i dlatego dzisiaj założyłem termostat żeby auto się zagrzało w zimie, no ale założyłem zalałem płynu zapaliłem pochodził na wolnych obrotach doszło do 90 to ubyło trochę płynu ze zbiorniczka więc dolałem między min a max zakręciłem i pojechałem się przejechać czy wszystko gra a tu po przejechaniu z 1km juz wskażnik na 130 i miga kontrolka, to wróciłem do garażu podnoszę maskę a płynu jest pod sam korek górne węże gorące a ten dolny od termostatu zimny no i ciepła też nie dmucha i to wszystko więc nie wiem w czym tkwi problem bo jak termostat się otwiera to nie wiem czemu dolny waż jest zimny i pewnie dlatego tak szybko leci temp. I pozostaje jeszcze nie grzejąca nagrzewnica czy ona w ogóle ma coś z tym wspólnego czy to 2 różne tematy, no i co zrobić z tym że jak jest termostat to auto się grzeje b. szybko ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #163 Napisano 3 Października 2012 (edytowane) Kiedy wymieniałeś pompę wody Wymień pompę wody, załóż termostat i ciesz się jazdą w cieplutkim Pasku:hurra Jak coś to pisz. Zawsze coś doradzimy:D „Nie pracujmy dla pieniędzy, niech one pracują dla nas.” - Robert Kiyosaki ---------- Dodano o 22:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:13 ---------- No ale pompe pewnie trzeba tak czy tak zmienić i od razu rozrząd. To jakiej firmy pompe wody polecacie ? Kup pompę z metalowym wirnikiem!!! "Człowiek nie jest tylko sprawcą swoich czynów, ale przez te czyny jest zarazem w jakiś sposób „twórcą siebie samego”." Jan Paweł II Edytowane 1 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #164 Napisano 3 Października 2012 ok zmienię przy okazji cały rozrząd, a jak coś mi będzie trzeba to napisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #165 Napisano 3 Października 2012 Daj znać czy pomogło!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #166 Napisano 4 Października 2012 To ten silnik może się już na puszki do konserw nadawać, jak tyle razy tak ostro go przegrzałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #167 Napisano 4 Października 2012 (edytowane) To ten silnik może się już na puszki do konserw nadawać, jak tyle razy tak ostro go przegrzałeś Nic mu nie będzie Jeżeli to była tylko chwilowa temperatura Edytowane 1 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #168 Napisano 4 Października 2012 Kolega mial vectre b v6 pekl mu króciec (wracal zaraz po kupnie) 3 razy zagrzał do ok 110-120 i to też na chwile, bo co chwile wode dolewał ... Pojeździł 1 msc i uszczelke wydmuchało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #169 Napisano 4 Października 2012 Kolega mial vectre b v6 pekl mu króciec (wracal zaraz po kupnie) 3 razy zagrzał do ok 110-120 i to też na chwile, bo co chwile wode dolewał ... Pojeździł 1 msc i uszczelke wydmuchało zbieg okolicznosci. vectra B byla z V6? w kazdym badz razie jezeli chodzi o 2.5 lub 3.0 benzyne to tam uszczelki to normalka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter132 Zgłoś #170 Napisano 5 Października 2012 witam , mam pytanie czy AJM ma również ten kranik po prawej stronie za kratką do spuszczania płynu bo nie mam kanału i nie chce mi się odkręcać pokrywy itd aby dostać się do przewodu , a jeżeli ma to ile płynu wyleci na gorącym silniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #171 Napisano 5 Października 2012 (edytowane) Gościu NA GORĄCYM NIE ODKRĘCAJ KRANIKA PRZY CHŁODNICY! Edytowane 1 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #172 Napisano 5 Października 2012 Gościu NA GORĄCYM NIE ODKRĘCAJ KRANIKA PRZY CHŁODNICY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Może chłopak chce zobaczyć gejzer,chcieć to móc poniekąd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #173 Napisano 5 Października 2012 (edytowane) Może chłopak chce zobaczyć gejzer,chcieć to móc poniekąd... He He He Gejzery to ja wole na YouTube oglądać. Przynajmniej dogłębnie zobaczę to zjawisko natury Edytowane 1 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #174 Napisano 5 Października 2012 Zamieszczone przez Maniek101 Witam strzeliła mi pompa wody to przy okazji zmienię cały rozrząd, jakiej firmy kupić pasek, rolkę ( ile tam ich jest ) i pompę wody, nie zamierzam oszczędzać, interesują mnie najlepsze firmy ! Autko to Passat B5 1.8 benzyna 125KM Polecam SKF a pompę wody kup z metalowym wirnikiem!!! Pasek Gates lub Contitech! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter132 Zgłoś #175 Napisano 6 Października 2012 Może chłopak chce zobaczyć gejzer,chcieć to móc poniekąd... Chłopaki nie panikujcie tak za bardzo , bez obaw nie poparzę się , chcialem tylko wiedzieć czy ten kranik wogóle jest w AJM ? a jak jest to przecież ponoć powoli z niego plyn ucieka a na gorącym więcej wyleci jak termostat jest otwarty? dobrze rozumuje? i jeszcze czy kratka jest przykręcana czy na zatrzaski jakieś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lechu83 Zgłoś #176 Napisano 1 Grudnia 2012 Witam. Mam silnik awx jak kolega wyzej napisal o tym kraniku za kratka w zderzaku. TO JEST NAPEWNO KRANIK SPUSTOWY PLYNU CHLODNICZEGO TAK? Pytam bo jak go lekko zluzowalem to jasno zielony plyn kapal,a w wyrownawczym mam praktycznie bezbarwny. I mialem wapliwosci. Moje pytanie- czy ten kranik to spust plynu chlodniczego???? Pozdro idzieki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #177 Napisano 1 Grudnia 2012 Skoro kapał taki płyn to to jest kranik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Januszg Zgłoś #178 Napisano 20 Lutego 2013 witam mógłby ktoś bardziej sprecyzować jak tek kranik wygląda ??? dzisiaj zaglądałem za kratę i nie bardzo wiem co mam odkręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #179 Napisano 20 Lutego 2013 czerwone kółko z wcieciem na śrubokręt krzyżak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Januszg Zgłoś #180 Napisano 20 Lutego 2013 (edytowane) czy to jest ten "kranik"i czy ja szukam w dobrym miejscu ??? zdiolem kratę z lewej strony auta patrząc od przodu Edytowane 20 Lutego 2013 przez Januszg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach