kkooccuurr Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2011 Witam! Pojawiła mi się na przednim błotniku rdza, byłem u lakiernika który powiedział że wyczyści, pomaluję ale gwarancji żadnej nie da bo rdza na pewno wróci:( Myślę w takim razie o wymianie błotnika i zastanawiam się czy lepiej kupić zamiennik (np taki ) czy też szukać części używanej? ... a jeśli lepiej kupić część używaną to jak znaleźć taką która nie będzie gorsza od mojej? Gdzie szukac? Na co zwrócić uwagę i ile mnięj więcej powinna kosztować? Z góry dziękuje za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2011 Dobra używka będzie w tej samej cenie lub tańsza i jak trafisz ładny to dłużej potrzyma od zamiennika. A jak znajdziesz w kolorze to odpada lakierowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2011 Tego typu zamienniki nie są ocynkowane. Nie ważne jak pomalujesz - za te trzy lata rdza wyjdzie na wszystkich krawędziach. Więc równie dobrze możesz oddać do blacharza aktualny błotnik, chyba, że jest już dziurawy. Lepiej szukać w dobrym stanie oryginału z aut z rozbiórki. Pewnie, że będzie trzeba polakierować - ale to daje 100% pewności, że nic się nie będzie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2011 Ja kiedyś do MK III też kupiłem zammienik, i za Chiny niemogłem go spasować z drzwiami ,o jakości to juz wogóle niewspomne cienki jak papier i ,w dodatku idzie się nim niezle pokaleczyć.Jak to ma czas to szukaj ori w kolorze już. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #5 Napisano 30 Lipca 2011 Tego z linku zdecydowanie nie polecam... Koleś ma wszystkie części jakieś lipne ( przewiozłem się u niego na blendach i reflektorach...) Ja u siebie zakładałem te błotniki: http://allegro.pl/blotnik-nowy-vw-passat-b4-1994-1996-prawy-wwa-i1732126715.html Jakość jak dla OK, podczas pasowania z innymi elementami nie było problemów,przetłoczenia w odpowiednich miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuku Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2011 Możesz z ciekawości pokazać jakiej wielkości jest te ognisko korozji ?? Bo na moje oko to zmień lakiernika. Na 90% nie chce mu się bawić z rudą, woli pomalować element założyć na furę i skasować swoje. Jeśli masz naprawdę mocno zgnity ten błotnik lepiej za tą kasę poszukać po szrotach drugiego. DOBRY lakiernik zrobi wykona Ci robotę tak że starczy Ci jeszcze na lata ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JEDKER 6851 Zgłoś #7 Napisano 31 Lipca 2011 Tego z linku zdecydowanie nie polecam... Koleś ma wszystkie części jakieś lipne ( przewiozłem się u niego na blendach i reflektorach...) Ja u siebie zakładałem te błotniki:http://allegro.pl/blotnik-nowy-vw-passat-b4-1994-1996-prawy-wwa-i1732126715.html Jakość jak dla OK, podczas pasowania z innymi elementami nie było problemów,przetłoczenia w odpowiednich miejscach. Ja z reguły jak widzę wszystko co jest związane z marką Polcar a szczególnie części blacharskie,omijam szerokim łukiem.Generalnie blach z Polcaru nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #8 Napisano 31 Lipca 2011 To tylko hurtownia...Ja brałem przez dostępne u siebie w sklepie hurtownie tyle że nie z Polcaru a link podałem co by ktoś szukał właśnie takiego jak ten na aukcji bo jakoś wykonania daje radę jak na takie pieniądze :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #9 Napisano 31 Lipca 2011 Szukaj oryginalnej używki kolego w przyzwoitym stanie. Popytaj po szrotach, ew. Allegro lub wal u Nas w giełdzie zapytanie. Jak trafisz dobry błotnik to wytrzyma Ci sporo dłużej od używki. I ładnie go sobie spasujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkooccuurr Zgłoś #10 Napisano 31 Lipca 2011 Możesz z ciekawości pokazać jakiej wielkości jest te ognisko korozji ?? Nie mam niestety teraz aparatu pod reką a na zdjęciach które mam nie widać tego dobrze - generalnie jest to taki 3-4 centymentrowy "pęcherz" na którego środku zaczyna wychodzić rdza. ...pewnie było to już kiedyś robione w tym miejscu i ktoś nie do końca się przyłożył Dziękuje wszytkim za odpowiedzi - już wiem że powinienem jeśli to możliwe skupić się na dobrej części oryginalnej! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #11 Napisano 31 Lipca 2011 (edytowane) Zmień lakiernika... Dobry zrobiłby taką wadę na lata i bez śladu. Sam robię takie rzeczy (co prawda na pojazdach użytkowych) i taka zaprawka na jednym z nich trzyma już 6 lat i nie widać by chciała korodować. Zajrzyj też tu: http://allegro.pl/autolakier-duzy-zestaw-naprawczy-pasowalnosc-i1735337165.html Może warto pomyśleć o naprawie we własnym zakresie? Edytowane 31 Lipca 2011 przez neurojarre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #12 Napisano 1 Sierpnia 2011 W temacie - ja kupiłem błotnik w kolorze używany(już drugi )ale warto poszukać, po lekkiej polerce będzie OK.Na żadne zamienniki lub "nowe" blachy do lakierowania bym się nie decydował - zamiennik to po prostu lipa , a nowy trzeba dokładnie odtłuścić lakierować, spasować i tak dalej ...też kicha. Mam pytanie do zorientowanych w temacie - czym wypełnić , uszczelnić połączenie : błotnik - słupek przedni ,fabrycznie jest tam jakaś szpachla. Nie chcę używać żadnych silikonów - najlepiej żeby to było coś zbliżone do oryginału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #13 Napisano 1 Sierpnia 2011 BOLL Pierwsze trzy pozycje, przy czym najwygodniejsze do użycia będzie z tuby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #14 Napisano 2 Sierpnia 2011 :dobrze Wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #15 Napisano 13 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam Błotniczek wymieniony , po prostu bułka z masłem. Wreszcie passek nabrał dawnego wyglądu (wrzucę fotkę po powrocie z urlopu) pozdr. ---------------- Edytowane 18 Sierpnia 2011 przez kris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach