Skocz do zawartości
netadmin_47

Kierunkowskaz miga 2-3 razy szybciej, jaka przyczyna?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Wczoraj wróciłem z trasy ok. 3 kkm. Było wszystko ok. Dzisiaj podczas jady usłyszałem przy włączeniu lewego kierunku przyspieszone działanie przekaźnika. Oczywiście lewy kierunek działa szybciej niż powinien. Jaka może być przyczyna, może ktoś miał już taki przypadek?

 

Oczywiście szukałem pod hasłami "kierunkowskaz" i "migacz", co dało zero wyniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie jest spalona któras zarówka

Pozdro

RD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy wszystkie żarówki od lewej strony masz sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś, czy któryś kierunek nie ma przepalonej żarówki?

 

-------

Edit: Hehe zanim wysłałem post, pojawiły się dwa o tym samym... ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może któraś żarówka przepalona? Wtedy działają znacznie szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, są sprawne. (?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie, są sprawne. (?)
skoro masz żarówki sprawne to podepnij inny włącznik awaryjek i zobacz czy będzie różnica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście szukałem pod hasłami "kierunkowskaz" i "migacz", co dało zero wyniku.

A jak byś wpisał "szybko miga"?? ;)

 

=>http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24558&highlight=szybko+miga

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekażnik spalony.....miałem to samo w Golfie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mnie też to dopadło wczoraj - i uwaga pytanie brzmi: który przekaźnik? (o ile mówimy o tych ze skrzynki przekaźników), sprawdziłem w książce Etzolda - żaden przekaźnik nie jest powiązany z kierunkowskazami (przynajmniej w opisie kolejnych przekaźników nic o tym nie wspomniano). To nieustające tyktyktyktyktyk jest mocno wku.... i chciałbym to jak najszybciej naprawić. Proszę o radę (konkretniejszą niż dotychczasowe w tym temacie).

z góry dzięki

 

EDIT: już znalazłem rozwiązania w innym temacie - dzięki :)

Edytowane przez paulus77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Morał jest ogolnie znany - przekaznik od kierunków jest zintegrowany z przyciskiem awaryjek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Spróbuję odkopać temat może ktoś da radę coś doradzić... Wymieniłem reflektory z oryginalnych na nowe zamienniki. Powodem były połamane plastiki wewnątrz lamp przez co ni było możliwości regulacji, do czego przyczepił się pan podczas TUV'u... Wszystko przebiegło bezproblemowo z małym ale. Plastik w którym osadza się żarówkę kierunkowskazu jest odrobinę inny (patrz foto). Oryginał (jeżdżę wersją US) ma 3 blaszki stykowe, a zamiennik europejski tylko 2. Dodam że światła awaryjne działają normalnie, tylko kierunkowskazy szaleją z zawrotną prędkością. Wszystkie żarówki są sprawne, dlatego nie wiem skąd te problemy... Może trzeba coś z wtyczką majstrować, lub przerywacz jest inny w us niż euro? Nie mam pojęcia. Załączam fotki i mam nadzieję że ktoś pomoże laikowi :) Pozdrawiam serdecznie!CIMG1885.jpg

CIMG1883.jpg

CIMG1884.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w wersji USA miałeś 3 blaszki, bo jedna z nich odpowiadała za pozycje w kierunkowskazach. Wiązać się to musiało z żarówką dwu-żarnikową. Pozycja działała na żarniku dającym mniejszą moc, a więc jeżeli przy przekładce pod ten żarnik udało Ci się podłączyć kierunkowskazy to działają one szybciej. Ta teoria jest możliwa tylko wtedy, gdy w nowych lampach masz te same żarówki lub oprawki co w poprzednich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Twoja teoria drogi Kolego jest w 100 % możliwa. Jutro kupię żarówki jednożarnikowe i dam znać jaki efekt. Bardzo dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Kolega Noxi miał rację i bardzo mi pomógł. Po zmianie na żarówki z jednym żarnikiem wszytko wróciło do normy. TUV zaliczony :) diagnosta w pełni zadowolony. Passacik śmiga a nowe "oczy" dają dużo lepsze światło niż stare wypłowiałe. Jeszcze raz bardzo dziękuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności