netadmin_47 Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2011 Witam. Wczoraj wróciłem z trasy ok. 3 kkm. Było wszystko ok. Dzisiaj podczas jady usłyszałem przy włączeniu lewego kierunku przyspieszone działanie przekaźnika. Oczywiście lewy kierunek działa szybciej niż powinien. Jaka może być przyczyna, może ktoś miał już taki przypadek? Oczywiście szukałem pod hasłami "kierunkowskaz" i "migacz", co dało zero wyniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robido Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2011 Sprawdź czy nie jest spalona któras zarówka Pozdro RD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konradw Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2011 Sprawdź czy wszystkie żarówki od lewej strony masz sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rashid Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2011 A sprawdziłeś, czy któryś kierunek nie ma przepalonej żarówki? ------- Edit: Hehe zanim wysłałem post, pojawiły się dwa o tym samym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
newshadow Zgłoś #5 Napisano 30 Lipca 2011 A może któraś żarówka przepalona? Wtedy działają znacznie szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2011 No właśnie, są sprawne. (?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2011 No właśnie, są sprawne. (?) skoro masz żarówki sprawne to podepnij inny włącznik awaryjek i zobacz czy będzie różnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 30 Lipca 2011 (edytowane) Oczywiście szukałem pod hasłami "kierunkowskaz" i "migacz", co dało zero wyniku. A jak byś wpisał "szybko miga"?? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24558&highlight=szybko+miga Edytowane 30 Lipca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #9 Napisano 30 Lipca 2011 Przekażnik spalony.....miałem to samo w Golfie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paulus77 Zgłoś #10 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) Niestety mnie też to dopadło wczoraj - i uwaga pytanie brzmi: który przekaźnik? (o ile mówimy o tych ze skrzynki przekaźników), sprawdziłem w książce Etzolda - żaden przekaźnik nie jest powiązany z kierunkowskazami (przynajmniej w opisie kolejnych przekaźników nic o tym nie wspomniano). To nieustające tyktyktyktyktyk jest mocno wku.... i chciałbym to jak najszybciej naprawić. Proszę o radę (konkretniejszą niż dotychczasowe w tym temacie). z góry dzięki EDIT: już znalazłem rozwiązania w innym temacie - dzięki Edytowane 25 Listopada 2011 przez paulus77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #11 Napisano 25 Listopada 2011 Morał jest ogolnie znany - przekaznik od kierunków jest zintegrowany z przyciskiem awaryjek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silentone2013 Zgłoś #12 Napisano 21 Lutego 2015 Witam serdecznie. Spróbuję odkopać temat może ktoś da radę coś doradzić... Wymieniłem reflektory z oryginalnych na nowe zamienniki. Powodem były połamane plastiki wewnątrz lamp przez co ni było możliwości regulacji, do czego przyczepił się pan podczas TUV'u... Wszystko przebiegło bezproblemowo z małym ale. Plastik w którym osadza się żarówkę kierunkowskazu jest odrobinę inny (patrz foto). Oryginał (jeżdżę wersją US) ma 3 blaszki stykowe, a zamiennik europejski tylko 2. Dodam że światła awaryjne działają normalnie, tylko kierunkowskazy szaleją z zawrotną prędkością. Wszystkie żarówki są sprawne, dlatego nie wiem skąd te problemy... Może trzeba coś z wtyczką majstrować, lub przerywacz jest inny w us niż euro? Nie mam pojęcia. Załączam fotki i mam nadzieję że ktoś pomoże laikowi Pozdrawiam serdecznie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Noxi Zgłoś #13 Napisano 23 Lutego 2015 Moim zdaniem w wersji USA miałeś 3 blaszki, bo jedna z nich odpowiadała za pozycje w kierunkowskazach. Wiązać się to musiało z żarówką dwu-żarnikową. Pozycja działała na żarniku dającym mniejszą moc, a więc jeżeli przy przekładce pod ten żarnik udało Ci się podłączyć kierunkowskazy to działają one szybciej. Ta teoria jest możliwa tylko wtedy, gdy w nowych lampach masz te same żarówki lub oprawki co w poprzednich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silentone2013 Zgłoś #14 Napisano 23 Lutego 2015 Witam! Twoja teoria drogi Kolego jest w 100 % możliwa. Jutro kupię żarówki jednożarnikowe i dam znać jaki efekt. Bardzo dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silentone2013 Zgłoś #15 Napisano 26 Lutego 2015 Witam ponownie. Kolega Noxi miał rację i bardzo mi pomógł. Po zmianie na żarówki z jednym żarnikiem wszytko wróciło do normy. TUV zaliczony diagnosta w pełni zadowolony. Passacik śmiga a nowe "oczy" dają dużo lepsze światło niż stare wypłowiałe. Jeszcze raz bardzo dziękuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach