Kosmy Zgłoś #1 Napisano 18 Lipca 2011 Witam musiałem dziś przełożyć wtyk od sterownika ABS (35 kabelków polutować) i i VAG wywala mi błąd 18262 nigdzie nie mogę znaleźć co on oznacza w tabeli kończą mi się kody na 18021 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 18 Lipca 2011 znalazłem dwa tłumaczenia 1 Odczytać pamięć usterek zestawu wskaźników. 2 Magistrala danych napędu. Uszkodzony osprzęt (sterownik w obwodzie magistrali napędu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2011 w tabeli kończą mi się kody na 18021 To tutaj masz lepszą tabelę: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes A tutaj masz zdanie o samym błędzie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=198655&start=0 http://obrazki.elektroda.pl/8683706600_1302337751.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #4 Napisano 19 Lipca 2011 Dzięki za szybki odpis lutowałem wczoraj kabelki przy wtyku ABS i pewnie coś schrzaniłem ale tego jest 35 szt który? ale do dzieła 35 kabelków do sprawdzenia już się cieszę ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 09:56 ---------- Teraz następny problem odpiąłem wtyk od sterownika ABS i świeci się poducha i nie mogę odpalić - czyli włączam zapłon kontrolka imo gaśnie odpalam i po sekundzie gaśnie co jest grane wywaliło któryś z bezpieczników jeździłem z odłączonym wtykiem sterownika ABS świeciły się kontrolki ale odpalał i jeździł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 19 Lipca 2011 Dzięki za szybki odpis lutowałem wczoraj kabelki przy wtyku ABS i pewnie coś schrzaniłem ale tego jest 35 szt który? ale do dzieła 35 kabelków do sprawdzenia już się cieszę ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 09:56 ---------- Teraz następny problem odpiąłem wtyk od sterownika ABS i świeci się poducha i nie mogę odpalić - czyli włączam zapłon kontrolka imo gaśnie odpalam i po sekundzie gaśnie co jest grane wywaliło któryś z bezpieczników jeździłem z odłączonym wtykiem sterownika ABS świeciły się kontrolki ale odpalał i jeździł sprawdź bezpieczniki i błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #6 Napisano 19 Lipca 2011 Zrobiłem jak radziłeś bezpieczniki Ok. VAG usunął co nie co ale pozostał błąd 18262 i 1423 a to są błędy z wczoraj 07-18-2011 20:21:59 4B0 614 517 G ABS/ESP front 3428 Kod -- 04255WSC 00111 Blad Numer Opis Bledow 18262 ----------Nieznany kod Bledow 18262 ----------Nieznany kod Błędów pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 19 Lipca 2011 Zrobiłem jak radziłeś bezpieczniki Ok. VAG usunął co nie co ale pozostał błąd 18262 i 1423a to są błędy z wczoraj 07-18-2011 20:21:59 4B0 614 517 G ABS/ESP front 3428 Kod -- 04255WSC 00111 Blad Numer Opis Bledow 18262 ----------Nieznany kod Bledow 18262 ----------Nieznany kod Błędów pozdrawiam 142301423 - Czujnik G200 przyspieszenia poprzecznego. Usterka elektryczna w obwodzie prądu. Niedopuszczalna wartość sygnału.A ten pierwszy błąd ci podałem wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 19 Lipca 2011 Zrobiłeś zwarcie na magistrali danych. Nie masz co kombinować tylko do skutku przeglądaj kable i sprawdzaj bezpieczniki co jakiś czas. W jakim celu obcinałeś wtyczkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #9 Napisano 19 Lipca 2011 (edytowane) Wtyczkę musiałem wymienić bo się urwały dwa kabelki i to tak blisko że nie szło polutować a pin z wtyczki nie chciał wyjść więc wymieniłem cały wtyk dziś jeszcze raz posprawdzałem lutowanie i jest na wszystkich kabelkach przejście ---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:42 ---------- a ten czujnik G200 co to za ustrojstwo i gdzie sie znajduje nie jest to przypadkiem czujnik ABS nad przegubem? pozdrawiam Już się dowiedziałem (przez allegro) co zacz ten czujnik i gdzie się znajduje ale mi się wcale ESP nie zapala więc skąd uszkodzony Edytowane 19 Lipca 2011 przez Kosmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 19 Lipca 2011 Wtyczkę musiałem wymienić bo się urwały dwa kabelki i to tak blisko że nie szło polutować a pin z wtyczki nie chciał wyjść więc wymieniłem cały wtyk dziś jeszcze raz posprawdzałem lutowanie i jest na wszystkich kabelkach przejście ---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:42 ---------- a ten czujnik G200 co to za ustrojstwo i gdzie sie znajduje nie jest to przypadkiem czujnik ABS nad przegubem? pozdrawiam 01423 - Czujnik G200 przyspieszenia poprzecznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 19 Lipca 2011 G200 to czujnik od esp pod kanapą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #12 Napisano 19 Lipca 2011 (edytowane) Już się dowiedziałem (przez allegro) co zacz ten czujnik i gdzie się znajduje ale mi się wcale ESP nie zapala więc skąd uszkodzony a tak nawiasem to musieli się na główkować mocna by tak nazwać czujnik przyspieszenia poprzecznego chyba zwalili z kraba Ale dla jasności dodam parę faktów jak ni zaczęło wariować z ABS W piątek wracałem A1 z Gdańska i pojawił się cichutko potem coraz głośniej dźwięk jakbym jechał białym pasem na skraju tej tartce dla śpiochów zwolniłem a tu dalej to samo dzwonie do mechaników do warsztatu kazali pomału jechać i nie gasić myśleli alternator ale pojawiły się kontrolki najpierw ABS później trójkąt ostrzegawczy. Zajechałem do nich wzięli na kompa wyszło że błąd sygnału z lewego koła czujnik dobry zły sygnał usuneli błedy ruszyłem na próbę terkotanie dalej i po chwili kontrolka ABS w sobotę chciałem wymieniać przegub ale w sklepie za mocno się cenili i zrezygnowałem popołudniu wybrałem się na kanał bo może czujnik brudny ABS lewego koła i nie chcący poruszałem półośką i tu szok przy kole luźna, do koła zdjąłem kapselek a śruba luźna trzy obroty ręka i wyjąłem dokręciłem mocno jak się da i nie ma wyjścia wymieniać przegub mogło to mieć wpływ na te problemu zaznaczam że po dokręceniu turkocze dalej Mocno się rozpisałem ale może to pomoże w diagnozie pozdrawiam wszystkich co czytają i starają się mi pomóc (tych co tylko czytają też pozdrawiam) Edytowane 19 Lipca 2011 przez Kosmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #13 Napisano 20 Lipca 2011 Byłem dzisiaj na warsztacie robić porządek wymieniłem przegub (niepotrzebnie) podłączono pod komp i wykasowano wszystkie błędy kontrolki ABS i ESP nie palą się przejechałem parę kilometrów ale pracującą cały czas pompę ABS słychać już myślałem mam zwidy na słuchu na warsztacie podniosłem przód do góry włączyłem na trzeci bieg i niestety słychać cały czas pracującą pompę ABS co jest ESP działa (próba na piaszczystej drodze ABS przy hamowaniu niby słychać ale nie odczuwam tupnięć na pedale hamulca czyżby po 140,kkm siadła pompa a może inne sugestie co jeszcze sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach