Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam musiałem dziś przełożyć wtyk od sterownika ABS (35 kabelków polutować) i i VAG wywala mi błąd 18262 nigdzie nie mogę znaleźć co on oznacza w tabeli kończą mi się kody na 18021

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem dwa tłumaczenia

1 Odczytać pamięć usterek zestawu wskaźników.

2 Magistrala danych napędu. Uszkodzony osprzęt (sterownik w obwodzie magistrali napędu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w tabeli kończą mi się kody na 18021

To tutaj masz lepszą tabelę:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

A tutaj masz zdanie o samym błędzie:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=198655&start=0

 

http://obrazki.elektroda.pl/8683706600_1302337751.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybki odpis lutowałem wczoraj kabelki przy wtyku ABS i pewnie coś schrzaniłem ale tego jest 35 szt który? ale do dzieła 35 kabelków do sprawdzenia już się cieszę

 

---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

 

Teraz następny problem odpiąłem wtyk od sterownika ABS i świeci się poducha i nie mogę odpalić - czyli włączam zapłon kontrolka imo gaśnie odpalam i po sekundzie gaśnie co jest grane wywaliło któryś z bezpieczników jeździłem z odłączonym wtykiem sterownika ABS świeciły się kontrolki ale odpalał i jeździł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za szybki odpis lutowałem wczoraj kabelki przy wtyku ABS i pewnie coś schrzaniłem ale tego jest 35 szt który? ale do dzieła 35 kabelków do sprawdzenia już się cieszę

 

---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

 

Teraz następny problem odpiąłem wtyk od sterownika ABS i świeci się poducha i nie mogę odpalić - czyli włączam zapłon kontrolka imo gaśnie odpalam i po sekundzie gaśnie co jest grane wywaliło któryś z bezpieczników jeździłem z odłączonym wtykiem sterownika ABS świeciły się kontrolki ale odpalał i jeździł

sprawdź bezpieczniki i błędy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem jak radziłeś bezpieczniki Ok. VAG usunął co nie co ale pozostał błąd 18262 i 1423

a to są błędy z wczoraj

07-18-2011 20:21:59

4B0 614 517 G ABS/ESP front 3428 Kod -- 04255WSC 00111

Blad Numer Opis Bledow 18262 ----------Nieznany kod Bledow 18262 ----------Nieznany kod Błędów

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobiłem jak radziłeś bezpieczniki Ok. VAG usunął co nie co ale pozostał błąd 18262 i 1423

a to są błędy z wczoraj

07-18-2011 20:21:59

4B0 614 517 G ABS/ESP front 3428 Kod -- 04255WSC 00111

Blad Numer Opis Bledow 18262 ----------Nieznany kod Bledow 18262 ----------Nieznany kod Błędów

pozdrawiam

1423
01423 - Czujnik G200 przyspieszenia poprzecznego. Usterka elektryczna w obwodzie prądu. Niedopuszczalna wartość sygnału.

A ten pierwszy błąd ci podałem wyżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś zwarcie na magistrali danych. Nie masz co kombinować tylko do skutku przeglądaj kable i sprawdzaj bezpieczniki co jakiś czas. W jakim celu obcinałeś wtyczkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtyczkę musiałem wymienić bo się urwały dwa kabelki i to tak blisko że nie szło polutować a pin z wtyczki nie chciał wyjść więc wymieniłem cały wtyk dziś jeszcze raz posprawdzałem lutowanie i jest na wszystkich kabelkach przejście

 

---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

 

a ten czujnik G200 co to za ustrojstwo i gdzie sie znajduje nie jest to przypadkiem czujnik ABS nad przegubem? pozdrawiam

Już się dowiedziałem (przez allegro) co zacz ten czujnik i gdzie się znajduje ale mi się wcale ESP nie zapala więc skąd uszkodzony

Edytowane przez Kosmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wtyczkę musiałem wymienić bo się urwały dwa kabelki i to tak blisko że nie szło polutować a pin z wtyczki nie chciał wyjść więc wymieniłem cały wtyk dziś jeszcze raz posprawdzałem lutowanie i jest na wszystkich kabelkach przejście

 

---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

 

a ten czujnik G200 co to za ustrojstwo i gdzie sie znajduje nie jest to przypadkiem czujnik ABS nad przegubem? pozdrawiam

01423 - Czujnik G200 przyspieszenia poprzecznego. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G200 to czujnik od esp pod kanapą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już się dowiedziałem (przez allegro) co zacz ten czujnik i gdzie się znajduje ale mi się wcale ESP nie zapala więc skąd uszkodzony a tak nawiasem to musieli się na główkować mocna by tak nazwać czujnik przyspieszenia poprzecznego chyba zwalili z kraba

Ale dla jasności dodam parę faktów jak ni zaczęło wariować z ABS

W piątek wracałem A1 z Gdańska i pojawił się cichutko potem coraz głośniej dźwięk jakbym jechał białym pasem na skraju tej tartce dla śpiochów zwolniłem a tu dalej to samo dzwonie do mechaników do warsztatu kazali pomału jechać i nie gasić myśleli alternator ale pojawiły się kontrolki najpierw ABS później trójkąt ostrzegawczy. Zajechałem do nich wzięli na kompa wyszło że błąd sygnału z lewego koła czujnik dobry zły sygnał usuneli błedy ruszyłem na próbę terkotanie dalej i po chwili kontrolka ABS w sobotę chciałem wymieniać przegub ale w sklepie za mocno się cenili i zrezygnowałem popołudniu wybrałem się na kanał bo może czujnik brudny ABS lewego koła i nie chcący poruszałem półośką i tu szok przy kole luźna, do koła zdjąłem kapselek a śruba luźna trzy obroty ręka i wyjąłem dokręciłem mocno jak się da i nie ma wyjścia wymieniać przegub mogło to mieć wpływ na te problemu zaznaczam że po dokręceniu turkocze dalej Mocno się rozpisałem ale może to pomoże w diagnozie pozdrawiam wszystkich co czytają i starają się mi pomóc (tych co tylko czytają też pozdrawiam)

Edytowane przez Kosmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na warsztacie robić porządek wymieniłem przegub (niepotrzebnie) podłączono pod komp i wykasowano wszystkie błędy kontrolki ABS i ESP nie palą się przejechałem parę kilometrów ale pracującą cały czas pompę ABS słychać już myślałem mam zwidy na słuchu na warsztacie podniosłem przód do góry włączyłem na trzeci bieg i niestety słychać cały czas pracującą pompę ABS co jest ESP działa (próba na piaszczystej drodze ABS przy hamowaniu niby słychać ale nie odczuwam tupnięć na pedale hamulca czyżby po 140,kkm siadła pompa a może inne sugestie co jeszcze sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności