Skocz do zawartości
Kubecek

Przejechane pół kilometra bez oleju

Rekomendowane odpowiedzi

A mi się wydaje, że nie powinno się nic stać. Olej - jak miska dostała strzała - wyleciał od razu z silnika a ściślejz miski. To co zostało w silniku, zostało przepompowane w dół silnika i również poszło w ziemię. I wtedy zaświeciła się kontrolka. Poza tym dziura mogła się zrobić po pewnej chwili od uderzenia. Kup drugą miskę, załóż i sprawdź wtedy auto. Tak mnie tylko zastanawia - dlaczego zaczął ci gasnąć po chwili. Ja przywaliłem w znak, to zdążyłem od razu samochód zgasić. I jeśli masz miskę aluminiową, to współczuję - znaleźć używkę do benzyniaka w ALU to graniczy z cudem. Szybciej nową ci ściągną w dwa - trzy dni. Ja za używkę dałem 200 zeta. Szrociarze wiedzą co mają - dlatego tyle cenią. Popatrz na Alledrogo - tam też posiadają miski do sprzedania. Do tego musisz dokupić specjalny uszczelniacz - coś a'la silikon bo miski ALU są mocowane bez uszczelek - na tą dziwną pastę właśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbosprężarka mogła dostać, bo bardzo nie lubią pracy bez oleju. Co do reszty to myślę że Danek ma rację i wystarczy wszystko wymyć, wymienić miskę i zalać nowy olej. Silnik zaczął gasnąć (i klekotać zapewne) bo przestały się napełniać popychacze zaworów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
silniki do kapitalnego remontu to raz

dwa turbo też mogło dostać po dupie

Jak zwykle optymista :)

 

Ja bym nalał oleju i delikatnie próbował odpalić. Raczej nie powinno mu bardziej zaszkodzić jak walnięty. Danek75 dobrze radzi.

Edytowane przez slawekm65

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo po co rozbierać silnik? Jeśli już jest zamiar, żeby go rozebrać, to trzeba "trochę" dodatkowych rzeczy kupić - jeśli okaże się, że nic się tam nie stało. Zresztą wątpię, by coś tam można było zobaczyć po tak krótkim czasie pracy bez oleju. Najprościej zalać nowy, odpalić i jak jest walnięty silnik, to sam zdechnie po chwili. Tak czy siak - to dalsze wybory zależą od użytkownika - czy używany silnik za około 1500 - 2000 z częściami i robocizną - czy remont posiadanego silnika - koszt oczywiście co najmniej o 1000 zł wyższy, ale wtedy wiesz co masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój szwagier przejechał 10 kilometów z dziurą w misce i po tej odległości dopiero silnik zaczął się dusić i hałasować. A, że był po pijaku prowadziła moja siostra to nie zauważył, że jest dziura w misce. Efekt - kompletny remont "dołu" silnika.... Wniosek - myślę, że po 400 metrach silnik jeszcze nie umarł całkowicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nawet jak kupi miske i wymieni zaleje nowym olejem wymieni filtr oleju zapali silnik to nic wiecej nie stanie sie z silnikiem niz stalo sie do teraz nie widze potrzeby wykladac kase na rozbiurke silnika co sie mialo stac to juz sie stalo okaze sie po odpaleniu jesli bedzie pykal to sie cieszyc jesli zgasnie to wtedy wykladaj pieniadze na rozbiurke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam Panowie za tyle odpowiedzi , dzis nie udało się nic zrobic . bo dopiero z pracy wrociłem 16godz:/ Miske zamówiłem akurat jedna jedyna na allegro co prawda od a4 ale AEB wiec nie bd problemu , auto rozbiorę w pt albo w sobote to napisze co i jak .

Zawaliłem z tą policją ale cóż czasu nie cofne kombinował już nie będę .

Jak silnik kleknie to sie wko*** i robię dół , tylko że z panewkami ciężko na allegro .

Jak jest wkoncu z tymi AEB sa te kute toki i wzmacniane korby czy to tylko mit ?

Pozdroo

 

---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 22:59 ----------

 

Właśnie dostałem meila że miska jest peknieta :/ co za gnyp rozwiązał tranzakcje

Nie ma ktoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Allegro widziałem jeszcze miskę od ADR-a. Trochę sfatygowana ale cała była. Zobacz czy pasuje ale wydaje mi się, że są takie same. Różnice widać dopiero przy dieslach. Bo jak szukałem sobie, to mi gość mówił, że były dwa rodzaje do benzyniaków - ALU i stalowe. No i że podobno się niczym nie różnią ALU w benzyniakach i zamiennie z Audi do VW pasuje. Jedyne różnice, to ewentualnie dodatkowe czujniki ciśnienia oleju. Ale wtedy po prostu takiego czujnika nie podłączasz, jeśli wcześniej go nie miałeś.

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do AEB podejdzie miska z APU i ANB (VW) i AEB, AJL, APU, ARK, ANB (AUDI) (bez czujnika poziomu oleju)

058 103 598 E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi jak walła miska w afn (wersja modelowa na 2000) aluminiowa to musiałem kupić w aso nową za 530zł :( a za dwa dni okazało się że z silnika 1.8T pasowała do mojego (ten sam nr miski) i kosztowała 150zł uzywka na alegro, chciało mnie rozerwać ale pocieszyłem się faktem że mam nową :P która tak samo działa jak stara bez dziury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio koles miał identyczną akcję...500 m bez oleju do zapalenia kontrolki.Wszystko wróciło do normy po przykręceniu nowej miski i zalniu oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkreciłem mise , smoka wyczyscilem ,wygląda na to że dół ok bo pracuje bez jakis oporów , luzów na korbach nie zauważyłem nie okręcałem korby bo dynanometra mam od 60 w góre

a tam jest chyba koło 50 . Zauważyłem napis na denku tłoka "W8 +++" co on oznacza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obawiałem się że zaczną się czepiac że gdzie na takim obniżonym zawieszeniu ,i na takich felgach po naszych drogach :/ wiecie jak z nimi jest

 

Podholuj sobie tam auto w nocy, ustaw wszystko żeby było tak jakby to było przed 5 minutami zdarzenie, wylej olej itd i zadzwoń na policję. Żaden problem na pewno się uda. Sam tak kiedyś zrobiłem w innym przypadku i nie było nawet podejrzeń o to. I nie miej wyrzutów sumienia bo to przecież prawda..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poskręcałem passka do kupy , piasku na ściankach nie było znac gładzie z tego co udało się zobaczyc nie porysowane ,przemyłem co się dało ,smok był zafajdany trochę więc go wymyłem ,męka z tą miską żeby ją założyc ale sie udało w tygodniu odpalenie bo narazie nie wystarczyło hajsu na oliwe :/ takie czasy a przecież nie zaleje 15w40 Lotosu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko smiga jak talalala te silniki są nie do zajebiania !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko smiga jak talalala te silniki są nie do zajebiania !!!

No widzisz :D Mówiłem, ze trzeba myśleć optymistycznie :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko smiga jak talalala te silniki są nie do zajebiania !!!

 

vw to vw ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każde auto ma swoje kaprysy. Trzeba mieć po prostu szczęscie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności