Skocz do zawartości

antharax

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O antharax

  • Urodziny 07.10.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łęczna

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Dzięki za tę informację - spróbuję się skontaktować z w/w forumowiczem. Czy w innych kwestiach nikt nie może mi pomóc? H.
  2. Hej, czy ktoś z grona szanownych forumowiczów wie może, czy płyta podłogowa w Passacie B5 FWD posiada otwory montażowe do zawieszenia tylnego z wersji AWD (synco, 4motion)? Z tego, co zauważam, przednia część zespołu zawieszenia AWD jest przykręcana najprawdopodobniej w miejsce montażowe tylnej belki, ale co z tylną częścią zawieszenia? Różnice w wydechu, baku itd są dla mnie oczywiste. Może ktoś pokusiłby się o zrobienie kilku zdjęć podwozia z uwzględnieniem miejsc montażu tylnego zawieszenia w AWD? Odwdzięczę się przesłaniem 4-paka pysznej, lubelskiej Perełki Pozdrawiam, H.
  3. antharax

    sterowniik silnika do 1,8T

    AEB ma dużo mniej czujników, niż nowsze 1.8t. Teoretycznie da się to zrobić, praktycznie... i tak trzeba będzie modyfikować oprogramowanie, żeby powyłączać czujniki, których Twoj AEB nie ma. Dużo łatwiej zrobić program w AEBie, jednak podejrzewam, że żaden Twój tuner nie chce tego zrobić ze względu na ciężko dostępne pamięci... sam przez to przechodziłem. Jak coś, to mam 3 sztuki takich pamięci na sprzedaż
  4. ten opisywany był kiedyś w gazecie GT
  5. Pocieszę Cię, pisałem trochę o tym: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1373746#post1373746
  6. antharax

    bujanie na boki

    Mi bujało tył auta, nawet podczas jazdy po prostej drodze bez kolein. Przyczyną były tuleje w belce - po wyciągnięciu okazało się, że dosłownie się rozpadły. Po wymianie auto jeździ idealnie prosto, bez żadnych niekontrolowanych ruchów.
  7. tel do busów z Zofiówki: 516 196 787
  8. Dla potomnych dwie historie z MOJEGO życia wzięte o wytrzymałości silników 1.8t: 1. Pacjent Audi a6 mojej kobiety, 1.8t, oznaczenie silnika AEB, 400km ciągłej jazdy z pękniętym wirnikiem turbo, z piszczącą kontrolką ciśnienia oleju, z klekoczącymi szklankami. Turbo wymienione, olej zalany, od zdarzenia auto przejechało ponad 60 tys km i dalej śmiga bez żadnych problemów 2. Pacjent mój Passat b5, 1.8t, oznaczenie silnika AEB, ok 1.000km jazdy z piszczącą kontrolką cisnienia oleju, z klekoczącymi szklankami. 500km jazdy dośc spokojnej, 500km jazdy ostrzejszej z wieloma dociągnięciami do odcinki. Wymieniona pompa oleju, profilaktycznie panewki główne. Auto przejechało już prawie 20 tys km i jeździ bezproblemowo, spalanie oleju w normie. Tak więc wniosek: idiotoodporne silniki Nie ma co się załamywać w razie jakichś awarii w tym stylu pozdrówka
  9. opon 205/40/r18 nikt nie ma? 2 szt potrzebuję
  10. Już nie przesadzaj Jest tu kilku dobrych mechaników, jednak trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo mają problem z czasem jak coś, to na pw mogę podać kontakt. pozdro z granatowego passata na dużych felgach
  11. bo widzę, że kilka osób początkowo deklarowało przybycie, ale się rozmyśliło, dlatego pytam...
  12. i jak, będzie ten spot? ;> nowy użytkownik passata b5 (ja) chętnie by się zjawił, żeby ktoś fachowym okiem rzucił na moje 1.8t i zdiagnozował parę problemów pozdrówka, Hubert
  13. antharax

    Piaskowanie grfiki na szybie

    folia mrożona jest dobrym rozwiązaniem, tańszym i łatwiejszym w montażu i demontażu. Jeśli potrzebujesz czegoś takiego, to odezwij się na pw, jako, że prowadzę agencję reklamową, to coś wymyślimy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności