antharax
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O antharax
- Urodziny 07.10.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Hubert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łęczna
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1997
-
VW Passat 2005 - montaż 4MOTION (4WD)
antharax odpowiedział czajek82 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki za tę informację - spróbuję się skontaktować z w/w forumowiczem. Czy w innych kwestiach nikt nie może mi pomóc? H. -
VW Passat 2005 - montaż 4MOTION (4WD)
antharax odpowiedział czajek82 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Hej, czy ktoś z grona szanownych forumowiczów wie może, czy płyta podłogowa w Passacie B5 FWD posiada otwory montażowe do zawieszenia tylnego z wersji AWD (synco, 4motion)? Z tego, co zauważam, przednia część zespołu zawieszenia AWD jest przykręcana najprawdopodobniej w miejsce montażowe tylnej belki, ale co z tylną częścią zawieszenia? Różnice w wydechu, baku itd są dla mnie oczywiste. Może ktoś pokusiłby się o zrobienie kilku zdjęć podwozia z uwzględnieniem miejsc montażu tylnego zawieszenia w AWD? Odwdzięczę się przesłaniem 4-paka pysznej, lubelskiej Perełki Pozdrawiam, H. -
Spot Cykliczny Lublin, Najbliższy 24.06.12(niedziela) godz 17:00 Parking pod Makro
antharax odpowiedział Walldi → na temat → Lubelskie Dyskusje
się działooooooo! :sciana -
AEB ma dużo mniej czujników, niż nowsze 1.8t. Teoretycznie da się to zrobić, praktycznie... i tak trzeba będzie modyfikować oprogramowanie, żeby powyłączać czujniki, których Twoj AEB nie ma. Dużo łatwiej zrobić program w AEBie, jednak podejrzewam, że żaden Twój tuner nie chce tego zrobić ze względu na ciężko dostępne pamięci... sam przez to przechodziłem. Jak coś, to mam 3 sztuki takich pamięci na sprzedaż
-
ten opisywany był kiedyś w gazecie GT
-
Pocieszę Cię, pisałem trochę o tym: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1373746#post1373746
-
Mi bujało tył auta, nawet podczas jazdy po prostej drodze bez kolein. Przyczyną były tuleje w belce - po wyciągnięciu okazało się, że dosłownie się rozpadły. Po wymianie auto jeździ idealnie prosto, bez żadnych niekontrolowanych ruchów.
-
tel do busów z Zofiówki: 516 196 787
-
Padła pompa olejowa - silnik może nadawać się do remontu?
antharax odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dla potomnych dwie historie z MOJEGO życia wzięte o wytrzymałości silników 1.8t: 1. Pacjent Audi a6 mojej kobiety, 1.8t, oznaczenie silnika AEB, 400km ciągłej jazdy z pękniętym wirnikiem turbo, z piszczącą kontrolką ciśnienia oleju, z klekoczącymi szklankami. Turbo wymienione, olej zalany, od zdarzenia auto przejechało ponad 60 tys km i dalej śmiga bez żadnych problemów 2. Pacjent mój Passat b5, 1.8t, oznaczenie silnika AEB, ok 1.000km jazdy z piszczącą kontrolką cisnienia oleju, z klekoczącymi szklankami. 500km jazdy dośc spokojnej, 500km jazdy ostrzejszej z wieloma dociągnięciami do odcinki. Wymieniona pompa oleju, profilaktycznie panewki główne. Auto przejechało już prawie 20 tys km i jeździ bezproblemowo, spalanie oleju w normie. Tak więc wniosek: idiotoodporne silniki Nie ma co się załamywać w razie jakichś awarii w tym stylu pozdrówka -
opon 205/40/r18 nikt nie ma? 2 szt potrzebuję
-
Już nie przesadzaj Jest tu kilku dobrych mechaników, jednak trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo mają problem z czasem jak coś, to na pw mogę podać kontakt. pozdro z granatowego passata na dużych felgach
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
antharax odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Prosiłbym o sprawdzenie: WVWZZZ3BZVE013097 Pozdrówka, Hubert -
bo widzę, że kilka osób początkowo deklarowało przybycie, ale się rozmyśliło, dlatego pytam...
-
i jak, będzie ten spot? ;> nowy użytkownik passata b5 (ja) chętnie by się zjawił, żeby ktoś fachowym okiem rzucił na moje 1.8t i zdiagnozował parę problemów pozdrówka, Hubert
-
folia mrożona jest dobrym rozwiązaniem, tańszym i łatwiejszym w montażu i demontażu. Jeśli potrzebujesz czegoś takiego, to odezwij się na pw, jako, że prowadzę agencję reklamową, to coś wymyślimy