traksio Zgłoś #1 Napisano 18 Czerwca 2011 (edytowane) Witam wszystkich.Troche czasu zajelo mi zbieranie gratow do tuningu mojego "szkopka" Zamontowane zostalo 1.Customowy FMIC 2.Turbosprezarka BRD 3.Pompowtryski AL najwydajniesze z gamy silnikow 1.9 TDI Zaadoptowane zostaly zwrotnice aluminiowe z audi a6 wraz z zaciskami z Audi S4 b5 2000r zaciski dwu tloczkowe z tarczami 321mm i 4 klockami na tarcze. Wynik modyfikacji W planach pozostalo: wymiana walka rozrzadu wydech 2.5 cala jakis gwint Wiekszosc modyfikacji dokonana zostala w firmie TUNE-UP ktora goraco POLECAM Edytowane 18 Czerwca 2011 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2011 W planach pozostalo: wymiana walka rozrzadu Wałek sportowy czy nowy seryjny ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #3 Napisano 18 Czerwca 2011 Wałek sportowy czy nowy seryjny ?? nowy seryjny te sportowe to sie wyceraja i nie mam zaufania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2011 nowy seryjny te sportowe to sie wyceraja i nie mam zaufania... A Dbilas Dynamic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2011 A Dbilas Dynamic ? wycieraja sie tez nie maja pochlebnych opini te walki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #6 Napisano 18 Czerwca 2011 a wie ktoś czy może wałek od AWX/AVF różni sie czymś od ARL czy to będzie to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #7 Napisano 18 Czerwca 2011 wycieraja sie tez nie maja pochlebnych opini te walki. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=103571 "Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic. W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki" Niby jest to zamontowane w 2.0 TDI 8V, ale wątpię, żeby do 1.9 robili aż taki shit jak piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #8 Napisano 19 Czerwca 2011 Witam ,ładny wynik i te heble teraz to się na pewno przydadzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #9 Napisano 19 Czerwca 2011 Cytat:Napisał Chrzaniu Wałek sportowy czy nowy seryjny ?? nowy seryjny te sportowe to sie wyceraja i nie mam zaufania... tak myslalem powodzenia w modach Niby jest to zamontowane w 2.0 TDI 8V, ale wątpię, żeby do 1.9 robili aż taki shit jak piszesz. Poszukaj w Racing Forum o problemach z tymi wałkami , maja miekciejszą powierzchnie niz seryjne, FIDO DIDO chyba robil pomiary u rzeczoznawcy bo tym jak wałek Dbilas sie wytarł , wyszlo ze material jest duzo gorszy niz oryginalny wałek, Dbilas odeslalo mu chyba nowy ale cisza w temacie .... sa tez opinie ze są OK, ale to ponoc zalezy jak trafisz z 3 na 10 sa OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #10 Napisano 19 Czerwca 2011 (edytowane) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=103571 "Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic. W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki" Niby jest to zamontowane w 2.0 TDI 8V, ale wątpię, żeby do 1.9 robili aż taki shit jak piszesz. Kolego walek w 1.9 tdi 8v jak i w 2.0 8v jest taki sam wiec nie ma roznicy. Witam ,ładny wynik i te heble teraz to się na pewno przydadzą a dziekuje dziekuje Poszukaj w Racing Forum o problemach z tymi wałkami , maja miekciejszą powierzchnie niz seryjne, FIDO DIDO chyba robil pomiary u rzeczoznawcy bo tym jak wałek Dbilas sie wytarł , wyszlo ze material jest duzo gorszy niz oryginalny wałek, Dbilas odeslalo mu chyba nowy ale cisza w temacie .... sa tez opinie ze są OK, ale to ponoc zalezy jak trafisz z 3 na 10 sa OK tak masz 100% racji jak mam liczyc na to ze wylosuje taki ze nie bedzie sie wycieral wole kupic ori i miec pewnosc ze nic nie bedzie sie szybko wycierac. a wie ktoś czy może wałek od AWX/AVF różni sie czymś od ARL czy to będzie to samo? Tak to jest to samo co w avf i awx Edytowane 19 Czerwca 2011 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #11 Napisano 19 Czerwca 2011 No to musisz teraz podpis zmienić skoro już wiesz ile masz U mnie graty podobne,brak na razie fmica ....ciekawe ile u mnie wyjdzie po korekcie :hmm Jak sprzęgło,bo widzę że niutków masz sporo? Pzdr,spidi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #12 Napisano 19 Czerwca 2011 No to musisz teraz podpis zmienić skoro już wiesz ile maszU mnie graty podobne,brak na razie fmica ....ciekawe ile u mnie wyjdzie po korekcie Jak sprzęgło,bo widzę że niutków masz sporo? Pzdr,spidi wlasnie podpis. zaraz zmienie sprzeglo daje rade zero uslizgu gorzej z dwumasem ale daje rade ogolnie. jest nowe wstawione w grudniu. no moze u Ciebie 200KM peknie a jakie masz pompki?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #13 Napisano 19 Czerwca 2011 a jakie masz pompki? U mnie seryjnie są AL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #14 Napisano 19 Czerwca 2011 U mnie seryjnie są AL no to bajjka czekam na wyniki pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #15 Napisano 19 Czerwca 2011 Na razie to muszę się uporać z nieszczelnością vag pokazał,że jest zbyt niskie ciśnienie,mam nadzieje że jest to jakaś "pierdoła" i nie będzie trzeba regenerować BRD. Jak zjadę do kraju na urlop to możemy gdzieś na kresce stanąć Jeszcze raz gratuluję wyniku Pzdr,spidi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #16 Napisano 19 Czerwca 2011 Ile dmucha brd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #17 Napisano 19 Czerwca 2011 ile dmucha brd? 1.65 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #18 Napisano 19 Czerwca 2011 Pytam,bo brat na identycznych gratach w swoim avf'ie,też przy doładowaniu 1.65 i smic'u wyciągnął 196 i 394 na obciążeniówce,z temp.w dolocie po 2gim pomiarze ponad 60 stopni. Na fmic'u pewnie ze 200 i z 400 by było. Czyli bardzo podobnie,jak u Ciebie. Hamowany był w Niepołomicach w nowo otwartej stacji diagnostycznej u Termanowskich. Posiadają jedną z lepszych hamowni,wyprodukowanej przez amerykańska firmę SuperFlow. http://www.wsop.pl/hamownia-super-flow-w-niepolomicach/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #19 Napisano 19 Czerwca 2011 Pytam,bo brat na identycznych gratach w swoim avf'ie,też przy doładowaniu 1.65 i smic'u wyciągnął 196 i 394 na obciążeniówce,z temp.w dolocie po 2gim pomiarze ponad 60 stopni.Na fmic'u pewnie ze 200 i z 400 by było. Czyli bardzo podobnie,jak u Ciebie. Hamowany był w Niepołomicach w nowo otwartej stacji diagnostycznej u Termanowskich. Posiadają jedną z lepszych hamowni,wyprodukowanej przez amerykańska firmę SuperFlow. Wlasnie to jest ten smic deptali by go 3 raz to by bylo juz 90 stopni a przy FMICU temperatura jest stabilna i na wmiare stalym poziomie ile nie wiem bo nie wnikalem. mozna deptac i auto nie puchnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zex Zgłoś #20 Napisano 23 Czerwca 2011 ja u siebie w pasztecie mam podobny zestaw wypluło 202km 435nm i auto stoi na warsztacie bo wczoraj skrzynia sie posypała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach