Skocz do zawartości
elkrecik

Radio- czy dobrze podłączone ???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, w sprawach audio jestem totalnym laikiem, więc proszę o pomoc na forum. Wczoraj wyciągałem radio z Passata (Pioneer), i z ciekawości oglądnąłem sposób jego podłączenia (robił to zaprzyjaźniony elektryk samochodowy). Głośniki (przód + tył) są podłączone bezpośrednio do kostki. Z tyłu radia są wolne czerwone i czarne wejścia wyglądające jak chinch, oraz wychodzą dwa kable z koncówkami jak na wpięcie chincha z doklejoną metką "front output ". Nie chcę podważać umiejętności kolegi, alke czy podłączył to dobrze?? Radio gra niby prawidłowo:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę podważać umiejętności kolegi, alke czy podłączył to dobrze?? Radio gra niby prawidłowo

Skoro gra prawidłowo tzn. wszystkie głośniki to w czym problem? Napisałeś, że nie masz do tego pojęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie podłączone ok. Chinche są przeważnie dla dodatkowego wejścia (aux).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z doklejoną metką "front output "

Gra? Trzyma pamięć? Ewentualnie możesz sprawdzić czy nie są pomieszane plusy na lewą i prawą stroną a mianowicie balansem i faderem ustawiasz sobie na np. przedni głośnik potem balansem na zero i jeśli dźwiek sie zmienia czyli robi sie np. efekt echa lub znikają basy to pomylono bieguny jak takiego efektu nie ma to jest igła.

A chinche są do podłaczenia np. pod wzmacniacz czy też aktywny sobwoofer...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, to już wiem wszystko:mlask A pytanie z innej beczki- da się może podłączyć jakiego IPoda czy zwykły telefon z wyjściem typu mini jack do radia tego typu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do radia tego typu ??