bmw712 Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam, Zbliżam się do wymiany tarcz + klocków, chcę to wykonać na dniach tylko nurtuje mnie jedno pytanie. W swoim pasku (B4) posiadam tarcze niewentylowane, a zawsze przy wymianie klocków kupowałem klocki do wentylowanych - tamte klocki były za grube i nie wchodziły w zacisku na tarcze. Więc mam takie pytanie - Czy kiedyś ten passat posiadał tarcze wentylowane, a ktos wstawil niewentylowane, zeby było taniej ?? Czy jak kupie tarcze wentylowane + klocki do tarcz wentylowanych to wszystko będzie mi pasowało ?? Pozdrawiam, bmw712 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2011 Witam, Zbliżam się do wymiany tarcz + klocków, chcę to wykonać na dniach tylko nurtuje mnie jedno pytanie. W swoim pasku (B4) posiadam tarcze niewentylowane, a zawsze przy wymianie klocków kupowałem klocki do wentylowanych - tamte klocki były za grube i nie wchodziły w zacisku na tarcze. Więc mam takie pytanie - Czy kiedyś ten passat posiadał tarcze wentylowane, a ktos wstawil niewentylowane, zeby było taniej ?? Czy jak kupie tarcze wentylowane + klocki do tarcz wentylowanych to wszystko będzie mi pasowało ?? Pozdrawiam, bmw712 odpowiem tylko na ostatnie pytanie bo reszty nie robilem nie mam pojecia otorz jak kupisz tarcze wentylowane i klocki do nich napewno nie beda pasowac bo sie nie zmieszcza wiec musisz wymienic tez zacisk i jazmo zacisku z czego by pasowaly niech sie inni wypowiedza by nigdy takiej przerobki nie robilem ale pewnie z golfa podpasi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2011 Żeby założyć wentylowane musisz wymienić jarzma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2011 i zacisk tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2011 A ile masz luzu między tarczą a jarzmem? Powinno być około 1mm z każdej strony. Jeżeli masz więcej to możliwe że jarzma są od wentylowanych. Jest gdzieś post jak przerobić paska z niewentylowanych na wentylowane i tam są podane wymiary jarzm. Poszukaj, pomierz u siebie i będziesz miał odpowiedź. Tak to Ci nikt nie opowie bo nie wiadomo od czego ewentualnie był przeszczep hamulców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2011 i zacisk tez Nie trzeba, aczkolwiek nie wiem jak jest przy TDI, ale chyba różnicy nie ma http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2011 zawsze przy wymianie klocków kupowałem klocki do wentylowanych - tamte klocki były za grube i nie wchodziły w zacisku na tarcze. Nie miałeś siły cofnąć tłoka. Zacisk jest ten sam przy tarczach wentylowanych i pełnych, jedynie jarzma są inne. Pamiętaj żeby otworzyć zbiornik wyrównawczy kiedy cofasz tłoki. Trochę płynu może się przelać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmw712 Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2011 W środę zmierzę wszystko i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2011 Z tego co wiem, to w 96r wszystkie TDI miały wentylowane tarcze z przodu i niewentylowane z tyłu. Pewnie tak jak piszesz, ktos wstawil niewentylowane, zeby było taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmw712 Zgłoś #10 Napisano 14 Czerwca 2011 Witam, Zmierzyłem dziś szerokość jarzma -wynosi ona 22,5 cm Grubość tarczy wentylowanej 20 cm ? Myślicie, że nigdzie nie będzie obcierać? Nie chciał bym kupić ich na darmo Mógłby ktoś zmierzyć szerokość jarzma w swoim pasku z wentylowymi tarczami ?> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 14 Czerwca 2011 Grubość tarczy wentylowanej 20 cm ? 20 ale mm Nie będzie obcierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #12 Napisano 14 Czerwca 2011 I jak ty z tym jeździłeś jak niewentylowana tarcza ma grubość minimalną 11mm? Trochę zużyte klocki, zacisk się zapiecze, klocek wyskakuje a ty idziesz do piachu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmw712 Zgłoś #13 Napisano 17 Czerwca 2011 Wyjąłem jarzmo, ugadałem się ze sklepowym, aby miał oba komplety tarcz, niestety tarcze wentylowane nie chciały wejść w jarzmo - szerokość jarzma 22,5 mm. To tak dla poszukujących informacji W Pasku założyłem tarcze niewentylowane, najprawdopodobniej ktoś zmienił jarzmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 17 Czerwca 2011 Nie wiem dlaczego 20mm tarcza nie mogła Ci wejść w 22,5mm jarzmo. A w Twoim roczniku na pewno były tarcze wentylowane z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #15 Napisano 18 Czerwca 2011 A może róznica nie jest pogrzebana w roczniku tylko w typie silnika? nawet w golfie były różnice w hamulcach pomiędzy 1Z a AFN.Gdzieś jest temat rainmena o przednich hamulcach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #16 Napisano 19 Czerwca 2011 A może róznica nie jest pogrzebana w roczniku tylko w typie silnika? nawet w golfie były różnice w hamulcach pomiędzy 1Z a AFN.Gdzieś jest temat rainmena o przednich hamulcach. To nie zalezy od rocznika tylko od typu silnika ja mam b4 1.9 tdi z 94 tarcze zwykle wchodza w jazma lecz juz np. b3 z silnikiem 2.0 mialy juz tarcze wentylowane i wlasnie jestem po zakupie zaciskow i jazm z b3 2.0 jarzma w srodku maja wieksza dziure 100 % a co do zaciskow nie porowynywalem ich ale wydaje mi sie iz sa szersze . A tarcze polecam 4 x ATE plus klocki TRW lub tez ATE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczorexxx Zgłoś #17 Napisano 26 Stycznia 2013 A czy ma to znaczenie? jeśli założę klocki chudsze od tarcz wentylowanych do tarcz niewentylowanych - bo tak właśnie zrobiłem z mojej niewiedzy. Do wentylowanych maja około 16 mm a do niewentylowanych 19, kształt jest ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach