lukaszg2424 Zgłoś #21 Napisano 3 Grudnia 2013 Temperatura na zewnątrz to taka jak jest teraz. Dłuższe trasy to 100 km a krótsze to 12 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #22 Napisano 3 Grudnia 2013 To co pokazuje wskaźnik nie zawsze odpowiada stanowi faktycznemu. Podczas pomiaru temperatury na wyjściu z silnika przy pracujących wentylatorach miernik /i komp/ pokazuje 100-107 stopni. W okolicy czujnika temperatura wynosi ok. 98stopni. W tym momencie prawidłowo działający wskaźnik i czujnik powinny wskazywać na desce 90 stopni /lub w innych autach środek pola/. Inna sprawa to wskaźniki, które np. w B5 są sterowane silniczkami i potrafią zgubić kalibrację i wtedy pokazuje np: 80 lub 100, w każdym razie nie to co powinien. W B4 uszkodzony "triak" tez potrafi przekłamywać ze wskazaniami. Sumując. Pierwsze co sprawdzamy to temperaturę na wyjściu z silnika ręcznym termometrem, a potem szukamy głębiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszg2424 Zgłoś #23 Napisano 7 Grudnia 2013 Ale w którym miejscu sprawdza sie ta temperaturę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach