mielpaw Zgłoś #1 Napisano 18 Maja 2011 witam ostatnio zauważyłem,że czasem silnik gasnie w czasie jazdy -na około 2 sek i odpala ponownie jadac na biegu. zdarza sie to i na gazie i na pb. wyglada to tak jakby na moment zabrakło prądu. wydaje mi się że to kończy się cewka. kable i świece ok. czy coś mogę jeszcze sam sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 19 Maja 2011 Czy kiedy tak się stanie, da się potem zamknąć obrotomierz, czy max obroty stoją na ok. 5000? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #3 Napisano 19 Maja 2011 obroty ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 19 Maja 2011 czasem silnik gasnie w czasie jazdy -na około 2 sek i odpala ponownie Nie jestem pewny na 100% ale...jeśli mrugnie kontrolka ładowania a obroty (silnik ciagnie na biegu) nie spadają do zera to pewnie stacyjka. No jeszcze Hall może dawać oznaki rychłej śmierci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #5 Napisano 19 Maja 2011 a moze przypadkiem moduł zapłonu się kończy? myśle,że stacyjka nie bo próbowałem w nią stukać ,pukac w czasie jazdy w kazdy możliwy sposób i nic sie nie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #6 Napisano 28 Maja 2011 aparat zapłonowy z hallem wymieniony i znowu zgasł-kreciłem z 1 minutę aby odpalić)może moduł?czujniki i kable posprawdzane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiz401 Zgłoś #7 Napisano 28 Maja 2011 Walczę z podobnymi objawami w moim VW B4 2,0 B 115KM, juz od paru miesięcy.Wymieniając tą czy inną część nie mamy tak naprawdę pewności że sprawa zostanie załatwiona ..no chyba że się nam poszczęści .Po długich poszukiwaniach doszedłem do tego że winę za to że gaśnie ponosi ginący prąd do przekaźnika pompy paliwa(176}.Po zdjęciu obudowy przekaźnika w momencie gdy auto gaśnie zwieram styki cewki przekaźnika i jest ok.Po rozmowach z elektrykami doszedłem do wniosku że znalezienie miejsca gdzie ów prąd sie czasami podziewa jest dosyć żmudnym i nie koniecznie przynoszącym rezultat zajęciem.W związku z powyższym najczęściej podpinają tzw.lewy prąd na ten przekaźnik .Różnica jest taka że orginalnie po przekręceniu stacyjki, przekaźnik załącza na 2s pompę,potem rozłącza i w momencie startu silnika ponownie uruchamia pompę. Zaś po podaniu tego lewego prądu pompa nie ma tego momentu wyłączenia na 2s. Wiem że to tak nie orginalnie ale już miałem tego dosyć i w końcu mogę się skupić na jeździe a nie myśleć w którym to momencie bestia mi zgaśnie.Jeżeli pomogłem to super.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #8 Napisano 28 Maja 2011 dzieki za odpowiedz,ale mi gaśnie rownież na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 28 Maja 2011 Najgorsze jest to w naszych autach, że cała diagnostyka odbywa się na "macanego"-teraz sam walczę z obrotami na zasadzie: wymieniamy wszystko po kolei, może się trafi :dupablada Jeżeli gaśnie również na gazie, przyczyny musisz szukać w układzie zapłonowym, chyba że sterownik głupieje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #10 Napisano 16 Czerwca 2011 czasem podczas rozruchu po zgasnieciu cofnaie spaliny może przyczyną gasniecia sa powracajace spaliny? brak jest wtedy powietrza iiiiii co moze być przyczyną cofania sie spalin -oprócz zaplonu(ustawiony) może przepływomierz-jest naprawiany,klejony itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 16 Czerwca 2011 co moze być przyczyną cofania sie spalin -oprócz zaplonu(ustawiony) Hmm...skoro ustawiony to prawdopodobnie zbyt późny... Jeszcze rozrząd do sprawdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #12 Napisano 16 Czerwca 2011 zapala ok ,moc ma,spalanie w trasie około 9 ltr lpg wiec rozrzad chyba odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #13 Napisano 28 Lipca 2011 mialem już spokój ponad m-c i znów nagle dzisiaj zgasł.po chwili odpalił i silnik nie chodził tak jak trzeba-słychać było jakby wszystko klekotało,rzeziło.szybko wylączyłem i po chwili odpaliłem i wszystko jest ok. prawdobnie modoł rozlacza elektrykę i gasnie ale czemu czasem silnik tak chodzi? czy rozrząd może sobie się przestawiać? może jakoś zawory się wieszają? nie mam juz pomysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz1980 Zgłoś #14 Napisano 15 Sierpnia 2011 Panowie tez miałem tak ze podczas jazdy na benzynie jak i na gazie mój pasek gasł i po długich poszukiwaniach u mechanika okazało sie ze to CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU.... po wymianie tego czujnika smiga mój pasek bez żadnych gasnieć pozdrawiam ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2013 Podlacze sie do tematu i go odswieze posiadam paska 1,9 TDI 1z i mam taki problem ze podczas jazdy gasnie mi silnik na ok 1-2s i w tym momencie zapala sie kontrolka swiec zarowych gdy zgasnie kontrolka silnik odpala jesli zdarzy sie to podczas jazdy. Dzis jak chcialem odpalic to dziwnie dlugo swiecila sie kontrolka swiec zarowych gdy sie swiecila nie moglem odpalic(rozrusznik krecil ale nie odpalal) cofnolem kluczyk i ponownie wlaczylem zaplon kontrolka zgasla i odpalil. Wie ktos co to moze byc?? potrzebuje pilnie pomocy w czwartek mam wyjazd za granice:/ Jesli ktos moze pomoc bede wdzieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matizer1 Zgłoś #16 Napisano 26 Kwietnia 2013 Mam VW Passata B3 1.8 Benzyna 107KM 90r Kombi Dz. + GAS Po przekręceniu stacyjki na rozruch silnik od pala przez przez 5 sekund utrzymuje obroty 1000 i za chwilę silnik gaśnie, kiedy powtórzę tą samą czynność tylko od razu dodam gazu to silnik chodzi ale muszę cały czas go gazować jak puszczę pedał gazu silnik od razu gaśnie, a kiedy przełączę go na gas chodzi idealnie. Jest to model z przepływomierzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 26 Kwietnia 2013 B3 1.8 Benzyna 107KM Zawór krokowy buczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB3B4 Zgłoś #18 Napisano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) Podłączę się do tematu co by nie robić SPAMu. Mam taki o to problem: tydzień temu siedzę w pasku i nagle zaczął się dusić. Gdy dodałem gazu to wkręcał się i mniej więcej trzymał obroty, po puszczeniu gazu gasł. Gdy próbowałem go odpalić to nie dało rady. Kręcił jak głupi ale nie odpalał. Myślałem że to przez paliwo, dolałem wczoraj , odpalił myślałem że wszystko spoko ale po 15 min. znowu to samo, dusi się i gaśnie. Co dziwne to jest tak że jak się go potrzyma na gazie przez około 5 min. to jest ok, chodzi normalnie na jałowych obrotach. Ale po tych 15 min. znowu to samo. Mam silnik 1.8 RP. Dodam jeszcze że zapaliła się kontrolka uszkodzenia silnika. Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez VWPASSATB3B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #19 Napisano 27 Kwietnia 2013 Dodam jeszcze że zapaliła się kontrolka uszkodzenia silnika. Kurcze no...czemu w 2E ich nie montowali... ...sprawdź zasilania sterownika, jeśli masz przekaźnik, trzeci od lewej górny rząd, to sprawdź czy pstryka ewentualnie luty w nim do poprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB3B4 Zgłoś #20 Napisano 27 Kwietnia 2013 Dzisiaj kombinowałem trochę sam. Kontrolka silnika już zgasła, odpaliłem samochód otworzyłem maskę i chciałem zobaczyć czy krokowiec działa tak jak powinien. I on tak jakby się przywiesza. Raz koryguje obroty a raz nie, ale dziwne jest to że silnik chodzi normalnie przez chwilę i nagle obroty spadają. Sprawdzę ten przekaźnik. O ile go posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach