Taperson Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2011 pojawił mi sie problem z którym nie spotkałem sie czytając tematy na forum związane z podmianka. Otóż u mnie jest problem z piszczeniem/świeceniem oleju. Pasek ABS bez obrotka dostaje zegary z 2E z obrokiem. kierunki wtyczki i cala reszta sie zgadza i hula jak ta lala. ale po jakiś 10km jazdy na nowych zegarkach olej piszczy/świeci jak szalony. zakładam stare i nic cisza. wiec wkładam nowe i znów to samo 10km i piszczy. co ciekawe jak zaczyna piszczeć biorę auto na luz dodaje gazu, obroty 3tysie i przestaje piszczeć. ale po prze-gazowaniu problem znów powraca lecz w mniej regularnych odstępach czasu, raz to i ponad 30 min jazdy byl spokój a za innym razem po 200m znowu zaczęło piszczeć i świecić. co z tym fantem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 4 Maja 2011 pojawił mi sie problem z którym nie spotkałem sie czytając tematy na forum związane z podmianka.Otóż u mnie jest problem z piszczeniem/świeceniem oleju. Pasek ABS bez obrotka dostaje zegary z 2E z obrokiem. kierunki wtyczki i cala reszta sie zgadza i hula jak ta lala. ale po jakiś 10km jazdy na nowych zegarkach olej piszczy/świeci jak szalony. zakładam stare i nic cisza. wiec wkładam nowe i znów to samo 10km i piszczy. co ciekawe jak zaczyna piszczeć biorę auto na luz dodaje gazu, obroty 3tysie i przestaje piszczeć. ale po prze-gazowaniu problem znów powraca lecz w mniej regularnych odstępach czasu, raz to i ponad 30 min jazdy byl spokój a za innym razem po 200m znowu zaczęło piszczeć i świecić. co z tym fantem ?? a zimne luty na nowym liczniku sprawdzałeś ścieżki na płytce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #3 Napisano 4 Maja 2011 Spróbuj tak jak zacznie piszczeć to odepnij czujnik ciśnienia oleju ten na bloku silnika.Jak przestanie to masz przyczynę teraz musisz poszukać powodu,albo czujnik albo pompa oleju,ewentualnie filtr oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #4 Napisano 4 Maja 2011 (edytowane) Spróbuj tak jak zacznie piszczeć to odepnij czujnik ciśnienia oleju ten na bloku silnika.Jak przestanie to masz przyczynę teraz musisz poszukać powodu,albo czujnik albo pompa oleju,ewentualnie filtr oleju na pewno nic z tych rzeczy bo po podłączeniu ponownym starego licznika nic nie piszczy. luty wyglądają na porządne ale jak to zimne luty nigdy do końca nie wiadomo. Natomiast czy jest jakikolwiek inny czynnik ktory możne powodować takie zachowanie? nie wiem - może brak jakiegoś czujnika oleju lub inny jego rodzaj ?? czy jest to usterka wyłącznie po stronie licznika? Edytowane 4 Maja 2011 przez Taperson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #5 Napisano 4 Maja 2011 (edytowane) inny jego rodzaj ?? I tu najprawdopodobniej sam sobie odpowiedziałeś. Miałem identyczną sytuacje w golfie mk3, miałem silnik 1,4 i zmieniałem licznik na taki z obrotomierzem z jakiegoś wiekszego nie pamietam teraz jakiego silnika i też mi zapalała się kontrolka i wył byzzer o ciśnienia oleju. Zmieniłem czujnik oleju i problem znikł. Edytowane 4 Maja 2011 przez driver187 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #6 Napisano 4 Maja 2011 (edytowane) Przecież napisałem w poście 3 że to może być czujnik oleju. Dodam że w silniku 2E są dwa czujniki. Edytowane 4 Maja 2011 przez fundil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #7 Napisano 4 Maja 2011 hmm to moze inaczej:) w ABS sa dwa czujniki oleju na filtrze - to wiem bo widzę ze sa:)- i czy one sa podpięte czy nie to i tak brzęczy. po za tym skoro mówicie ze czujnik to dlaczego na starym liczniku nie brzęczy?? bo tego nie rozumiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #8 Napisano 4 Maja 2011 Na filtrze jest jeden czujnik ten drugi jest od MFA drugi jest na bloku silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2011 (edytowane) a gdzie jest ten na bloku? bo może jak go przegapiłem. skoro mówicie ze czujnik to dlaczego na starym liczniku nie brzęczy?? bo tego nie rozumiem a co z odp na to pytanie?? Edytowane 4 Maja 2011 przez Taperson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 4 Maja 2011 to dlaczego na starym liczniku nie brzęczy?? bo tego nie rozumiem No to wszystko jasne....to licznik jest winny...zbyt niskie napięcie, brak masy,luty, itd... a gdzie jest ten na bloku? Jak już jest to po przeciwnej od rozrządu nad króćcem wodnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carnal Zgłoś #11 Napisano 13 Maja 2011 Zadam głupie pytanie, czy na starych zegarach po przekręceniu stacyjki w ogóle włącza się lampka od oleju? Ja tak u siebie miałem odłączone w zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #12 Napisano 14 Maja 2011 Włącza się, jak najbardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #13 Napisano 3 Czerwca 2011 No to wszystko jasne....to licznik jest winny...zbyt niskie napięcie, brak masy,luty, itd... ciag dalszy przeprawy.. licznik u mnie działa bez zarzutu, mój u ojca tez piszczy. przekładam czujniki oleju moje do ojca i tez piszczy. przekładam czujniki ojca do mnie i u mnie nic nie piszczy. jakieś propozycje ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 3 Czerwca 2011 Czy nie jest tak że Twój czujnik w głowicy jest biały, a ojcowy czarny lub szary? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #15 Napisano 3 Czerwca 2011 oj teraz mnie zastrzel bo nie pamiętam dokładnie który kolor byl u kogo:) ale wsumie to nie ma znaczenia bo przecież przekładałem ojcowe do siebie i bylo cicho a z moimi u ojca i tak piszczało( moje czujniki i mój licznik u ojca i piszczy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #16 Napisano 3 Czerwca 2011 Myślę że to będzie to - wsadź czarny lub szary czujnik do głowicy i będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #17 Napisano 3 Czerwca 2011 do głowicy pokaz mi na fotce z silnikiem ABS gdzei to dokładnie jest. bo jakoś nie moge tego zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #18 Napisano 3 Czerwca 2011 Sorry, w ABS są oba czujniki w uchwycie fitlra oleju. Chodzi o czujnik z żółtym kablem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #19 Napisano 3 Czerwca 2011 Sorry, w ABS są oba czujniki w uchwycie fitlra oleju. Chodzi o czujnik z żółtym kablem. no wlasnie ale ja te obydwa czujniki od siebie wkręciłem u ojca i tez piszczało tak jak pisałem wcześniej wiec szczerze to bym odstawił te czujniki bo to cos innego musi byc skoro ten licznik u mnie na moich czujnikach nie piszczy a u ojac na moich czujnikach piszczy. wiec .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach